(Zawgyi)
"Appa သားေက်ာင္းသြားေတာ့မယ္"
Yunho ေက်ာင္း၀တ္စံုအျပည့္နဲ႔ ေက်ာင္းသြားဖို႔အိမ္ေပါက္၀ ေရာက္ေနတာေတာင္မွ အရင္လိုမ်ိဳး Appa က အိမ္ေပါက္၀မွာရပ္ကာ ႏႈတ္ဆက္ဖို႔ေစာင့္မေန... Appa ရဲ႕ပါးကိုနမ္းၿပီးမွ ေက်ာင္းသြားတတ္တဲ့ Yunho အိမ္ေပါက္၀မွာပဲ Appa ထြက္မလာမခ်င္း ေပေတကာ ရပ္ေစာင့္ေနမိတယ္...
"Miyahae Appa ထမင္းဘူးထည့္ေနလို႔"
ခုမွအေျပးအလႊားအိမ္ထဲကေနထြက္လာတဲ့ Appa ကို Yunho မ်က္ေမွာင္က်ံဳ႕ကာၾကည့္လိုက္တယ္.. Yunho ေက်ာင္းကိုတခါမွ ထမင္းဘူးထည့္မသြားဖူးပါ... ဒါကို Appa က ခုက်မွဘာလို႔ထည့္ေပးေနရတာလဲ...?? Appa ကလဲ ထမင္းဘူးကိုလွမ္းမယူပဲ ေငးၾကည့္ေနတဲ့ Yunho ကိုနားလည္သြားပံုနဲ႔ ပ်ာပ်ာသလဲရွင္းျပတယ္...
"Jaejoong အတြက္ေလ သူက Appa ခ်က္တဲ့ဟင္းေတြဆို သိပ္ႀကိဳက္တာ သူစားဖို႔ယူသြားေပးပါလားေနာ္"
သားျဖစ္သူကိုျပန္ေခ်ာ့ေမာ့ေျပာေနရတဲ့ Appa ကို Yunho လဲ ဆက္ၿပီးရစ္မေနခ်င္ပါ... ခုေနာက္ပိုင္း Yunho ကေတာ့ Appa အလုပ္ရႈပ္မွာစိုးလို႔ ေန႔လည္စာကို Canteen မွာပဲ လခေပးၿပီးစားတဲ့အတြက္ ပူစရာမလိုေပမယ့္ အျမဲေန႔လည္စာမစားတတ္တဲ့ Jaejoong အတြက္ေတာ့ ဒီထမင္းဘူးက အသံုး၀င္မွာပါ.. ဒါေပမယ့္လဲအတိအက်ေတာ့ေျပာလို႔မရ... Changmin ေန႔တိုင္းေကၽြးေနတာကိုေတာင္ Jaejoong က စားမွမစားတာပဲ....
"Nae ယူသြားေပးပါ့မယ္ Jaejoong ႀကိဳက္မွာေသခ်ာတယ္"
ထိုအခါ Appa ရဲ႕မ်က္ႏွာေလး ၀င္းလက္ေပ်ာ္ရႊင္သြားလိုက္တာ... Jaejoong ကို အဲ့ေလာက္ေတာင္အေရးထားတယ္လား.. Yunho လဲ Appa ရဲ႕ပါးကိုလွမ္းနမ္းကာ ႏႈတ္ဆက္လိုက္ၿပီးမွ ေက်ာင္းကိုထြက္လာခဲ့လိုက္တယ္... ဒီတခါေတာ့ Jaejoong နဲ႔ Changmin က ႀကိဳေရာက္ႏွင့္ေနၿပီး Changmin က ထံုးစံအတိုင္း Jaejoong ေဘးမွာတတြတ္တြတ္နဲ႔ စကားေတြေျပာေနတယ္... သူတို႔ေရွ႕စားပြဲခံုေပၚက ဖြင့္ထားတဲ့ထမင္းဘူးေလးထဲမွာေတာ့ စားခ်င္စဖြယ္ ၾကက္ဥထမင္းလိပ္ေတြ...
"Jaejoong ahh တခုေလးျဖစ္ျဖစ္ယူစားပါလား ငါကမင္းကိုစားေစခ်င္လို႔ Omma ကို အတင္းဂ်ီက်ၿပီး လုပ္ခိုင္းထားရတာကို"