(Zawgyi)
"မင္းတို႔သြားၾကေတာ့ ငါ့ကိုထားခဲ့"
"Andwe Jaejoong မင္းကငါတို႔ကိုကယ္တင္ေပးခဲ့တာေလ"
ပိတ္သြားတဲ့ျခံတခါးႀကီးကို Junsu တဝုန္းဝုန္းတြန္းရိုက္ကာ ဆြဲဖြင့္ဖို႔ႀကိဳးစားေသာ္လဲအခ်ည္းႏွီးပါ... ႏြယ္ရွင္ေတြက Jaejoong ခႏၶာကိုယ္ကိုလႈပ္မရေအာင္ အထပ္ထပ္ရစ္ပတ္ကာ မိစၧာအိမ္ႀကီးထဲသို႔ ဆြဲသြင္းသြားၾကေလၿပီ....
"JAEJOONG.......!!!!!"
Junsu အသံကုန္ဟစ္ၿပီးေအာ္လိုက္မိတယ္... ရင္ထဲမွာလဲ နင့္ေနေအာင္ခံစားရတယ္.. Jaejoong ဆိုတာ သူ႔အေပၚအနားလည္ေပးႏိုင္ဆံုး သူငယ္ခ်င္းတေယာက္ေလ..
"Jaejoong ahh Kajima.... Jaejoong....!!!!"
"Suuie သတိထားဦးေလ"
နားထဲမွာညင္သာတဲ့ေခၚသံတခုနဲ႔အတူ ခႏၶာကိုယ္ကိုပါ တစံုတေယာက္က လာထိေတြ႕ေတာ့ Junsu မ်က္လံုးေတြဖြင့္ၾကည့္လိုက္မိတယ္... ထိုအခါမွသူ႔ကို အုပ္မိုးကာၾကည့္ေနတဲ့ Yuchun ကို ေတြ႕လိုက္ရတယ္...
"မင္း အဲဒီအိပ္မက္ေတြ ထပ္မက္ေနျပန္ၿပီလား...??"
Yuchun ၾကင္နာစြာေျပာရင္း Junsu နဖူးထက္က ေခၽြးစေတြကို တယုတယသုတ္ေပးလိုက္တယ္... Junsu ကလဲ Yuchun ရဲ႕လက္ေတြကိုအားကိုးတႀကီးနဲ႔ ဆုပ္ကိုင္ရင္း....
"Chun ငါ အခုထိ Jaejoong ကိုေမ့လုိ႔မရဘူး သူ...သူေသသြားတာ ငါ့ေၾကာင့္လို႔စိတ္ထဲစြဲေနတာ သူသာသူ႔ရဲ႕အေဆာင္ဆြဲႀကိဳးေလးကို ငါ့ဆီမေပးလိုက္ရင္...."
"ရွဴး...ေတာ္ေတာ့ Suuie"
Yuchun က Junsu ရဲ႕ႏႈတ္ခမ္းေလးေပၚကို လက္နဲ႔ကန္႔လန္႔ျဖတ္ပိတ္လိုက္ရင္း စကားေတြကိုရပ္တန္႔ပစ္ေစတယ္.. Junsu အရမ္းအားငယ္တတ္တာ သူသိတာေပါ့.. အဲဒီ့အျဖစ္အပ်က္ေတြၿပီးသြားေတာ့ Junsu တေယာက္ ရူးသလိုလိုေတာင္ျဖစ္သြားလို႔ စိတ္ေရာဂါကုေဆးရံုမွာ တႏွစ္ေလာက္ေနလိုက္ရတယ္ေလ...
"အတိတ္ဆိုတာျပန္ျပင္လို႔မွမရတာပဲ ႀကိဳးစားၿပီးေမ့ထားပါ Suuie ရယ္ ကိုယ့္ကိုကိုယ္စိတ္ဒုကၡမေပးနဲ႔ေနာ္"
"Chun ငါ....ငါေၾကာက္တယ္"
Junsu ကတုန္ကယင္ေလးျဖစ္ေနေတာ့ Yuchun လဲ အားေပးတဲ့အေနနဲ႔ Junsu နဖူးေလးေပၚအနမ္းတပြင့္ေႁခြလိုက္တယ္...