jeg sitter nede og spiser frokost mens jeg er på instagram, idag skal Adrian være med Brandon. det blir sykt vanskelig og vinne over han. men jeg må vinne, jeg vil ikke være tjeneren hans i 1 uke.klokka er 10 på morgen, hvorfor jeg sto opp så tidlig på en søndag? godt spørsmål..
*****"jeg har et problem og trenger din hjelp" sier jeg og ser på Brady. han kom til meg for 1 time siden. det er skikkelig lenge siden jeg har sett han egenlig. han har ikke vært på skolen i det siste.
"hva har du rotet deg inn i nå da" spør han og ser spent på meg. jeg forklarer han alt sammen, han sitter der og sier ikke ett ord.
"hm, kanskje tivoli?" spør han og tenker
"Antonio, kompisen til Brandon og Adrian, sa at han likte fart, moro, spenning og fare" sier jeg og prøver og tenke på hva han hadde likt.
"bare ta han med til ett pariserhjul og klin med han på toppen, da kommer du til og vinne" sier han og gir en tommel opp
" nei, vi er ikke sammen" sier jeg langsomt for at han skal skjønne at vi ikke er sammen
"hvorfor sov dere i samme seng da?" spør han og ser på meg som om det er jeg som er den dumme her
"jeg husker ikke, jeg tror vi var fulle" svarer jeg
"nei vent jeg kom på det" sier jeg fort
"Adrian hadde fest, Marie ble så full at vi la henne på rommet mitt så hun sovnet, Justin var 'utro' så gikk jeg og Brandon ned for og drikke, og jeg drakk litt mer enn det som er anbefalt" forteller jeg.
"så kjedelig, ikke noe ligg eller noe?" spør Brady og ler.
"nei" svarer jeg og ler med han. dette er en side jeg ikke viste at han hadde. resten av dagen snakker vi bare om drama og sånt.
to day is the day. jeg gruer meg skikkelig masse, jeg er nesten sikker på hva jeg skal ta Brandon med på.
klokka er 12.00, jeg går av toget og inn på tog stasjonen, jeg skal møte Brandon her så skal vi ta toget til Hamilton, det er 1 kafe der, en liten kiosk og noen benker. jeg går til den nærmeste. det er ingen på stasjonen, tavlen der det står når togene går, jeg finner Hamilton, og ser at det går om 30 minutter. jeg finner telefonen nederst i lommen og går bruker opp 4G fordi jeg kjeder meg.
plutselig tar noen tak i skulderen min med en brå bevegelse og roper "bøøø" de første millisekundene stopper bare hjernen og kroppen i frykt, så jeg detter av benken. telefonen glipper ut av hånden min helt automatisk og i det harde gulvet, sammen med telefonen detter jeg og på det harde gulvet.
de første 4 sekundene gjør det ikke vondt, men etter det kommer smertene, jeg kjenner det først i rumpa så i ryggen. jeg ser opp, Brandon står der og ler av meg, jeg ser strengt på han. jeg tar hånden opp, han drar meg opp igjen, jeg plukker opp telefonen og snur den så skjermen vises.
"faen da, se hva du gjorde" sier jeg og viser han skjermen, skjermen er nå i tusen knas, det er knust fra hjemknappen og opp til kameraet og litt på sidene.
"ops, du burde holdt bedre på den" sier han og rister på skuldrene, jeg trykker på hjem knappen for og se om telefonen fungerer, det gjør den heldigvis.
"du skal søren meg være med for og kjøpe ny, og da skal vi dra klokka 9 om morgenen" sier jeg strengt
" okok, slapp av" sier han og tar hendene opp i luften, jeg ser strengt på han før jeg ser på tavlen når toget går.
"shit, toget går om 2 minutter" sier jeg og kjenner panikken komme.
"wow Rachel, du klarer ikke og passe på tiden engang" sier han og ler
"selv om jeg har kjempe lyst og diskutere med deg nå har vi ikke tid" sier jeg stresset, jeg tak i han og vi begynner og gå. toget kommer på spor 5. jeg ser sporet helt borterst, toget har akkurat kommet. jeg drar meg med Brandon og begynner og løpe for og rekke toget.
vi løper inn på toget, vi rekker det akkurat. vi finner noen ledige seter og setter oss. det er ikke mange folk der, men noen.
"hvor skal vi?" spør han og ser spent på meg, jeg ser ut i togvinduet en stund.
"Hamilton" sier jeg og ser på han, sveisen hans er den fineste hår sveisen jeg har sett, det er litt bustete men ikke for bustete, han har på seg en mørke grå hettegenser, en svart joggebukse og hvite sko.
"hva skal vi gjøre?" spør han og ser på meg
"det sier jeg ikke, men jeg håper du ikke har høydeskrekk" svarer jeg og smiler til han.
Resten av togturen sitter vi bare og snakker. vi går av toget, jeg finner fram kartet på telefonen for og se hvor vi skal, det tar 10 minutter og gå til dit vi skal. vi begynner og gå mot dit vi skal.
"350" sier damen bak skanken, jeg tar frem koret og stikker det inn i kortautomaten og slår kode, det piper at det er godkjent så tar jeg ut kortet. vi får utdelt utstyr og blir sendt inn på et rom der vi skal ta på oss draktene eller sikkerhetsutstyret.
når vi har fått det på går vi ut i en hall, der står de som jobber her og venter på oss, Brandon ser seg litt rundt for og finne ut hva vi skal.
"hei, er dere klare?" spør den ene mannen som står der.
"hva skal vi?" spør han og ser spørrende på meg og de 4 mennene
"dere skal hoppe fra et fly" sier han ene, de går mot ett av flyene, vi går etter de, Brandon stopper opp. jeg snur meg og ser på han.
"hva er det?" spør jeg og ser på han, han svarer først ikke, han bare ser på flyet. jeg ser å mot flyet.
"du har høydeskrekk" sier jeg og snur meg mot han igjen.
"nei, hvorfor tror du det?" spør han
"det kunne ikke vært mer synlig, Brandon Smith har høydeskrekk" erter jeg, endelig noe jeg kan bruke mot han.
~~~~~~~~~~~~~~
endelig oppdaterer jeg, jeg vet jeg er ganske treig, sikkert 1 måned siden jeg gjorde det sist, men jeg håper dere ikke bruker sommeren på og lese bøker på wattpad. haha, jeg bare tuller, jeg har brukt hele sommeren på telefonen selv.
men jeg trenger deres hjelp, hvem vil dere skal vinne konkurransen mellom Rachel og Adrian? skriv i kommentarfeltet hvem du mener skal vinne og hvorfor den skal vinne, jo flere som svarer jo fortere kommer det nytt kapittel, så hvis dere vi ha ett kapittel til de nærmeste dagene legg igjen 1 kommentar<33
god natt, glad i dere<3
Btw; boka er på første plass:)
Tusen takk alle sammen for at dere leser og kommenterer og alt sammen, åååå, det betyr såååå mye!!
ESTÁS LEYENDO
I need you
RomanceRachel Zane flytter med sin Bror Noel Zane til utlandet midt i skole året for og fullføre videregående, det tar ikke lang tid før hele livet til Rachel snus på hodet. Noel driver med narkotika, hvordan blir det når Rachel må betale for feilene til N...