(Zawgyi)
"Appa ေပး ကြၽန္ေတာ္ပိတ္လိုက္မယ္"
Yunho အႀကံနဲ႔မို႔ Appa ဆီက ၿခံတံခါးေသာ့ကိုေတာင္းကာ သူ႕ဘာသာပိတ္ဖို႔လုပ္တယ္.... ဒီေန႔လကြယ္ညေလ... သူ Jaejoong ကိုသြားကယ္ခ်င္တယ္... အင္အားမမွ်ဘူးပဲေျပာေျပာ သူလဲတတ္ႏိုင္သေလာက္ ကူညီခ်င္တာကိုး...
"သား Yunnie ၿပီးရင္ေသာ့ကို Appa အခန္းထဲလာေပးေနာ္"
"Nae Appa"
Appa က မေမ့မေလ်ာ့ေျပာေနေသးေတာ့ Yunho လဲ လွမ္းေအာ္ကာျပန္ေျဖလိုက္ေပမယ့္ ေခါင္းထဲမွာေတာ့ ဘာလုပ္ရမလဲ အႀကံထုတ္ေနမိတယ္...
"Appa ဒီမွာ ထည့္လိုက္ၿပီေနာ္"
"ေအး ေအး သား.. ေစာေစာအိပ္ေတာ့"
Appa က အိပ္ယာေပၚမွာမီွကာ စာဖတ္ေနဆဲမို႔ ေခါင္းသာညိတ္ျပလိုက္တယ္... Yunho ေသာ့ကိုအံဆြဲထဲထည့္လိုက္သလိုနဲ႔ အသံထြက္ေအာင္လုပ္ၿပီးမွ သူ႕လက္ဖဝါးၾကားထဲျပန္ညႇပ္ကာ ယူလာလိုက္တယ္... ေတာ္ေသးတာက Appa မရိပ္မိသြား...
အခန္းထဲျပန္ေရာက္ေတာ့မွ Yunho အသက္၀၀႐ႉႏိုင္ေတာ့တယ္... ပထမဆံုးအႀကိမ္ Appa ကို လိမ္ဖူးတာမို႔ စိတ္ထဲေတာ္ေတာ္ေလး လိပ္ျပာမလံုျဖစ္ေနမိတယ္...
သက္ျပင္းတခ်က္ခ်လိုက္ရင္း အ၀တ္ဗီဒိုကိုဖြင့္ကာ အက်္ီအနက္လက္ရွည္နဲ႔ ဂ်င္းေဘာင္းဘီအနက္ကို ဆြဲထုတ္ကာ၀တ္ဆင္လိုက္တယ္... အနက္ေရာင္က ညအေမွာင္မွာဆို လႈပ္ရွားရတာ ပိုအဆင္ေျပေစတယ္ေလ... အခန္းမီးကိုပိတ္ၿပီး အေမွာင္ထဲမွာထိုင္ကာ အခ်ိန္တခုထိ သူေစာင့္ေနလိုက္ေသးတယ္...
၁၂နာရီထိုးလုနီးပါးျဖစ္လာတဲ့အျပင္ Appa တို္႔လဲ အိပ္ေပ်ာ္သြားတာေသခ်ာေတာ့မွပဲ Yunho အခန္းထဲကေန တိတ္တိတ္ေလးထြက္လာခဲ့လိုက္တယ္... ခါတိုင္းနဲ႔မတူ တိတ္ဆိတ္ေနတဲ့လမ္းမႀကီးက ေျခာက္ျခားဖြယ္ရာပါ... ခုဆိုရင္ဘယ္သူမွ ညဘက္ကိုအျပင္မထြက္ရဲၾကေတာ့ဘူးေလ...
Yunho ခပ္သုတ္သုတ္ေလး Jaejoong ရဲ႕ အိမ္ကိုေလွ်ာက္လာခဲ့လိုက္တယ္... စက္ဘီးထုတ္ေနရင္ အသံျမည္မွာစိုးလို႔ ဒီတိုင္းပဲထြက္လာခဲ့တာ... အိမ္ခ်င္းက အတန္ငယ္လွမ္းေတာ့ နည္းနည္းေတာ့အခ်ိန္ပိုၾကာတာေပါ့... ဘုရားမလို႔ ဟိုအုပ္စုႀကိဳမေရာက္ပါေစနဲ႔လို႔ ဆုေတာင္းရမွာပဲေလ...