(Zawgyi)
ေခ်ာေမြ႕လြန္းတဲ့မ်က္ႏွာ ႏုဖတ္ၾကည္စင္ေနတဲ့အသားအရည္ ကပိုကရိုဝဲက်ေနတဲ့ ေရႊဝါေရာင္ဆံပင္ခပ္ေပ်ာ့ေပ်ာ့ေလး...
သူဘာလို႔ဒီေလာက္ေတာင္ ေခ်ာေမာလွပေနရတာလဲ...??ဒါေပမယ့္....သူ႔ရဲ႕ျပာလဲ့လဲ့မ်က္၀န္းေတြကေတာ့ ရီေဝမႈိင္းမႈံေနတယ္... အရယ္အျပံဳးမရွိတဲ့သူက မာနႀကီးတဲ့ပံုလဲမဟုတ္ပဲနဲ႔ သူ႔ဘာသာတေယာက္တည္း ခပ္ေအးေအးေနခ်င္တဲ့ သူတေယာက္ပံုစံမ်ိဳးပါ...
သူ႔ရဲ႕ေနာက္ကခံုမွာထိုင္ရတဲ့ Yunho ကေတာ့ မရည္ရြယ္ပါပဲနဲ႔သူ႔ကိုပဲ ေငးၾကည့္ေနမိတယ္... မ်က္ႏွာေခ်ာေခ်ာကိုမေတြ႕ရေပမယ့္ အာရံုမွာစြဲေနတဲ့ သူ႔မ်က္ႏွာေလးကို အလြတ္မွတ္မိေနျပန္တယ္... ဆရာစာသင္ေနတာေတြကလဲ ၾကားတခ်က္မၾကားတခ်က္... White Board ကိုေမာ့ၾကည့္တိုင္း အေရွ႕မွာထိုင္ေနတဲ့သူ႔ကို ျမင္ေနရေတာ့လဲအခက္သား....
>>ကလင္ ကလင္ ကလင္<<
အတန္းၿပီးလို႔ဘဲလ္တီးေတာ့ ဆရာလဲထြက္သြားသလို ေက်ာင္းသားေတြလဲစာအုပ္ကို အျမန္ေကာက္သိမ္းေနၾကတယ္... ထမင္းစားနားခ်ိန္မို႔ Canteen ကို သူ႔ထက္ငါအျမန္သြားရန္ တာဆူေနၾကတယ္ေလ... Yunho လဲစာအုပ္သိမ္းရင္း သူ႔အၾကည့္ေတြက ခုထိမလႈပ္မယွက္ထိုင္ေနဆဲ သူ႔အေရွ႕ကလူေခ်ာေလး Kim Jaejoong ကို တခ်က္တခ်က္ေရာက္သြားတယ္.... သူကေရာ ထမင္းသြားစားဖို႔ အစီအစဥ္မရွိဘူးလား...?? ဒါမွမဟုတ္အိမ္ကေနပဲ ထမင္းဘူးပါလာလို႔လား..??
"Annyeoung Jaejoong shi သူငယ္ခ်င္းေတြျဖစ္လို႔ရမလားဟင္...??"
အသံၾကားလို႔ Yunho ဆတ္ခနဲေမာ့ၾကည့္ေတာ့ Jaejoong ရဲ႕ေဘးမွာ ျပံဳးရႊင္တဲ့မ်က္ႏွာေလးနဲ႔ မတ္တပ္ရပ္ေနတဲ့ Changmin ကို အံ့ဩစြာေတြ႕လိုက္ရတယ္... ဒီေကာင္စာၾကမ္းပိုးက ကိုယ့္ထက္ေတာင္လက္သြက္ေနတာပဲ....
"ငါ့နာမည္က Shim Changmin ပါ ဒီအတန္းရဲ႕ Roll no.1 ေလ မင္းစာမရွင္းတာရွိရင္ ငါ့ကိုလာေမးလို႔ရပါတယ္"
Changmin စကားေတြအမ်ားႀကီးေျပာကာ မိတ္ဖြဲ႕ေနေပမယ့္ လူေခ်ာေလးကသူ႔ကို ေမာ့သာၾကည့္ေနတာ ခင္လို႔ရပါတယ္လဲမေျပာ သူကမ္းေပးတဲ့လက္ကိုလဲ အေရးမလုပ္... Changmin ေနာက္ခံုကိုဖ်တ္ခနဲၾကည့္မိေတာ့ သူ႔အျဖစ္ကိုၾကည့္ၿပီး တခြိခြိရယ္ေနတဲ့ Yunho...