12.rész

286 27 8
                                    

Rég volt rész, de kicsit el akadtam az írásban. 😅😅Ciiki,de van ilyen.Szóval itt a rész... És remél, hogy vannak még olvasóim 💞💖💙🙇🙏

Diana:
Azt hittem, hogy a mai reggel történtek után kedves lesz velem vagy valami, de nem igy lett. Talán, hogy ne gyanakodjanak vagy hasonló.

-Diana kérlek. - hívott ki a tanár.

Oda áltam a táblához és meg oldottam az egyenletet majd vissza ültem. Ahogy be ültem padomba néhány mondatot el csíptem a hátsó csapat beszélgetéséböl.

-Át mehetünk akkor? - kérdezte aszem Hobe.
-Nem tudom. - mondta V. - Új házba lakunk és...
-És? - kérdezte Jungkook.
-Nem vagyok már egyke gyerek. - válaszolt V.

Fejem enyhén hátra fordítottam és V szeme fogadott. Mig a fiúk beszélgetek addig mi farkas szemet néztünk.
Meg forgatam szemem és ki nyújtottam nyelvem. V félmosojra húzta száját és kacsintott.

-Hívd átt őket. - tátogtam.
-Nem. - tátogta vissza.
-Gyerünk. - tátogtam tovább. - Nyuszi.
-Mi? - kérdezte tátogva.
-Nyuszi. - tátogtam és mutattam is.
-Jól van. - tátogta és mutatta, hogy forduljak vissza.

Vissza fordult a fiúkhoz és meg beszélték, hogy átt jönnek.
Következő of óra lesz igy termünkbe mentünk és be vágodtam a padba majd fülesem be dugtam és relaxáltam. Valaki mellém ült és kivete fülesem. Azt hittem, hogy Seon igy nem foglalkoztam vele egy darabig. Hirtelen meg húzta a fülesem gondolom ö is le feküdt. Fejem meg fordítottam és beszélni kezdtem csukodt szemmel.

-Seon ne ráncigáld a fülesem. - mondtam barátnőmnek.
-Bocsi. - jött egy mély rekedt hang.

Szemeim ki pattantak és két sötét szem nézet rám. Szememmel végig páztátam minden részletet az arcán majd meg áltam újra a szemén.

-Végeztél? - kérdezte.
-Miért ülsz itt? - kérdeztem még mindig feküdve.
-A barátnőd el foglalta a helyem. - mutatót hátra.
-Ohhh... - néztem Seont és Jungkook-ot. - Akkor jó. Jó ez a szám?
-Persze. - csugta le szemét. - Lassú, de jól esik.

Arcát figyeltem. Arca ki simult igy láthattam milyen ha nyugodt, haja kicsit szét nyílt homlokán igy hagyva egy kis rálátást. Kezem meg emeltem és haját piszkáltam, hisz bíztam benne, hogy senki se látja. Keze feje alatt volt igy kényelmesé téve magának a helyzetét. Mutató ujjammal frufrujával játszottam és fel se tünt, hogy mosolygok.

-El vagy? - kérdezte.
-He? - hagytam abba. - Nem..
-Érzem. - nyitotta ki szemét. - Csak pihentettem a szemem.
-Sajnálom, csak. - nem tudtam mit mondani.
-Nem baj. - csugta le újra. - Jól esett.

Meg fogta kezem és vissza tette fejére. Ujjaimat mozgatni kezdtem igy piszkálva haját.
Meg szólalt a csengő. A zenét le álitottam és fel ültem rendesen.
V feküdt tovább és morgott valamit az orra alatt. Meg löktem székét ö pedig fel ült.

-Gyerekek a héten kirándulunk. - tapsikolt az of. - Több napos sátorozás lesz. Jobban mondva egy teljes hét.
-Aztaaa. - mondtam pislogva. - Sátrazás?
-Igen az. - válaszolt. - Szóval rendesen pakoljatok be.
-Uncsi. - ásitot V.
-Vegyük úgy, hogy ezt nem halottam. - nézett V-re a tanár.

Lábamal meg rúgtam V lábát aki emiatt mérgesen nézet rám.

-Mi van? - tette le fejét.
-Ünep ronto vagy. - támasztottam meg államat. - Te idióta.
-Jól van. - hajolt közelebb. -  Bocsi.

A tanár folytatta a beszédet a kirándulásrol. Volt benne hegyi túra, kajak, sütögetés, foci...stb.
Közbe V úgy döntött, hogy radirommal dobálja az osztályt. Darabokra tépte és igy dobálta.
A csengő mentett meg ettől az egésztől. A tanár még el mondta, hogy pénteken megyünk.
A nap további része unalmas volt az utolsó óráig. A folyosón sétáltam egyes egyedül. Miért?  Mert Seon Jungkook-al mulatott valamerre.
Szépen sétáltam a folyosón, de egy személy úgy döntött, hogy csatlakozik.
V mellém sétált zsebre dugott kézzel, ugy tettem mintha itt se lenne. Ez kicsit zavarta. Mindenki minket figyelt és ez zavaró.

-Figyelsz te?! - lökött meg.
-Légyszíves hagy békén. - mondtam nyugodt hanggal.
-Diana. - állitot meg.
-Ezzel csak cél keresztbe állitasz. - néztem végre szemébe.
-Miről beszélsz? - kérdezte.
-V csak nézz körbe. - biccentettem fejemmel.

V körbe nézzet. A fojoson mindenki minket figyelt és sugdolozot vagy épp mérgesen figyelt. A bandájuknak nem kevés híre van itt nagy rajongó táboral.

-Érted mostmár? - néztem szomorúan rá, de az ö arca is szomorú lett. Ezért rá mosolytam.
-Diana. - nyúlt vállamhoz, de mielőtt el ért volna hátrébb léptem.
-Viszlát V. - fordítottam hátat.
-Diana. - szólt még utánam.

Nem tudom, hogy ez után mit tett, de azt tudom, hogy az igazgatóiba volt. A barátai peddig egész órán engem figyeltek. Seon vissza ült és próbált nyugtatni. Alig vártam, hogy vége legyen ennek a napnak és haza mehessek.
Imáim fülekre találtak és a csengő mentett meg. Sietem haza, de kint egy kéz fogott meg.

-Jin? - néztem a fiút.
-Diana. - nézett aggódva. - V-t fel fügesztették.
-Miért? - kérdeztem.
-Verekedett. - dőlt a falnak. Közben meg érkeztek a többiek is.
-Miért? - néztem körbe.
-Miattad. - válaszolt Suga.
-Miattam? - néztem Jin-t.
-Valaki belé kötött. - dőlt neki a falnak Jungkook. - És valami veled kapcsokatost hozott föl.
-Az az idióta meg annyira meg verte, hogy el ájult tag. - folytatta a story-t Rap Mon.
-Most hol van? - fogtam meg Hobe felsöjét.
-Nem tudjuk. - válaszolt. - Valahol a városban.
-Köszi. - rohantam ki a suliból.

Nem tudom mióta kereshetem, de anyu már hívott. Azt mondtam, hogy bent kelet maradnom az iskolában.
Folytattam az utam a városban futva vagy ép kocogva, de sétálva is.

-Merre vagy?! - áltam egy épület mellett.

Lábamra támaszkodtam és a földet néztem majd egy mozdulattal az eget.
Zajokat halottam az épület melletti kis sikátorban. Reménykedtem, hogy V lesz bent vagy a végén.
"Legyél te. - mondogattam magamban."
Annyira féltem, hogy baja esik, hogy sírni kezdtem. Nem magam miatt aggódtam hanem miatta.
A sikátor egyik kis részén egy sötét kapucnis valaki ült. Ez a valaki meg emellte fejét.. Ö volt az ott ült és jól volt.

-IDIÓTA! - kiabáltam és oda futottam majd az ölébe vettetem magam.
-Diana? - feszítette meg maga mellett kezeit. - Miért vagy itt?
-IDIÓTA. - ütögettem mellkasát. - IDIÓTA KIM TAE HYUNG!

Miután ki tomboltam magam mellkasán fel térdepeltem és meg töröltem arcomat. Szipogtam, de ö csak figyelt mosolyogva ugyan abban a pózban mint ahogy ide jöttem.

-Hogy lehetsz ekkora idióta?! - néztem szemébe.
-Miről beszélsz? - adta az ártatlant.
-Ne szórakozz. - kezdett fel idegesíteni. - A fiúk el mondtak mindent.
-És?! - döntötte fejét a falnak.
-Fel vagy fügesztve. - rántottam vissza fejét.
-Emiatt sírtál? - kérdezte.
-Nem. - engedtem el. - Az...
-Halgatlak csupa fül vagyok. - nézte arcomat.
-Csak... - jöttem zavarba.
-Halgatlak. - billentette fejét oldalra.
-Aggódtam. - olyan halkan mondtam, hogy én magam is alig halottam.
-Aggódtál?! - döbbent le, de ö mosolygott. - Miattam?
-Nem. - fogtam be száját. - Nem miattad.
-De. - szedte le kezem.
-Nem! - áltam fel. - Ki aggódna egy ilyen idióta miatt?!
-Te. - kacsintott és fel ált.
-Soha. - löktem meg, de ö el kapta kezem és magához húzott.

Meg fogta alkaromat és fel húzta annyira, hogy néhány kis centi válaszon el tőle. Meg nyalta száját és fülemhez hajolt.

-Te aggódsz. - súgta fülembe - És ez az igazság.

El engedte kezem és sétálni kezdett előttem. Figyeltem, hogy merre megy igy észre se vettem, higy rosszul léptem és el estem. Bár csak a térdemet ütöttem meg és könyököm. (Kavicsos volt a járda) V elém sétált és hátat fordítót és e guggolt.

-Szálj fel te szerencsétlen. - tette kezeit hátra.

Tettem amit mondott és át mentem iskoalába. V kicsit feljebb tolt és lábamat tartotta. Kezemet nyakába fontam, fejem fejének támasztottam és csak élveztem ezt a pillanatott ami eszembe juttatta a kicsi koromat, ahogy cipelt a hátán. Nem tudtam, hogy mit teszek, de le húztam süsüjét és hajába pusziltam és be szívtam haja illatát, kezeimmel jobban kapaszkodtam nyakába mintha magamhoz öleltem volna.

Így sétáltunk hazáig. Nem tudom, hogy ebből fel tünt e neki valami, de remélem nem.

Köszöm, hogy végig olvastad. 😍💞💖
Remélem tetszett ha igen kérlek agy egy jelet vagy kettőt. 💞💋💘

M͓̽o͓̽s͓̽o͓̽l͓̽y͓̽o͓̽g͓̽j͓̽"r͓̽ám͓̽"! TaeHyungFFWhere stories live. Discover now