(Zawgyi)
ျပတင္းေပါက္ကေန အျပင္ဘက္ကိုေငးကာ ေဆြးေၿမ့ေနတဲ့ Jaejoong ကိုၾကည့္ၿပီး Changmin မ်က္ေမွာင္က်ံဳ႕လိုက္တယ္... Jaejoong ကို ခုလိုပံုမ်ဳိးနဲ႔ေတြ႕ရတာ သိပ္ၿပီးေတာ့သဘာ၀မက်...
"Jaejoong မင္း အဆင္ေျပရဲ႕လား...??"
Changmin မေနႏိုင္ပဲလွမ္းေမးလိုက္မွ Jaejoong လွည့္ၾကည့္လာတယ္... Changmin ကိုျမင္ေတာ့ ၿပံဳးျပကာေခါင္းညိတ္ျပတယ္... ဒါေပမယ့္ Changmin သိတယ္... သူဟန္ေဆာင္ေနတယ္ဆိုတာ...
Jaejoong ေဘးမွမတ္တပ္ရပ္ကာ သူၾကည့္ေနတဲ့အျပင္ဘက္ကို လွမ္းၾကည့္ေတာ့ ဘာမွစိတ္၀င္စားစရာမရိွ... ခါးကိုလာဖက္တဲ့ Jaejoong ေၾကာင့္ Changmin ျပန္ငံု႔ၾကည့္လိုက္တယ္...
"ေမႊးေနတာပဲ.. ငါမင္းရဲ႕ကိုယ္သင္းနံ႔ကိုႀကိဳက္တယ္"
ရင္ဘက္ကိုလာနမ္းၿပီး Jaejoong ေျပာေတာ့ Changmin ၿပံဳးလိုက္မိေသးတယ္... အဲလိုေလးေတြ လုပ္ေနမွေတာ့ သူ႕ကိုမခ်စ္ပဲကို မေနႏိုင္ေတာ့ဘူးေလ...
ရင္ခြင္ထဲကေန မ်က္လံုးဝိုင္းေလးေတြနဲ႔ ေမာ့ၾကည့္ေနတဲ့ Jaejoong က မေန႔တေန႔က သူ႕ေရွ႕မွာတင္ လူေတြကိုတေယာက္ၿပီးတေယာက္ ရက္ရက္စက္စက္ သတ္ခဲ့တဲ့သူဆိုတာ ယံုႏိုင္ဖြယ္ရာေတာင္မရိွ...
သူတို႔ Devil Hunters ေတြကိုသတ္ျပီးေတာ့ ထိုညတြင္းခ်င္းပဲ Jaejoong မျဖစ္မေန သတ္ရမယ္ဆိုတဲ့ Mr. Lee တို႔တအိမ္လံုးကိုလဲ သူတို႔သတ္ပစ္ခဲ့ၾကတယ္...
Jaejoong ရဲ႕ ေၾကာက္စရာေကာင္းၿပီး ေသြးေအးရက္စက္လြန္းတဲ့ အျပဳအမူေတြေၾကာင့္ ထိုအခ်ိန္က Changmin ကိုယ္တိုင္ပင္ လန္႔လာရတယ္... အဲဒီ္ေန႔က သူအင္အားေတြနည္းေနလို႔ Jaejoong ခ်ည္းပဲ ဦးေဆာင္သြားခဲ့တာ...
သူတို႔ထိုအိမ္ထဲကထြက္ေတာ့ မိုးေတာင္လင္းစျပဳေနၿပီ... ၿမိဳ႕ထဲက အျမင့္ဆံုးအေဆာက္အအံုေပၚမွာ သူတို႔၂ေယာက္ မတ္တပ္ရပ္ၾကည့္ေနရင္း Yunho ကို ေဆး႐ံုကားနဲ႔ သယ္သြားတာျမင္မွ Jaejoong ၿပံဳးလိုက္ၿပီး Changmin ကိုေခၚကာ ထြက္သြားဖို႔ျပင္ခဲ့တာပါ...
အခုသူတို႔ၿမိဳ႕ေလးကို စြန္႔ခြာခဲ့တာ တပါတ္ေတာင္ေက်ာ္ေနေလၿပီ... Changmin အေနနဲ႔လဲ မိစၧာျဖစ္သြားလို႔ထင္တယ္... သူ႕မိသားစုကိုလဲ သံေယာဇဥ္တြယ္မေနေတာ့ေပ... Jaejoong ေနာက္သို႔သာလိုက္ၿပီး သူ့ဘ၀ကိုျဖတ္သန္းဖို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္...