Rapirea

1.1K 35 0
                                    

Cobor din tren si ma uit in jur cautand-o din priviri pe Maria , verisoara mea. Gara uriasa parca ma inspaimanta, sunt atatia oameni care merg grabiti, fiecare in treaba lor, nimeni nu are grija ta, esti doar o alta umbra ce acopera pamantul. Iar asta imi si doresc. Sa nu fiu in permanenta sub observatia unor oameni ce, orice ai face, tot gresit este. In satul meu nu erai doar un om, erai cel ce a facut ieri cumparaturi, cel ce a iesit cu prietenii, cel ce manca seminte. Asta erai, dar vecinii care te vedeau facand aceste lucruri gandeau altfel, nu erai cel ce a facut cumparaturi, pentru ei erai cel care se lauda ca are bani sa isi faca cumparaturi, nu erai cel care iesea cu prietenii la o barfa, erai curvulita care iesea la "plimbare". Totul era interpretat intr-un mod ipocrit, stupid si rautacios.
Cineva imi pune mana la ochi si tresar speriata.
-Ghici cine este??
-Hmmmm....un baiat foarte dragut care vrea sa ma cucereasca?
Isi lasa mainile jos iar eu ma intorc cu fata la ea. Era bosumflata.
-Am eu voce de baiat??!
-Nuuu ! Spun eu printre hohotele de ras.
Ne-am imbratisat strans razand dupa care ne-am urcat intr-un taxi pentru a ajunge acasa. Bine.. Aproape acasa.

A doua zi

Este luni dimineata iar eu nu pot sa cred ca incep facultatea de medicina, ieri eram acasa alaturi de tata care este tamplar si il ajutam sa care niste scanduri iar azi sunt la Bucuresti,cu cateva ore inainte de a-mi indeplini visul. Sau cel putin sa ma apropi de a-mi indeplini visul.
Ma intorc pe o parte si cealalta a patului dar nu pot sa atipesc , macar in ultimele 20 de minute pana sa sune alarma.

Nu pot!

Gata. Ma ridic din pat si ma uit in jur, era inca intuneric afara.
Maria dormea dusa...abia astept sa vad cum se trezeste sau mai de graba sa vad cum isi arunca telefonul in momentul in care alarma va incepe .

Aprind veioza de pe birou si ma duc direct la dulap.
Imi aleg cateva haine simple si ies din camera mergand inspre baie.
Imi termin rutina de dimineata si intru in camera. Maria inca doarme.
Daca stau sa o analizez este chiar foarte frumoasa si s-a maturizat foarte mult, ca si caracter dar si ca fizic. Are parul lung si brunet , niste ochi caprui deschisi care te farmeca desi nu sunt albastrii sau verzi ca si ai mei. Nu mai spun de caracter....este mereu vesela si chiar daca ar avea probleme , le-ar lasa deoparte doar ca sa le rezolve pe a altora. Nu este fana rochiilor sau fustelor dar....ii sta mult mai bine cu o pereche de blugi negri si un tricou alb decat cu o rochie. Alarma incepe sa sune iar Maria da semne ca se trezeste. Adica....stramba din nas si incepe sa injure.

-Bun venit in iad.
Si continua cu injuraturile pana cand aprind lumina.
-Ceee.......faci? Spune ea mai mult nervoasa cu o voce ragusita.
-Neata!

***

Intru in cladirea impunatoare din fata mea iar eu sunt complet debusolata. Unde ma duc acum? Vad mai multe persoane care merg intr-o anumita directie asa ca ma gandesc sa ii urmez. In fata mea , o gramada de persoane sunt intr-o sala mai mare care are cateva scaune pe o parte si cealalta a salii. Un batranel de vreo 50 de ani , scund si chel. Se pozitioneaza in fata microfonului si incepe sa vorbeasca.
-Buna ziua ! Sunt Daniel Andreescu ,directorul acestei institutii si as vrea sa.... . Nici nu ma mai chinui sa ascult.
Dupa cum se pare , va urma un discurs luuung.
Dupa ce aflu in ce clasa sunt ma indept,impreuna cu noii mei colegi mergand pe niste scari pana la ultimul etaj.
Intram intr-o clasa destul de mare iar profesoara incepe sa ne explice cum stau treburile pe aici.
-Psst! Hei!
Aud o voce din spatele meu.
Ma intorc si vad o fata bruneta cu ochelari.
-Eu sunt Elena! Se prezinta ea.
-Eu sunt Ema , incantata.
Incepem sa vorbim si tot am vorbit pana ce am plecat de la deschidere.
Iesind din cladirea uriasa se opreste.
-Haide la o cafea! Imi spune aceasta iar eu accept bucuroasa propunerea ei. Se pare ca deja imi fac prieteni!

-Si...cum ti se pare facultatea?

-Sincer ? Mi se pare ca un liceu. Spun asezandu-ma pe scaunul din cafenea.
Elena incepe sa rada.
-De ce razi ? O intreb eu nedumerita. Am ceva pe fata sau...
-Nu ....doar ca nici bine nu ai ajuns ca deja baietii se uitau la tine. Nu mai zic de cel din spatele tau. Esti bunoaca tu fata!
Fac ochii mari cand aud ceea ce spune, bunoaca?
Imi intorc capul si chiar era un barbat in spatele meu cu care am dat ochii .

-Ohh ...nu...
Era frumos ce-i drept dar...nu imi inspira incredere.
-Nu vezi ce frumusel este? Iar la ce costum are, pot sa pun pariu ca porcheul din fata e al lui.
-Poti sa il pastrezi. Nu am nevoie.
Ii spun eu razand.
Si uite asa am tot continuat sa vorbim pana cand am plecat acasa.

***

Sunt acasa si imi fac temele, este aproape ora sapte. Usa camerei se deschide iar Maria intra cu o fata posomorata.

-Ce-i cu fata asta?

-Am fost la scoala, dupa in oras, dupa la dansuri timp de trei ore plus sala doua ore...nu mai pot!

Exclama trantindu-se pe pat.
Se pare ca a avut o zi grea.
Afara este inca lumina asa ca ma gandesc sa ies la o plimbare.

-Maria, iesim la o plimbare? Pana la magazin macar, am chef de un ceai de la automat.
Maria era trantita in pat cu privirea inspre tavan iar cand ma aude vorbind isi intoarce capul in reluare,parca.
-Bine dar roaga-te sa ma tina picioarele si la intoarcere ca altfel ma cari in spate.
Dupa ce parintii aproba, incepem sa ne schimbam.
Maria are o pereche de blugi negri cu o camasa rosie in carouri iar eu am tot niste blugi negri cu un hanorac negru.
Iesim din casa si mergem pe trotuar povestind despre ziua de azi.
Ajunse la Magazin ne luam cate un ceai de la automat si ne punem pe banca.

-Mi s-a parut ciudat ceva azi dar cred ca este numai imaginatia mea. Spun incepand sa rad.

-Ce?

-Am impresia ca am fost urmarita. 

-Mai stii.....spune ingandurata.

Deodata o masina neagra , un...nu pot sa cred! Lamborghini? Niciodata nu am mai vazut o masina ca asta. Parcheaza in fata magazinului.
Doi barbati inalti cu o structura destul de solida a corpului coboara din masina si vin inspre noi. Ce Dumnezeule?! Unul dintre ei ma apuca de brat si ma ridica de pe banca iar celalalt pe Maria.
-Ce faci?!Da-mi drumul!
Tip eu dar ma trezesc cu o palma peste fata.
-Da-i drumul javra ordinara! Du-te la dracu sa te duci imputitule! Tipa Maria dar i se aplica acelasi tratament. Aceasta nu se lasa si incepe sa il injure din ce in ce mai tare pana cand cade intr-un somn adanc datorita batistei care ii este pusa la gura. O baga in masina dupa care imi pune si mie o batista la gura, totul devenind negru.

La media este Maria

In Numele TraditieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum