Okunmuyor ama yazacağım ne yapayım canım sıkılıyor...Sizi seviyorum....
Multi Düşmanlarımız...
"Düşmanlık Başlasın O Halde!"
Bu sözü söyledikten sonra Ömer yumruğunu sıkıp gitti.Onlardan nefret ediyorum...
Bizde Beyza ve Çağanlarla sınıfa çıktık...
Hoca Allah'tan daha gelmemiş.Yerlerimize oturduk.Çağan ve Sarp önümüzde oturuyordu, onların önünde de Doruk ve Aras oturuyordu,Bizim arkamızda da Rüya ve Arya oturuyordu.Çağan arkasına dönüp;
"Onlara günlerini gösterelim ne dersiniz?"
Bi an yapsak mı yapmasak mı diye düşünsemde eğlenceli olacağını düşündüğüm için heyecanla Beyza'ya baktım,o da aynı şekilde bana bakıyordu.Ben başımı salladım o da bana eşlik etti.Bunu Rüyalara da söyledikten sonra zilin çalmasını bekledik.
..........
Evet zil çaldı.Şimdi şunları biraz araştıralım bakalım.Hemen önce tanımadığımız çocuklardan başladık araştırmaya.Sanirim adı birinin Uraz diğerinin Arastı.
Ben Uraz'ı,Beyza Aras'ı,Rüya Ömer'i ve Arya da Furkan'ı araştiriyordu.Erkekler de kantine gitmişlerdi.
Uraz SANCAK:15 yaşında, Karataş lisesinde okuyor ve onun yatakhanesinde kalıyor.Hmmm bunu beğendim.Yatakhanede kalıyor olması bizim için avantaj.
Anne ve Babası ayrıymış. İkisinde de kalmadığı için okulda kalıyormuş.Ve tek çocukmuş.Iıııı bu kadar yeter.Özel hayatı beni ilgilendirmez.
Beyza'nın ağzından;
Akın TEKCAN;15 yaşında,bir abisi var,abisi doktormuş. Babası her ay annesine para yatırdığı için okulda kaliyormuş.İşte bu güzel haber!!! Okulda kalıyor olması harika oldu be!
Rüya'nın ağzından;
Ömer Karataş;Hmm 15 yaşındaymış,Anne ve babasının tek varisiymiş.Ne!!! Karataş Lisesi bunlara aitmiş!Amaaa okulda kalıyormuş.İşte bu güzeeeeelll!Demek zenginsin...
Arya'nın ağzından;
Eeveeettt bakalım Furkan Öztürk kimmiş?
15 yaşında,bir ablası var ama ablası evli.Hmm anne ve babasını küçükken kaybetmiş.
Bir dakika bir dakika okulda mı kalıyor.Yaşasın beeeee!!!
Melek'in ağzından;
Kızlarla birçok şey bulduk.Ama tek ortak noktaları okulda kalıyor olmalarıydı.Sanirim bizi gece eğlence bekliyor.Ne dersiniz?????
"Eveeettt;gelin bakalım gençler,planımııız.......
🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜🌜
Akşam oldu,
"Beyza uyan,Beyzaaaaa hadi kızım hadi planı uygulamaya gidiyoruz,Sen hâlâ manda gibi uyuyorsun.Kalk yaaa"
"Offffffffff ne var Melek yaaa!!!"
"Beyzaaaa kafayı mı yedin sen?"
"Yooo niyeki"
"Beyza gece oldu ya, planı uygulayacağız ya kalk hadi zeki(!) arkadaşım"
"Aaaaaa doğruuuuu"
"Doğru ya senin jeton dört köşeliydi dimi unutmuşum"
Bunu dedikten sonra kafama bir şaplak yesemde kızları ve erkekleri arayıp yarım saate okulun orada olmuştuk.
Şuan tüm ihtişamıyla Karataş Lisesi önümüzdeydi.Merak etmeyin okulu yakmayacağız.😂
Fısıldıyoruz;
"Çağan ipleri getirdin mı?"
"Evet sen kanca getirdini?"
"Hı hı."
Hepimiz siyah deri giyinmiştik.
Çok havalı duruyorduk beh!!!
İpe kancayı bağlayıp,ipi uzun okul duvarının üzerinden attık.Sarp kontrol etmek için ipi tutup çekti,sağlam olduğunu bize işaret verdikten sonra ilk Arya sonra Beyza sonra Rüya en son ben çıktık duvara ve Allah'tan aşağıda üst üste konulmuş banklar vardı.Sanirim gündüz okuldan kaçanlar vardı.
Aşağı indikten sonra Çağanlarda çoktan yere inmişlerdi.Örümcek adamlar mübarekler.
Okula hızlı adımlarla yürüdük.Kapı normal olarak kilitliydi.Ama yatakhanelerin birinin camı açıktı.Bu yatakhanesinde Ömerlerin olma ihtimali %95 hatta %100dü çünkü Furkan'ın nefes darlığı vardı.Bu yüzden bize hep evde yaz kış penceresini açık tuttuğunu söylüyordu.Bu aklıma gelince sırıttım.Beyza anlamış olacak ki Çakman için elini kaldırdı.Çakıştıktan sonra Sarplar bize 'siz deli misiniz' dermiş gibi bakıyorlardı.Beyza kısaca özet geçti olayı.Çağan sevinmişe benziyordu.Hemen çantamdan katlanabilir merdiveni çıkardım,zaten yüksek değildi.İlk ben tırmandım arkamdan da Beyza geliyordu.Sessizce kafamı pencereden uzattım.Yes!!!! Tahminlerimiz doğruydu.Hemde Furkan cam kenarındaydı.Beyzaya 'tamamdır' işareti yaptıktan sonra sessizce odaya atladım.Furkanla Ömer'in uyanması imkansızdır. Çünkü uykuları çok ağırdır.Bir kere derste ikside uyumuştu. Öğretmen onları Müdürün odasına götürmüştü,giderken uyuyucam derken kaç kere merdivenden yuvarlanmışlardı.Bunları hatırlayınca burukça gülümsedim.
Bizimkiler odaya çoktan girmişlerdi.Hemen çantamdan makyaj malzemelerini çıkarttım.Erkekler dolapları dağıtıyorlar dış hemde kıkırdıyorlardı.Saat şuan gecenin 2siydi.Biz kızlarla çoktan makyaja başlamıştık bile ama kendimize değil,erkeklere yani Akın,Uraz, Ömer ve Furkan'a...
Aslında diğerlerine de yapacaktık ama onlarla işimiz olamadığı aklımıza geldi.Erkeklerin işi bitmişti.Bizimde...
Hemen geldiğimiz gibi çıktık.
Oh be içim rahatladı.Erkekler evlerine biz evlerimize gittik.Allah'tan evlerimiz ara sokaklarda değildi.Yoksa bu saatte başımıza kötü şeyler gelebilirdi.
Eve sessizce girip,odaya çıktık.Hayret hâlâ uyuyorlardı.Vallaha bravo! Düşüncelerden sıyrılıp üstümü değiştirdim.Çok yorgundum bir okadar da heyecanlı!!! Bakalım yarın neler olacak????
Umarım beğenmişsinizdir.
Sizi seviyorum 😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Dostlar-FİNAL OLDU-
Teen FictionMelek küçük yaşta anne ve babasını kaybettiğini biliyor.Tam 15 senedir birlikte olduğu arkadaşıyla yaşıyor.Yakın bir arkadaşının ailesi onu evlerine aldı.Bu yüzden beraber yaşıyorlar.Liseye geçecek.Bakalım en yakın arkadaşı Beyzayla nasıl maceralar...