| 5 |

31 17 11
                                    

| Selena Marie Cyrus |

"Dün ki parti nasıl geçti tatlım? İyi eğlendin mi bari?" Patrick elinde ki çatalı masaya bıraktı. Ardından ellerini birleştirerek cevabımı bekledi. 

Şuan kahvaltı ediyorduk. Patrick, Justinleri (Justin, Cameron, Jaycop) kahvaltı etmek için çağırmıştı. Masa da bir tek Avril ve ablam yoktu. 

"Evet Patrick amca. Gerçekten çok eğlendik. Ablam gerçekten harika!" dedim, tabağımda ki peynirden bir parça ısırarak. Avril, merdivenlerden indi ve Patrick'in yanağından bir makas aldı. Buna hepimiz gülmüştük. 

"Hey Avril? Biliyorum bana aşıksın. Her neyse Miley nerde? Dün gece onu görmedim." dedi Patrick. Tabi ya ablamın beni o iğrenç yerden kurtarıp lunaparka götürdüğünü bilmiyorlardı. 

"Aslında ablam benimleydi Patrick amca." dememle Avril'ın buzdolabının kapağını kapatıp bana bakması bir olmuştu. 

"Ne? Miley bir çocuk partisine mi gitti? Tanrım! Bu olay!" Cebinde ki telefonu çıkardı. "Alo? Jayson beni dinle! Tanrım sus! Miley dün gece bir çocuk partisine gitmiş." Herkes Avril'a bakıyordu. Bir dakika içerisin de bütün dikkati üzerine çekmeyi başarmıştı. Avril telefonla konuşurken Patrick ona bakmam için elini salladı. 

"Bırakın şu salağı. Her neyse, Selena tatlım dediğin doğru muydu? Miley seninle arkadaşının partisine mi geldi?" diyen Patrick'e güldüm.

"Evet Patrick amca. Ablam gelip beni partiden aldı ve birlikte lunaparka gittik." dediğimde, kırılma sesi gelmesiyle Emily'e döndüm. Avril kapı eşiğinden eğilmiş mal gibi bakıyordu. 

"Tanrım! Sen! Ne dediğinin farkında mısın! Avril hemen yukarı Miley'nin iyi olup olmadığını kontrol etmemiz lazım!" deyip, hızlıca yukarı çıktılar. Masadakiler pür dikkat bizi izliyordu. 

"Tatlım sen ciddi misin?" diyen Patrick'e kızgın şekilde baktım. 

"Evet Patrick. Neden inanmıyorsunuz bana. Yalan söylemiyorum. Ablamla dün gece lunaparka gittik. Yemek yedik. Pamuk şeker de yedik. Dün gece gerçekten mükemmel geçti." deyip, gülümsedim. 

"Çocuklar siz devam edin." deyip, hızlıca gitti. 

"Anlaşılan beklenmedik bir şey." dedi, Cameron. 

"Kes sesini Cam." diyen Jaycop'a güldüm. 

| Miley Ray Cyrus |

Avril ve Emily yanıma gelmiş iki saatten beri onlara neden lunaparka gittiğimizi anlatıyordum. Selena'nın çok üzüldüğünü görüp üzülmesini istemediğim için onu lunaparka götürdüğümü söyleyip onları geçiştirmiştim. İnanamasalar da onlara asıl gerçeği söylemeyeceğimi biliyorlardı. 

Banyodan çıktıktan sonra üzerime beyaz bir tişört ve mavi bir pantolon giydim. Pantolonun paçalarını katlayıp hafif topuklu kısa botum'u giydim. Kendim giydim diye söylemiyorum ama gerçekten çok seksi olmuştum. 

Aynada kendime bakarken camın kırılması bir olmuştu. İçeriye bir kurşun girmişti. Art arda kurşunlar geliyordu. Biri bizi öldürmeye çalışıyordu. Korkmuyordum. Ta ki aşağıda Robby ve Selena'nın olduğu aklıma gelene kadar. Yastığımın altından hemen silahımı aldım. Odam da içeriye giren kurşunları aldırmadan aşağıya inmeye başladım. Etrafta ki kurşunlar daha da çoğalmaya başlamıştı. Hemen mutfağa girdim. Silahın tetiğini çekip, bahçe kapısının camını açmaya çalıştım. 

"Miley! Bunu yapma!" Avril emir verici sesiyle bağırdı. Bunu yapanlardan birini yakalayıp konuşturmamız gerekiyordu. Selena ve Robby buzdolabının yanına çökmüştü ve elleriyle başlarını kapatmışlardı. Korkuyorlardı ama bunda korkmalarını gerektirecek bir şey yoktu. Bu sadece David'in küçük bir oyunuydu. 

Darkness || JileyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin