Hoztam egy részt nektek. Tudom, hogy nem sokan olvasátok, de van aki igen és Köszönöm. 💖💖💖💖
Tae(V) :
A tanár lépet be, de ahogy meg látott minket.. Biztos voltam benne, hogy agyvérzést kap.-Kim Tae Hyung... - dörzsölte az orrnyergét.
-Igen tanárnő? - támaszkodtam Diana felet aki arcát takarta.
-Meg se lepődök. - sóhajtott. - Menj a kunyhodba.
-De... Ez.. - próbáltam magyarázkodni.
-A többi majom is ott van. - mutatót a kunyhóra. - Rajta!
-Igen is. - szálltam le Diana-rol. - Majd folytassuk.
-Kizárt ifjú úr. - fogta meg a fülem a tanár.
-Hey auwww... - húzott ki a tanár. - Eresszen el.
-Boldog lehetne hogy itt van. - vitt be a kunyhóba.
-Oké-Oké. - mentem be az ajtón. - Fiúk.
-HEY! - kiabálták.
-Maradjanak ha lehet reggelig a szobába. - ment ki.Ahogy távolabb került a kunyhótol a fiúk nevetni kezdtek, ahogy én is.
Mint ki derült őket a tónál kapták el miközben bombát ugrottak a mólórol.-Téged Tae hol? - kérdezte Kook.
-Én épp Diana felet támaszkodtam a kunyhóba. - nevetem.
-Uhhhhhh.. - mondták egyszerre.
-Nem vagytok ti véletlen lányok. - nevetem.
-Ahh dehogy is. - dobta hátra Hobe a nemlétező haját.Mindenkiből kitört a nevetés és egy jó ideig igy is folytatódott. Egy fürdő volt a kunyhóba szóval sokáig tartott a fürdés és más dolgok is.
~később ~
Nem tudtam aludni igy csak forgolódtam és emiatt Kook se tudott.-Tae aludj. - nyöszörgött Kook.
-Nem megy. - feküdtem hasra.
-Nagyon meleg van. - dobta ki a lábát a takaró alól.
-Igen az. - sóhajtottam.
-Nem csak ennyi, igaz? - kérdezte.
-Nem tudom. - válaszoltam. - Össze zavarodtam.
-Ezt csak te döntheted el. - mondta az igazat Kook. - De most aludj.
-Köszi Kook. - fordultam be.
-Nincs mit. - hallottam, ahogy be fordul.reggel~
Végre el tudtam aludni nehezen, de a tanár keltett fel reggel. Nehezen fel keltem és követem a konyhába, ahol a konyha van.-Tae Hyung vágd fel a zöldségeket. - tett elém egy tál zöldséget. - Majd ved ki a tojást..
Fel sorolt még sok-sok mindent, de utána utamra engedett.
-De ha lehet ne valamelyik lány szabálya legyen a cél. - mondta még utoljára.
-Nem lesz. - nevetem. - Viszlát.
-Nem a kocsmában vagy. - szólt rám.
-Viszont látásra tanár nő. - mentem ki.Friss eső utáni illat volt a táborba és csend, de hírtelen trombita hang lett.
Be fogtam a fülem és tovább mentem a kunyhoig.Borzasztó volt az ébresztő, de a reggeli legalább finom volt. Mi heten és Dianá-ék egy asztalhoz kerültünk.
Diana kerülte a tekintettem amin csak mosolyogni tudtam, de legalább a barátnője meg Kook el vannak.
Reggeli után ki engedtek minket az udvarra, hogy a kint lévő dolgokkal foglaljuk el magunkat ebédig.Mi a focihoz mentünk.. Körbe vettek minket a táborban lévő lányok.
-HAJRÁ J-HOPE. - kiabált egy lány csoport.
-HAJRÁ JUNGKOOK. - egy másik.
-HAJRÁ JIN. - a másik.
-HAJRÁ RAP MONSTER. - a másik.
-HAJRÁ JIMIN. - a kövi csoport.
-HAJRÁ SUGA. - a másik csoport.
-HAJRÁ TAE. - a másik.Ezek ismétlődtek az egész idő alatt kicsit idegesített, de nem is foglalkoztam vele, de az zavart ha épp a hajamba túrtam mert vizes volt mindegyik fel visitot vagy épp a többiek csinálták ezt akkor is.
Az én csapatom nyert aki Én, Jimin, Hobe voltunk egyel kevesebben mint Suga-jék pedig ott hagytuk nekik Kook-ot.
Fáradtan dőltünk be a fűbe, de Dianá-jék jelentek meg.-Jönni akart. - biccentett barátnőjére aki épp Kook-nak adott vizet. Diana leült.
-Akkor nem is hiányoztam?! - néztem szomorúan rá.
-Nem. - pirult el.
-Gonosz vagy. - feküdtem lábára és szomorúan néztem rá - Ez nekem nagyon fáj.
-Nekem nem. - nyújtotta ki a nyelvét.
-Le harapom. - hajoltam arcához.
Diana gyorsan be húzta a nyelvét.
-Most megyek. - állt fel és követe a barátnője is.Fel támaszkodtam és utána mozdultam. Karja alatt át nyúltam és át öleltem a hasát majd még vállára tettem az államat.
-Mit csinálsz? - kérdezte kővé fagyva.
-Diana. - szüntettem meg a távolságot igy teljesen hozzám simult. - Ha ennek a kirandulásnak vagy minek vége lesz..
-Mi a baj? - kérdezte és félig rám nézett.
-Ha ennek vége. - nagyon nem tudtam ki mondani. - Akkor...
-NYÖGD MÁR KI! - kiabálta Hobe.
-FOGD BE! - kiabáltam vissza, de el hajoltam Diana fülétől, nehogy meg süketüljön itt nekem.A hírtelen kiabálásra meg ijedt igy újra magamhoz húztam.
-Bocsi. - feküdtem vissza vállára.
-Nem baj. - fogta kezem.
-Ha ennek vége. - hajoltam füléhez. - Gyere el velem egy randira.
-NA VÉGRE! - kiabálta el magát valamelyik gondolom megint Hobe.
-Mi? - kérdezte Diana.
-Randizunk?! - ismételtem meg.
-Velem...Te? - nézet rám már amennyire tudott.
-Persze. - mosolyogtam.
-Azt hiszem... - itt meg akadt.
"-Legyen igen. - imádkozni kezdtem magamban."
-Egy próbát meg ér. - mosolygott.Ez egyenlőre nekem meg felel, igy erősebben meg fogtam és pörögni kezdtem vele.
-Hagyd abba. - nevetett.
-Szerintem élvezed. - álltam meg és magammal szembe fordítottam, de ugyan úgy körbe fogtam derekát.
-Szia. - nézet fel rám.
-Szia. - nevetem ki és adtam egy puszit homlokára.Csak néztük egymást addig mig meg nem szólalt a tanár...megint.
-EBÉD. - kiabált.
Minden diák sorba indult enni én vissza mentem a fiúkhoz mig Diana a barátnőjéhez, de előttünk sétált.
-Szép volt. - csapott vállamra Hobe.
-Köszi, de mi volt az a kiabálás? - néztem idegesen rá.
-Bocs, de muszály volt ki húzni belőled. - nevetett.
-Egy barom vagy. - nevetem és le ültünk az asztalra.
-AZ EBÉD UTÁN LEHET MENNI ÚSZNI IS. - kezdte a tanár. - DE MÁS FOGLALKOZÁSOKAT IS LEHET CSINÁLNI.. FOCI, FESTÉS, TOLLAS, STRAND FOCI VAGY RÖPI.
-De jó. - enni kezdtem unatkozva.
-De mehetünk paintbollozni. - mondta halkabban.
-NA EZ SOKKAL JOBB. - kiabáltam.
A tanár sóhajtott és körbe nézet.
-MÉG VALAKI? - kérdezte.
Mindenki fel emelte a kezét.
-OKÉ. - egyezet bele. - EGYETEK ÉS INDULUNK IS.Gyorsan kezdet mindenki enni szóval indulhatunk is. Egy busszal mentünk igy hamar oda is értünk.
Csapatokban kelet lenni.-Diana. - álltam mellé mire majdnem szívinfarktus kapott. - Jól vagy?
-Persze. - fordult hozzám vigyorogva.
-Akartok paintballozni? - kérdeztem és a fiúkra mutattam.
-Jól hangzik. - bólintott.~később
Diana az ellenkező csapatba került igy Jin és Suga na meg Kook-al volt. Épp egy fa mögött álltam mikor hírtelen valaki rám lőtt... Ki más lehetett volna.-ÁRULÓ. - kiabáltam.
-MIRŐL BESZÉLSZ? - kiabált vissza Diana.
-VELEM IS LEHETÉL VOLNA. - kiabáltam ismét.
-KIZÁRT. - hallottam ahogy nevet. - AKKOR NEM TUDNÁLAK LE LŐNI.
-MEG TENNÉD? - néztem ki, de el repült a felyem mellett egy golyó.Furcsa ötletem támadt igy nyavajogni kezdtem.
-A SZEMEM. - kiabáltam. - NAGYON FÁJ.
-V jól vagy? - kérdezte mellém guggolva.
-Nem mert ki lötted a szemem. - takartam a szemem.
-Mi? - ijedt meg. - Mutasd.Próbálta le húzni a kezem, ahogy sikerült neki le hunyva tartottam.
Hunyorogtam, Diana közelebb hajolt. Lassan kezemet a tarkolyához tettem és lejjebb húztam, hogy meg tudjam csókolni.Itt abba hagyom, hogy várjatok a folytatását..
Remélem, hogy tetszett... Ha igen írjatok. 😊😊😀vagy csillag.
KAMU SEDANG MEMBACA
M͓̽o͓̽s͓̽o͓̽l͓̽y͓̽o͓̽g͓̽j͓̽"r͓̽ám͓̽"! TaeHyungFF
RomansaSAJÁT NE LOPD! Kim Tae Hyung évek óta nem mosolyog. Két éve tért vissza apjával régi házukba, de nem ugyan az a személy mint rég. Vajon Diana meg tudja változtatni? Vagy elérni, hogy mosolyogjon?! V fanfiction.