20.rész

194 16 12
                                    

Woww mikor volt rész? Régen.
Akkor ideje volt. Remélem vannak még itt olvasóim. 😅😅😭

Diana:
Reggel nyujtozkodni akartam, de nem ment ezért erősen meglöktem a zavaró dolgot mire V kezdett nevetni.
Erősen meglöktem, de ő vissza fordult és felém mászott mire le löktem magamról.

-Tae ne már. - nevetem.
-Azóta nem is szexeltünk. - huzgálta a szemöldökét.
-Idióta. - takartam el fejét a párnával.
-Ki akarsz nyírni? - kérdezte mire le vettem a fejéről a párnát.
-Téged? - kérdeztem, majd gyorsan arcon pusziltam. - Soha.
-Édes. - húzott magára és rám mosolygott.

Arca még álmosan is aranyos volt így nem bírtam ki, hogy ne simitsam végig. Szemét le hunyta és bele bújt kezembe.

-Szerintem nem volt senkise akit annyira szeretem volna mint téged Diana. - ölelte körbe hátam.
-Szerintem én is így vagyok vele. - mosolyogtam.

Megcsókoltam közben arcát fogtam körbe ő pedig derekamra csúsztatta a kezét, majd bele markolt a fenekembe.

-Héj! - csaptam mellkason.
-Nem bírtam ki. - nevetett.

Az ajtóm ki csapódott és anyu állt ott.

-Diana nem láttad.. - hírtelen el akadt. - Tae-Hyung-ot.
-Anyu ez.. Ez. - dadogtam.
-Jó reggelt. - mosolygott V közben fenekem fogta.
-V. - csaptam meg mellkasát.
-Gyertek le. - csapta be anyu az ajtót.

Le akartam szállni róla, de megfogta tarkom és ki szívta a nyakam. Idegesen szálltam le és álltam a tükör elé, de ott villogott az a vörös folt.
Megfordultam és rá ugrottam, de ő csak nevetett.

-Normális vagy? - kérdeztem. - Ezt miért?
-Csak hogy anyud sokkot kapjon. - vigyorgott.

Lejjebb húztam a pólóját a nyakán, majd végig ki szívtam a nyakát, majd ott hagytam mire utánam szaladt.
El kapta a kezem a folyosón és a falnak lökött kezét felém nyújtotta mire megharaptam az ujját így ki szabadultam.
Jelzem hogy V egy és fél fejjel nagyobb nálam így megint utolért, de most hátulról át ölelt így kicsit hátamra dőlt, de anyu ránk szólt.

-Elég lesz. - tapsolt mire ugyan abban a pózban őt néztük. - Gyertek ide.

V nem engedett el ugyan úgy hátulról ölelt át és a székre is úgy ült le, hogy az ölébe kerültem. Vállamra tette fejét és nyakon is puszilt mire anyu idegesen nézte.

-Mi ez az egész? - mutatott ránk.
-Anyu.. - kezdtem volna, de V közbe vágott.
-Sajnálom, de szeretem Diana-t. - szólalt meg.
-V. - hajtottam le fejem.
-Le fekütetek már? - kérdezte anyu fejét fogva.
-Mi nem. - kezdtem menteni a helyzetet.
-Igen. - válaszolta V mire homlokon vágtam magam. - Egyszer.
-Túl őszinte vagy fiam. - hunyta le szemét anyu.
-Úgy érzem, hogy ez a helyes. - mondta V.

Éreztem, hogy komolyan gondolja ezt és anyu is meglágyult. Féltem, hogy anyu megöli őt így kicsit remegtem, de V közelebb húzott magához.
Éreztem, hogy szíve hevesen ver, de komoly maradt. Anyu sóhajtott mire le hunytam szemem és próbáltam V-t valahogyan takarni.

-Rendben bele egyezek. - mondta anyu mire előrébb csúsztam, de így V kicsit a fülembe nyögött.
-Anyu komolyan mondod? - kérdeztem.
-Igen, de ha ez a srác megbánt kint alszik a kutya házba. - mondta anyu komoly fejjel.
-Nincs is kutya. - csúsztam vissza.
-Akkor épít egyet. - rántott vállat. - És abba alszik.

Ki ugrottam öléből és megöleltem anyut V pedig figyelte a jelenetet.
Anyu gyorsan el tolt adott egy puszit és közölte, hogy el fog késni.
Idegesen V-re néztem aki kérdőn nézett.

-Egyszer?! - indultam felé.
-Lehetett volna több is. - rántott vállat.
-Ez nem vicces. - vágtam fejjen.
-Menjünk el valahová? - kérdezte mire rá mosolyogtam. - Akkor mehetünk is.

Fel öltöztünk, majd indultunk is a városba terv nélkül. Míg sétáltunk nem egyszer pörgetet meg. Egy pláza előtt álltunk meg, majd húztam be és néztünk körbe. Venni akartam magamnak csokit, de nem volt nálam pénz így barátom fizete.

-Nézd V. - húztam egy géphez. - Woww ez olyan horgászos macis valami.
-Kérsz egy macit? - kérdezte.
-Ah nem kell. - ráztam kezem. - Elég volt nekem a csoki.
-De én szeretnék neked egy cuki macit. - állt a géphez. - Melyiket?
-Azt a nagy szájút. - mutattam egyre. - Hasonlít rád.

Ahogy kimondtam össze húzott szemöldökkel nézett rám így el takartam szám kezemmel mire kuncogni kezdett. Be dobta a pénz érmet és próbálta el kapni azt a macit amelyiket én mondtam.

-Gyerünk. - biztattam. - Hajrá.. Nenene ne enged el.
-Inkább maradj csendbe. - nevetett fel.

Egy csapat lány ment el mellettünk, de egy pillanatra meg álltak és V-t nézték piros arccal. Hallottam mindent és féltékeny lettem nem kicsit.

-Milyen helyes. - az egyik lány mondta.
-Annyira magas és cuki. - a másik.
-Csinálj képet. - mondta a harmadik.
-De ott a barátnője. - mondta az első.
-Hiszen csak egy átlagos lány. Lehet a húga. - mondta a második újra.

Tudom, hogy nem vagyok szép csak átlagos és tudom, hogy V nagyon helyes akár egy anime karakter vagy egy idol.
A gép csenget mire az a lány csoport "woww"-ni kezdett. V ki vette a macit és rám mosolygott, majd adott egy csókot is. A lány csoport el ment kicsit idegesen mire barátom megfogta a macit és arcához tette.

-Tényleg olyan mint én? - kérdezte és csücsöritett. - Csinálj képet.
-Rendben. - vettem elő telefonom és fényképeztem le vele.
-Nem is hasonlít. - nevetett. - Menjünk oda.

El húzott a McDonald's-hoz és kért két hamburgert, majd le ültünk.
Fel állt, hogy vesz nekünk colat, majd vissza is tért eggyel.

-Nem kettőről volt szó? - kérdeztem.
-Két szívó szál. - tette bele.

Miután meg ettük el mentünk sétálni a parkba, de egy fotós megállított minket. V nem akarta, hogy le fotozák, de a férfi erősködött.

-Öleld át a barátnőd. - mondta. - Nyugi, csak egy újságnak lesz címe "fiatal szerelem.".
-Nekem is muszály benne lennem? - kérdeztem mire V magához húzott.
-Hallottad igaz? - kérdezte. - "Fiatal szerelem.".

Miután meg lett a kép a férfi még beszélt V-vel, de V nagyon rázta fejét, hogy nem akarja.
Felém jött megfogta a kezem és haza mentünk. Otthon készítettem neki valamit enni amit ő mosolyogva megevett, majd le ültünk TV-t nézni. Valamikor délután kezdtem álmos lenni, de barátom nem hagyta hanem ölébe húzott és megcsókolt, de el toltam.

-Ennyire undorodsz tőlem? - kérdezte.
-Nem, de bárki bejöhet mondjuk apukád. - néztem az ajtót.
-Akkor menjünk fel. - vett ölébe. - Fent zárható a szóba ajtó. Oké?
-Rendben. - kapaszkodtam nyakába. - De abba hagyod ha én kérem?
-Persze. - vitt fel mire nyílt az ajtó. - Szia apu.
-Siettek tovább jók legyetek. - rohant ki.
-Ennyi volt. - ment tovább.

Fent az ágyra lökött amin nevetem, majd rögtön át húzta fején a pólót és el dobta. Le húzta a pólóm és ugyan oda lökte ahová az övét is száműzte nem régiben majd jött a nadrágja, ahogy az én szoknyám is le került.

*ellenzem a kiszívott nyakat ezért a két szereplő csak akkora szivást hagytak ami hamar el múlik.*

Köszönöm ha véletlen ide kerültél. 😍😍😍Remélem kapok vissza jelzést. Lehet nem leszek két napig Szóval bírjátok ki egy kicsit. 😭😭😭💖💖💖I love You manók. 🙆🙆

M͓̽o͓̽s͓̽o͓̽l͓̽y͓̽o͓̽g͓̽j͓̽"r͓̽ám͓̽"! TaeHyungFFWhere stories live. Discover now