Half Devil

2.7K 340 59
                                    

(Zawgyi)

Yunho အတန္းထဲ၀င္လာေတာ့ Changmin က မ်က္ႏွာငယ္ေလးနဲ႔လွမ္းၾကည့္ေနတယ္... မေန႔ကသူ႔ေျပာလိုက္တဲ့စကားကို Yunho စိတ္ဆိုးသြားတဲ့အတြက္ ေတာင္းပန္ခ်င္တာလဲ ပါတာေပါ့.... Yunho ကေတာ့ ခပ္တည္တည္ပဲေနေနလိုက္တယ္...

ဒါေပမယ့္ Changmin ကေတာ့ မေနႏိုင္ပါ... Yunho ရဲ႕ေဘးသို႔ ဖ်တ္ခနဲေရာက္လာၿပီး ေတာင္းပန္စကားလာေျပာတယ္....

"Yunho ahh ငါေတာင္းပန္ပါတယ္ကြာ ငါအေျပာမတတ္လို႔ပါ အဲလိုမရည္ရြယ္ပါဘူး တကယ္ပါ"

ၾကမ္းျပင္ေပၚမွာေဆာင့္ေၾကာင့္ေလးထိုင္ကာ စားပြဲခံုမွာေမးလာတင္ရင္း တတြတ္တြတ္ေျပာေနတဲ့ Changmin ကို Yunho စိတ္ဆိုးေျပခ်င္ေပမယ့္ မွတ္ေလာက္သားေလာက္ေအာင္ ပစ္ထားဦးမယ္လို႔ စိတ္ကူးမိလိုက္တယ္...

"ဘာမွလာေျပာမေနနဲ႔ ထြက္သြားစမ္းပါ"

Yunho ခပ္တည္တည္နဲ႔ပိတ္ေဟာက္လိုက္ေတာ့ Changmin မ်က္ႏွာစူပုတ္ပုတ္ျဖစ္သြားေပမယ့္ ေပေတကာထိုင္ေနဆဲ... Yunho ကေတာ့ မသိခ်င္ေယာင္သာေဆာင္ေနလိုက္တယ္...

"ဟာာ Jaejoong"

အနားမွာေပကပ္ေနတဲ့ Changmin ဖ်တ္ခနဲထသြားလို႔ Yunho လဲအခန္း၀ဆီ လွမ္းၾကည့္လိုက္တယ္... ထံုးစံအတိုင္းေအးတိေအးစက္ မ်က္ႏွာထားနဲ႔ Jaejoong....

"Jaejoong မင္းဒီေန႔ေနာက္က်တယ္ေနာ္ ငါကမနက္စာအတူတူစားဖို႔ေစာင့္ေနတာကို"

Yunho ေဘးနားမွာထိုင္ေနတဲ့ Changmin က Jaejoong ကိုလဲျမင္ေရာ ခ်က္ခ်င္းကိုထထြက္သြားလိုက္တာ Yunho ကိုေတာင္ရွိတယ္လို႔မထင္ေတာ့... ထားလိုက္ပါေလ Yunho ကိုယ္တိုင္ကသူ႔ကို ထြက္သြားဖို႔ေျပာထားတာကို...

"ေရာ့ ဒီမွာမင္းစားဖို႔ ငါမုန္႔ယူလာတယ္"

အရင္ကသူ႔ဘာသာအိမ္မွာပဲ မနက္စာစားတတ္တဲ့ Changmin အခုက်မွ Jaejoong ကို ေစတနာပိုေနျပန္ၿပီ... Yunho လွည့္မၾကည့္ေပမယ့္ သူတို႔ဘာေတြေျပာေနလဲ မသိမသာနဲ႔ နားစြင့္ထားလိုက္တယ္...

"ငါမွမစားခ်င္တာ"

Jaejoong ကေတာ့ ထံုးစံအတိုင္း ဘာေကၽြးေကၽြးမစား... ဘာသေဘာလဲေတာ့မသိ... သူဗိုက္မဆာဘူးလား... သူမ်ားေကၽြးတာလဲမစားသလို သူ႔ဘာသာလဲ၀ယ္မစား...

Under My Skin {Completed}Where stories live. Discover now