Végre hoztam egy részt...egy kis sok idő után. Köszönöm hogy olvasa valaki. 😍😊💞💖💙💋
Diana:
Fel mentem és pakolni kezdtem a ruhákat. Felültem az ágyra és a ruha halmot néztem.
Ki szedtem náhány ruhát és be zártam a bőröndöm.-Minek ennyi cucc? - dőlt neki V az ajtónak.
-Mert ennyi kell! - zártam le.
-Lányok. - nevetett.
-Te hogy álsz? - kérdeztem tőle.
-Sehogy. - rántott vállat.
-Holnap indulunk. - tettem keresztbe a kezem. - Te meg nem kezdtél el pakolni?
-Egy-két nadrág meg felső és kész. - rántott vállat.V segített be zárni a bőröndöm és le mentem vele a fiúkhoz.... Hát nem kelet volna.
Látatok már kutyákat csonton veszekedni?
Na ök is ilyenek voltak, csak pizzával.-Add már ide! - rántotta el a dobozt Jungkook.
-Te már be faltál hatott. - vette el Jimin.
-Mintha te nem?! - húzta vissza Jungkook.V végig nevete az egészet, de nekem volt egy ötletem. El léptem V-töl és a csata közepébe rontottam. A két srác észre se vett csak akkor mikor fel nyitottam a tetejét és ki vettem az utolsó pizzát.
-Diana. - szólított meg V.
-Mi az? - néztem rá.
-Szerintem fuss. - nevetett.A két fiúra néztem akik a kezembe pihenő pizzát nézték.
-Fiúk.. - kezdtem hátrálni.
-Nekem add a pizzát. - szólalt meg Jimin.
-E-E.. Nekem. - lökte meg Jimint.
-Én... Én.. - dadogtam, majd futni kezdtem.
-HAJRÁ DIANA. - kiabálta V.
-Fiúk ez csak egy pizza. - futottam ki az udvara.A két fiú közé kerültem a hátsó medence szélén. A pizzát a vízfelé tettem.
-STOP! - kiabáltam el magam.
-Ne tegyél semmi őrültséget. - kezdte Kookie mit az öngyilkosoknak szokták.
-Ne tedd! - mondta Jimin.
-Idióták. - néztem a két fiút és bele haraptam a pizzába majd meg is ettem.
-Te...te... - hebeget Jungkook.
-Meg ettem. - mosolyogtam a fiúkra.Közben a többi fiú is kijött. Hirtelen egy kezet éreztem a hátamon. Jimin a vizfelé nyomot engem és Jungkookot is.
-Jimin. - néztem pánikolva a srácot.
V rohani kezdett de a vízben kötötem ki. Azt hittem, hogy végem, de csobant a víz és valaki felhúzott a felszínre. Kezemmel a nyakába kapaszkodtam és válára hajtottam a fejem.
-Manó jól vagy? - kérdezte V.
-Igh.. Ighen. - köhögtem.
-Akkor jó. - úszott a széléhez.Jimin rohant hozzám és V-hez. V-töl kicsit hátrább ált és le guggolt hozzám.
-Ne haragudj. - simogatta kezem.
-Semmi baj. - mosolyogtam rá.
-Nem tudtam. - nyúlt kezemhez, de hátam mögé nézet és el kapta kezét. - Ahogy a széléhez áltáll..
-Az én hibám. - nyúltam Jiminhez. - Jól vagyok, de hol van Jungkook.
-ITT! - kiabálta Jungkook a medence széléről majd bele szajtozott a vízbe. - Jimin gyere.Jimin V-re nézett majd a vízbe ugrott.
V-hez fordultam durcásan.-Most mi van? - nézett ijedten.
-Manó?! - tettem keresztbe kezem.
-Hírtelen jött. - nézte a fiúkat a vízben.
-Aham. - lögtem meg a vállát.
-Manó. - vigyorgott rám.
-Nem vagyok kicsi. - nyújtottam ki nyelvem. - Te vagy túl magas.
-Aha.. - nevetett.Kezét felém nyújtotta és el hajtott arcomról egy vizes tincset. Hirtelen valaki le locsolta V-t. Belőlem kitört a nevetés.
-Melyik vad barom volt? - nézte a fiúkat.
-JELEN. - kiabálta J-Hope.
-J-HOPEEEE. - kiabálta V és kergetni kezdte.Jin ült mellém és a fiúkat nézte. Fel se tünt, de mosolyogtam és V-t néztem.
-Idióták, de ugy szeretik egymást mint a testvérek. - szólalt meg Jin.
-Tényleg? - kérdeztem döbbenten.
-Igen. - mosolygott rám. - Te is ide tartozol.
-Nem...vagyis... - hajtottam le fejem.
-De. - karolt át.
-Nem tudom. - hajtottam válára fejem. - Szerintem a többiek nem igy gondolják.Jin mondani akart valamit, de RM megölelte hátulról.
-Legyél te is vizes. - borzolta haját össze.
-Meg halsz. - nézett Jin RM-ra.RM futni kezdett én meg megint magam maradtam. Lábam fel húztam és a fiúkat néztem mosolyogva majd szomorúan.
-MANÓ. - kiabálta V.
-NE. - kiabáltam V-re aki egy vödör vizet cipelt felém. - V NEE.
-De. - mögém ált és rám borította. - Ne te legyél az egyetlen száraz.Előre nyúltam és bár vizes volt pólója, de bele töröltem az arcomat. V nevetni kezdett, de én a vízbe löktem.
-Pfuuujjj. - köpte ki a vizet. - Ez hideg.
-Nyeljél sok vizet. - nevetem rajta.
-Gyere csak be... - intett de neveteni kezdett és gunyolodni. - Nem is tudsz úszni.
-Kapd be V. - rúgtam arcába a vizet.Ki mászott a vízből és felém kezdett sétálni szét tárt karokkal vigyorogva.
-Had ölelgeselek meg. - sétált felém.
-Maradj ott. - hatráltam.
-Gyere a papához. - vigyorgott.
-E-E.. - hátráltam de a napágy útban volt. - Oh-oh..
-Oh-Oh bizony. - ölelt magához.
-Hideg vagy. - reszkedtem kezei között.
-Ohhh sajnálom. - szorított jobban magához.Zavarba voltam, ahogy magához ölelte testem és nem engedett el.
JK és a többi fiú is megjelent körülötünk.-Tea. - szólt JK.
-Igen? - fordult felé, de úgy hogy hátulról ölelt tovább.
-Mi megyünk. - intett Hobe.
-Ja holnap találkozunk a buszon. - intett Suga is.
-Rendben. - támasztotta meg fejét fejemen. - Sziasztok.
-Sziasztok. - köszöntek egyszerre.
-Sziasztok. - intettem. - V?!
-Heee? - szorította csípőm.
-Nem akarsz el engedni? - ráztam meg fejem.
-Nem. - sétálni kezdett be én meg sétáltam vele.Teljesen be sétált a napaliig ott pedig a kanapéig és leült engem meg az ölébe húzott.
-Mit akarsz nézni? - kapcsolgata a TV-t.
-Nem tudom. - néztem a TV-t, de eszembe jutott valami. - Miért nem engedsz el?
-Mert kényelmes. - dőlt a válamra. - Napok óta nem alszok jól.
-Hogy - hogy? - fordítottam kicsit el a fejem, hogy láthasam arcát.
-Nem is tudom. - ásitot. - Csak nem tudok aludni.
-Akkor miért nem alszol most? - kérdeztem a félig már alvó fiút.
-Jó, de akkor maradj itt. - fordította rám fejét.
-Jól van. - bólintottam.V elengedett és úgy feküdt hogy a combomra tette fejét. Kicsit feljebb húzódtam és combomra tettem egy kis párnát.
-Nekem úgy is jó lett volna. - nézett fel rám a párnárol.
-De nekem igy a kényelmes. - kapcsolgatam a TV-t. - Ohhh Spongebob.Szemeit le hunyta és szuszogot. Kezeimel haját simogattam ö meg mosolygott. Jó érzés mintha egy pár léttünk volna.... De ez lehetetlen.
Ö nem szeret én meg nem tudom hogy mit érzek iránta.Ennyi lett volna a rész. Remélem hogy tetszett. 😅😅Ha igen akkor csillag vagy komment hogy tudjam hogy tetszett. 💖💞💙
YOU ARE READING
M͓̽o͓̽s͓̽o͓̽l͓̽y͓̽o͓̽g͓̽j͓̽"r͓̽ám͓̽"! TaeHyungFF
RomanceSAJÁT NE LOPD! Kim Tae Hyung évek óta nem mosolyog. Két éve tért vissza apjával régi házukba, de nem ugyan az a személy mint rég. Vajon Diana meg tudja változtatni? Vagy elérni, hogy mosolyogjon?! V fanfiction.