1.rész

765 59 9
                                    

Kiváncsi vagyok a véleményetekre. Folytasan érdemes ezt?

Van egy srác a suliba aki sose mosolyog de azt mondják különleges mosolya van, ritka mosolya. Egy éve járok ide de még sose láttam mosolygni. Vajon miért?
A neve Kim Tae Hyung furcsa fiú. Vajon milyen a mosolya?
-Diana min gondolkodsz? -bögdösöt barátnőm.
-Nem fontos Seo.-mondtam közbe Tae-t néztem a másik oldalt a hat sráccal.
-Őt nézed? -kérdezte. -A fekete hajú srác cuki.
-Jungkook? -kérdeztem vissza.
-Ja. -mondta.
Vissza néztem a fiúkra oldalt sanditva ök erre, felénk néztek.
-Mennyünk! -mondtam barátnőmnek majd fel áltam.
-Lee Diana Gi. -mondta teljes nevén barátnőm.
-Igen? -fordultam meg igy egyenes látásom nyílt a 7 fiúra mindegyik fiú felénk nézett össze fűzött kézzel. Mintha minket néznének vagy várnának valamit.
-Seon Mi-Chan. -mondtam nevét. -Kérlek mennyünk.
-Jólvan de ezt nézd. -ahogy ki mondta ezt a mondatot elkezdett cukis kodni "Shi Shi" utánozta kedvenc lány bandájáttól.
Nevetni kezdtem. Nem birtam vissza folytani.
-Látod. -mondta majd meg nyomta arcom két oldalt. -Igy jobb. Olyan le tört voltál.
"Igaza van. -mondtam magamba. -Mindig mosolygok."
Oda léptem majd sutogni kezdtem fülébe.
-Shi Shi.. -suttogtam.
Nevetni keztünk mind ketten. Egymásba karoltunk és indultunk órára még hátra néztem. De ő még figyelt. Nyalokáját el dobta és a többi fiú utàn ment.
Egy osztályba járok azzal a 7 fura sráccal igy most is itt vannak a hátsó 4 padba. Hirtelen egy papír repült az asztalomra benne egy mondat volt.
"Mosolyogj!
xxKTH. "
Hátra fordultam de senki nem figyelt csak írt vagyis majd nem mindenki a 7 srác feküdt a padon vagy firkált vagy egymással beszélgetet.
Barátnőm meg bökött igy rá figyeltem.
-Mi az? -kérdezte sugdolozva. -Szerelmes levél?
Nem legesen meg ráztam fejem majd át toltam a lapot hozzá.
-Ki az a KTH? -súgta a fülembe.
-Nem tudom. -válaszoltam. -De ez fura.
Vissza fordultam a táblához majd hátra. De Tae fura dolgot csinált igy nevetnem kellett rajta. Remek pillanatot kaptam el.

Szemei engem fürkésztek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Szemei engem fürkésztek. Bár előző tette barátjának szólt de most engem figyelt.
A nevetést abba hagytam és vissza fordultam a táblához.

Az órák hamar teltek igy épp a suli területét hagyom el barátnőmmel együtt de szétválunk az egyik utcánál.
-Holnap. -intett.
-Holnap. -mosolyogtam.
Fülesem bedugtam és tovább haladtam haza felé.
A távolba egy srácot láttam gugolni lassan közelebb mentem.
Tae gugolt a kutyusal szembe nézték egymást majd a kutyusért nyúlt.
Elöször láttam ilyenek öt és talán utoljára.

Közelebb léptem fülesem kihúztam ő rám nézett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Közelebb léptem fülesem kihúztam ő rám nézett.
-Követél? -kérdezte semleges arccal.

M͓̽o͓̽s͓̽o͓̽l͓̽y͓̽o͓̽g͓̽j͓̽"r͓̽ám͓̽"! TaeHyungFFWhere stories live. Discover now