19.rész

204 19 3
                                    

Manók késtem. Sajnálok remélem tudok mostmár tudom hamarabb részt hozni nektek. 😍😊💞💖💜💙Próbálom be tartani. Van egy új könyvem "Látom őket Vkook" nyugodtan nézetek be oda is. 💞🙏🙏

Tae :
Mostanság rémálmaim vannak és mind ugyan az... Még pedig anyu.
Az nap este mikor úgy volt hogy együtt fürdünk Diana-val... Valahogy meg értettem azt hogy nem akarta.. Már nem olyan a helyzet köztünk mikor akkor este.

-Reggelt. - éreztem meg valakit magamon.
Szemem ki nyitottam. Diana fogadott még pedig rajtam ült.
-Gyerünk. - ugrált rajtam próbálva fel kelteni.
-A te helyedben ezt nem tenném. - takartam szemem. - Mostanság kanos vagyok.

Éreztem ahogy gyorsan le száll rólam, majd a mezit lábas lány már a földön állt mellettem. Egyik lábáról a másikra állt mintha zavarban lett volna. Nevetve rántottam be az ágyba és másztam felé.
Riadtan nézett rám arca vörös volt.
"Olyan aranyos. - mondtam magamban, ahogy végig néztem rajta."

-Diana. - mondtam halkan nevét.
-Igen? - kérdezte, de nem nézett szemembe.
-Jajj de felénk lett valaki. - nevetem ki mire végre szemembe nézett.
-Nem vagyok az. - mondta cuki hangon így mosolyra húztam ajkaimat.

Diana arcomat nézte, majd ő is mosolygott rám. El kezdett fel hajolni hozzám így le hunytam szemem és vártam a csókot, de helyette az ágyat éreztem meg. Szemem kinyitottam és őt kerestem. Az ágy mellett állt és nevetett.

-Ezért kapsz. - álltam fel az ágyon.
Diana sikítva szaladt ki a szobából én meg utána.
-DIANA. - kiabáltam.
-ERRE. - kiabálta lentről.

Gyorsan le szaladtam, de nem volt sehol se. Lopakodva kezdtem keresni ami sokáig nem tartott mert a lába ki lógott a hűtő mellől. Oda mentem, majd meg fogtam kezét és ki rántottam onnan.

-Aki bújt aki nem. - toltam a hűtőnek. - Megvagy.
-Ez így nem ér. - fordította el fejét.
-Szerintem nagyon is. - hajoltam közel hozzá. - Mert béna vagy ebbe a játékba.

Hírtelen fordult felém így pont össze ért a szánk. Nem vártam le csaptam rá le csukta szemeit és polomba kapaszkodott. Kezemmel derekát fogtam és közelebb léptem hozzá. Enyhén meg érintettem nyelvemmel alsó ajkát így kicsit szét nyitotta azokat be engedve engem. Nyelveink egymást kergették meg állás nélkül.
Diana kezeit fel csúsztatta nyakamhoz és közelebb húzott azt a kis centit is megszüntette köztünk.
El váltam tőle és mosolyogva néztem rák vörös arcát.

-Mehetünk? - kérdeztem mire döbbenten nézett rám. - Randira, rémlik?
-Most? - kérdezte.
-Amit meg beszéltük azt meg is tesszük. - adtam még neki egy utolsó kis puszit.

Parkban~
Diana és én a parkba mentünk piknikezni. Kék puloveremet össze húztam és körbe-körbe néztem a sok-sok gyereket figyelve. Diana csak le terítette a kockás ülésre alkalmas plédet, majd le is ült. Nehezen leültem és kimutatva nem tetszésemet néztem a társamra.

-Tudod én nem erre gondoltam. - húztam el szám.
-De én igen. -  mondta nyugodt arccal.
-Ahhh.. - sóhajtottam fel hangosan.
-V ne nyavajogj. - tett elém egy pohár üdítőt. - Haza is mehetünk és nem "randizunk".
-Oké oké. - vettem kezembe az inni valót.

Diana jól szórakozott ami fel dobot bár nem ilyen randira számítottam.
Meg ettünk mindent, majd kis pihi után össze pakoltunk és sétáltunk egymás mellett. Én vittem mindent míg ő mellettem sétált mosolyogva.

-Tudod furcsa, hogy veled randizok. - szökkent elém.
-Miért? - kérdeztem mosolyogva.
-V te nekem egy elérhetetlen ember voltál. - ment tovább én meg utána. - Furcsa, igaz?
-Igen az. - néztem az előttem sétáló lányt.
-Szerettelek kicsinek, de olyan távolinak tűntél. - nézett enyhén rám.
-Miért? - kérdeztem kíváncsian.
-Akkor így éreztem és féltem is, hogy meg utálnál. - hajtotta le fejét majd mosolyogva ram nézett. - Köszönöm, hogy vissza jöttél.

Mosolyogva mentem oda hozzá és adtam neki egy puszit egyenesen a homlokára. Át ölelte a derekamat és mellkasomban bújt. Alaposan meg szorongattam, majd nevetve engedtem el.

-Én törpe manóm. - mondtam neki mire össze húzta szemöldökét.
-Nem én vagyok alacsony te vagy túl magas. - nyújtotta rám nyelvét.
-Persze persze. - simítottam meg fejét. - Na gyere te törpe Terminátor. - mentem el mellette.
-Tae. - lökött meg.

Nevetve fogtam meg kezét mire vörös arccal el fordult és csendbe maradt.
Hamar kiértünk a parkból és indultunk haza, de be húztam az egyik boltba, majd vettünk néhány fincsi nasit.
Haza érve le dobtam magam a kanapéra és kerestem egy filmet, majd vártam hogy le jöjjön Diana is. Le balagot egy rövid nadrágban és egy combig erő pólóban, majd mellém ült felhúzva lábát.

-Hozod a kaját? - álltam fel.
-Hová mész? - kérdezte kezem meg fogva.
-Öltözni. - mosolyogtam rá.

Gyorsan fel mentem és fel vettem egy mackot és egy pólót amin egy ürlény volt. Le mentem papucsba és a konyhába mentem, ahol Diana épp be volt pucsitva.

-Khmmm... - köhögtem.
-Igen? - nézett át lába között. - Tae..
Gyorsan fel állt és haját füle mögé tűrte.
-Kész vagy? - kérdeztem, majd elvettem a nagy tálat mentem vissza a kanapéhoz.

Megjött Diana is és beült mellém közel. Amit nem bántam hiszen így nem kell közelebb húznom. El indítottam valami filmet és enni kezdtem a chipset inni meg a kólát.
Érdekes volt a film és izgalmas is és a kanapé társamnak is tetszett. Volt egy csók jelenet így rá néztem ő pedig rám majd zavartan mosolyra húzta ajkát és kezét piszkálta.
A filmnek ahogy vége lett az asztalra tettem a tálat, majd nyujtozva ásitottam.

-Na menjünk aludni. - álltam fel.
-Rendben. - állt fel ő is és fogta meg kezem.

Fel húzott az emeletre és én bár a szobámba akartam menni Diana nem engedte el kezem. Kíváncsian néztem rá várva, hogy mit is akar nekem mondani.

-Azt akarod, hogy veled menjek? - kérdeztem.
-Igen. - hajtotta le fejét.
-Azt akarom, hogy te mond ki. - emeltem meg fejét.
-Tae velem alszol? - kérdezte a végén a szájára harapott.
-Rendben. - mentem be a szobájába. - Akkor jó éjt.

Be bújtam a rózsaszín takaróba és vártam a lányt aki be hívott. Diana egyik lábáról a másikra állt engem nézve. Fel hajtottam a takarót és meg paskoltam magam mellett az ágyat mire lassan el indult felém.
Ahogy az ágyhoz ért megfogtam kezét és be rántottam magamhoz húzva őt.
Enyém bár sikított, de kezembe simult és enyhén ágyékomhoz nyomta fenekét véletlen.

-Jóéjt Tae. - mondta fáradt hangon és följebb emelte kezem magához ölelve.. bár így érte mellét kezem tudatva velem, hogy ott nincs melltartó.
-Jóéjt Diana. - dörzsöltem ágyékom a fenekének mire sóhajtott.

Ennyi lett volna. Remélem nem lett túl szar. Sajna régen volt rész, de remélem hogy itt vagytok velem. 😍😍😍

M͓̽o͓̽s͓̽o͓̽l͓̽y͓̽o͓̽g͓̽j͓̽"r͓̽ám͓̽"! TaeHyungFFWhere stories live. Discover now