6~deg igjen?

863 45 11
                                    

jeg går mot skapet mitt, det er først når jeg åpner skapet, at jeg skjønner at jeg ikke har noen bøker enda.
"biblioteket" sier jeg ut i luften.
det er sikkert der man får bøker, det var hvertfall der jeg henta bøkene på den gamle skolen.
jeg får det plutselig veldig travelt, fordi det er under 1 time til timene er ferdige.
jeg begynner å småløpe igjennom korridorene
plutselig krasjer jeg i noen, igjen!

Han reiser seg fort opp, og studerer meg , han kommer mer til syne, det er ingen andre enn han som var i kantina.
"jeg tror du falt for meg" sier han og gliser
"deg igjen" sier jeg skuffa.
"alle pleier å være glad for og se meg" svarer han selvgod, og skuffa?
"stakkars bortskjemte riking" sier jeg frekt
"du har allerede møtt meg, og vet at jeg både er rik og bortskjemt" sier han og klapper ellegant.
"det var ikke akkurat vanskelig og se" sier jeg og peker på han.
han har på seg en hvit t-sjorte og svarte bukser, og en svart vinterjakke med pels.
"hvem er du egentlig?" spør jeg å begynner og tenke på samtalen med Marie..
"Brandon Smith" sier han og gliser igjen

"jeg burde skjønt det" sier jeg og begynner å gå, men han holder meg igjen
"burde skjønt det?" spør han og forvirret å nysgjerrig
"jeg har hørt om deg, de dyre klærne, egoet, utsende" svarer jeg og peker på han igjen.
"andre dagen og du har allerede hørt om meg" sier han litt sjokkert
"har dessverre det" svarer jeg kort, ikke misforstå, han er kjekk!

"dessverre?" spør han
"alle på denne skolen digger meg, dem hadde gjort hva som helst bare for og snakke med meg" legger han til
"ego har du ihvertfall" sier jeg og er litt sjokkert over denne skolen
"hade, Smith" sier jeg og begynner og gå
"hade Zane" svarer han bak meg
"sossegutt " sier jeg litt for høyt, så han hører det
"takk" svarer han
"dust" sier jeg laft.

etter 20 minutter finner jeg fram til biblioteket.
"jeg er ny, og tenger bøker" sier jeg til damen som sitter der. Damen er litt overvektig, hun har grått kort hår å briller.
"2 sekunder" sier hun og finner fram bøkene.
"navn?" spør hun
"Rachel Zane" svarer jeg.
damen piper bøkene inn på dataen sin og gir dem deretter til meg.
jeg går tilbake til skapet mitt og får akkurat lagt bøkene inn i skapet før det ringer ut.
matfriminutt.....

jeg går mot kantina, der inne får jeg øye på at Marie vinker meg mot dem, jeg går mot bordet hennes og setter meg på en ledig plass.
"dette er Rachel" sier Marie etter en stund
_________________
Hey, for en gangs skyld publiserer jeg ikke kapittelet på kvelden:)
Er det noen som leser dette?😂 hvis noen leser dette så kommenter"😂" i kommentarfelt.
Som alltid blir jeg kjempe glad for at dere stemmer og kommenterer.
Glad i dere<33
Hvordan har dagen deres vært så langt?

I need youDonde viven las historias. Descúbrelo ahora