12~Adrian er forelska

758 32 0
                                    

"regna det eller?" spør jeg bare for å plage dem litt,Adrian ser oppgitt på meg, Brandon og Marie små ler litt.

"hva ser det ut som?" spør Adrian og setter fra seg pizzaene på kjøkkenbenken, dem går opp, sikkert for og ta av seg de våte klærene.

"hvilken pizza er vår" roper jeg til Adrian, vi reiser oss og går inn på kjøkkenet, det lukter helt himmelsk, nam.

"den øverste" roper han tilbake fra overetasjen, jeg tar opp den øverste.

"vi kan gå inn i kinosalen og spise den" sier jeg til Marie, hun nikker og begynner og gå mot trappa, hele veien ned fokuserer jeg på og ikke miste pizzaen, trappen er ikke så bratt men den er veldig glatt. vi setter oss ned i midten av rommet, og åpner pizzaen.

"Marie, er ikke det et Norsk navn" spør jeg, jeg har lurt litt på det egentlig, det hørtes sikkert litt rart ut at jeg tenker på det, men jeg er litt i overkant nysgjerrig.

"jo, Moren min kommer fra Norge, så derfor heter jeg Marie" svarer henne og tar en bit at pizzabiten sin.

"men de fleste syns det er ganske vanskelig å si Marie, så dem kaller meg bare, Mary eller Maria" legger hun til.

"kan du Norsk" spør jeg og ser spent på henne, hun pleier og si navnet sitt på en Norsk måte.

"jeg kan ikke så mye Norsk men jeg kan litt, vi pleie og dra på ferie til Norge noen ganger" svarer henne og smiler, det hadde vært så gøy om henne kunne bli med meg til Norge en gang.

vi sitter å spiser pizza og ser på film, Marie er skikkelig snill og kul, dumt Brady ikke kunne være med.

"Marie? sover du?" hvisker jeg nesten, hun svarer ikke, jeg snur meg mot henne.....hun sover. jeg strekker meg etter telefonen, klokka er 01.34

jeg reiser meg forsiktig og går mot døra, hun kan bare sove, jeg vet hvordan det er når noen vekker deg når du sover, jeg går ut døren og opp trappa.

på kjøkkenet står Brandon og Adrian og ser om det er noe i kjøleskapet, dem finner nok snart ut at det ikke er noe som helst der.

jeg går inn på kjøkkenet og finner et glass.

"finner dere noe?" spør jeg og skrur på vannkranen

"nope" svarer begge.

"nå skjønner dere vell hvorfor jeg tvang deg til og kjøpe pizza til oss" svarer jeg og ler litt, Brandon begynner og le, Adrian står der bare, plutselig kvikker øynene til, akkurat som om noe gikk opp for han.

"hva var egentlig den hemmeligheten?" spør Brandon og ser på meg og Adrian, jeg vurderer og si det men da kommer nok Adrian til å kverke meg, og det er jeg ikke særlig interessert i.

jeg sender Adrian et kan-jeg-si-det blikk, han nikker svakt til meg, jeg smiler mitt lure smil.

"Adrian er forelska i Avery" sier jeg og poker han i ryggen, Adrian ser litt flau ut.

"Adrian er forelska" begynner Brandon og synge, Adrian blir bare mer flau nå, jeg begynner og synge med han. Tror Adrian angrer veldig på at jeg fikk si det, hahaha.

"jeg må dra nå" hører jeg plutselig en stemme bak meg si, jeg skvetter skikkelig og nesten hopper litt. de andre begynner og le, jeg snur meg og ser Marie, hun står også og ler.

jeg følger etter henne ut i gangen, hun tar på seg jakka og sko.

"ikke glem sekken da" sier jeg og gir henne sekken, hun nikker et lite takk så åpner hun døren, "hade, det var kjempegøy" sier henne og går ut, " ja, hade" svarer jeg og lokker døren, jeg går inn i stuen, Adrian og Brandon står fortsatt ved kjøleskapet.

"det er fortsatt ikke noe mat der?" spør jeg og ler.

"nope, ingenting" svarer Brandon, jeg ler litt av tanken på at dem faktisk tror at mat dukker opp i løse luften.

"så hva skal du gjøre nå?" spør Adrian og lukker igjen kjøleskapet, hm, hva skal jeg gjøre nå?
"se en film" svarer jeg og går mot stuen, jeg kaster meg nærmest ned i sofaen, Adrian og Brandon kommer like etter.

jeg logger på netflix og søker på Orange is the new black, i det siste har jeg begynt se masse på det, jeg er kommet på sesong 2 episode 5.
~~~~~~~~~~~
Takk for at dere stemmer
Btw Jeg har ikke noe og skrive:)

I need youDonde viven las historias. Descúbrelo ahora