Canlarım,Aşklarım,Böcüklerim,
Pıtırcıklarım,Çiçeklerim...Beni dikkate alıp yorum yapanlara çok teşekkür ediyorum 😍❤
Sizleri seviyorum 😇
Ve siz yorum yapıp vote verdikçe benim yazma isteğim daha da artıyor...
Düşman Dostlar Ailesi ❤😄❣💟
Iyi okumalar❣
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
Beyza'dan...
"Ya gidersin ya da ölür!"Bu cümleden sonra yukardan Yaren'in çığlığını duyunca hepimizin dikkati dağıldı.
En çokta Eren'in...
Sarp'ta bunu fırsat bilip Eren'e atıldı.Sonra nasıl olduysa kendimi Sarp'ın kollarında buldum...
Ona sıkı sıkı sarılırken Aras Eren'e sağlam bi yumruk attı,sanırım bayıltmıştı!E yuh artık! O nasıl bi yumruk lan?!
Merdivenlerden Yaren'i saçından sürükleye sürükleye getiren Dorukla Çağan'ı görünce kocaman gülümsedim ve Doruk'un boynuna atladım.O da bana sıkı sıkı sarıldı.Sonra Çağan'a sarıldım,kokusunu içime çektim keratanın...Kardeşim benim bee!
Tam Aras'a sarılacakken geri çekildi ve korkuyla;
"Yenge dayak yemek istemiyorum!" Dedi Sarp'a bakarak.Bu dediğine kıkırdadım ve sarıldım ardından;
"Merak etme...Sarp benim yüzümden size el kaldırmaz!"
"Hiç sanmıyorum yenge." Dedi sırıtarak Aras.Gülümsedim ve Doruk'un elinden Yaren'i aldım...Sonra Sarpta Eren'i aldı arabaya götürdük...Onlarla daha işimiz bitmedi!!!
Tabi ki onları bagaja attık! Ne yani bide koltuğa mı oturtsaydık?!****
Eve geldiğimizde Yaren'i saçından tuttum ve eve sürükledim...
Kapıyı çaldım.Melek kapıyı açtığında kulaklarımı sağır edecek şekilde çığlık attı ve sıkıca sarıldı...Bu sarılmayı biliyordum;
'Bana bak kızım!!! Bidaha seni asla yalnız bırakmıycam!.Hatta tuvalette bile!' Sarılamsıydı bu...
Içeri geçmeden elimde tuttuğum zehirli yılanı Meleğe verdim.
Iğrenerek aldı elimden.İçeri geçemedim...Çünkü Arya bana sarıldı pardon belimi kırdı!
Bende ona sarıldım...Bana bakarak;
"Lan gerizekalı! Ne diye hava almaya çıkarsın Sen?! Koca ev! Evde alsaydın ya alacağını!"
"Aman Aryaaa!!!" Dedim alayla.
Gözüm Rüya'yı aradı...Ama yoktu.
"Rüya nerde?"
"Duşta o...Dün Hiç uyuyamadı.
Gerçi hiçbirimiz uyuyamadık ama..." dedi ve nefes alıp devam etti Melek..."Biraz duş alıp uyuycam dedi.Bizde bişey demedik." Dedi.
Hızla merdivenleri çıkıp banyonun kapısına bir sürü tıklattım...Ses yok...
Tık.Tık.Tık.Tık.Tık.Tık...
"Ebenin a*ı!!!"
"Aaa! Rüyaaaa! Hiç yakışıyor mu?!"
Rüya,"BEYZA!!!!!!!?" diye öyle bi cırlamıştı ki kulağımı kapıdan 1 metre öteye çekmek zorunda kaldım...
Kapıyı yarı köpüklü ve bornozlu açınca bi kahkaha patlattım.Bana sıkıca sarıldıktan sonra üstünü inceledi ve direk banyoya girip kapıyı kapattı...Çatlak kız...
****
Rüya'dan sonra bende duşa girdim ve üzerime rahat birşeyler geçirdim.Sonra hızla salona indim.Bizim çete tam takır aşağıda oturuyordu...Bide şu gereksiz iki yılan tabi...Elleri ayakları bağlı yerde yatıyorlardı.
Daha doğrusu Eren baygındı,
Yaren zırlıyordu!O iki yılana karşı gözlerimi devirsem de Sarpımı görünce gülümsedim.
Yanına oturdum ve;
"Ya siz onu bunu bırakın da nerde olduğumu nasıl buldunuz?" Dedim merakla.Cidden merak etmiştim.
Çağan gülümseyerek;
"Bize de Melek söyledi." Dedi.
Şaşırmıştım...Benim sarışın bombam neler yapmıştı öyle...
Kocaman ve içten bir şekilde gülümsedim...Melekte bana aynı şekilde karşılık verdi.Sonra da konuştu;
"Ya ben değil,Amcam...
Biliyosunuz ki polis...Bende instagramdayken Eren'in bildirimleri gelince bide bildirimde sen olunca-"
"Bi dakika bi dakika NE?!"
"Beyza bu konuda ayrı tabi..."
"Neden Aras? Noldu?!"
"Şu gördüğün şerefsiz," dedi yerde yatan Eren'i göstererek. "Eski fotoğraflarınızı paylaşıp altına saçma sapan şeyler yazmış!"Bunu duyar duymaz kafamdan aşağı kaynar sular döküldü sanki!
Napmıştı bu salak yaaa!!!
Şimdi işin yoksa altındaki yorumları temizle!Eren'in etrafındakiler ne kadar saçma yorumlar yaparlar en iyi ben bilirim! Kesin benim Sarpla çıktığımı bildikleri için yanlış anlayıp bana kaşar bile demişlerdir!"Neyse! Boşverin bu konuyu!" Dedi Arya.Sonra da yerdeki şahıslara bakarak;
"Bu malları napıcaz?!"Dedi.
Sarp piçimsi bi sırıtmayla;
"Arya onlara varya neler yapıcaz neler..." dedi keyifle.Yaren hâlâ zırlıyordu! Eren hâlâ uyuyordu!
Yaren'e eğildim ve;
"Noldu Yaren hanım?! Evde bende böyle bağlıyken bana bağırıp çağırıp saçma salak laflar ediyodun! Şimdi de konuşsana!" Dedim ve sinirle karnına tekme attım.Ağzında bant olduğu için inleme sesi çıkmamıştı ama kıvrıldığından dolayı inlediğinide anlıyorduk...Arya bir kez daha;
"Ya ciddi soruyorum napıcaz bunları?"
"Söylüyorum...Rüya! Senden bu evde hatta komşulardan bulabildiğin kadar ağda bulmanı istiyorum."
Sarp'ın bu dediğinden sonra Rüya ve hepimiz azıcık ucundan şaşırsakta Rüya sonunda ellerini çırparak ve kahkaha atarak yukarı çıktı.
"Arya bana sıcak hatta kaynar su getir.Bide tuz."
Arya da napıcağını anlayarak sinsice sırıttı ve Sarp'ın dediklerini getirmek için koşar adımlarla gitti.
"Ve son olarak;Doruk aga sende kerpeten getirsene..."
"Tamam kardeşim ama ben çekerim tırnakları!" Dediğinde Sarp sırıttı ve;
"Tamam kardeşim." Dedi.
💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀
Yaren elimizdekileri gördükçe daha çok ağlıyordu.Ve Eren nihayet uyanabilmişti.Doruk dalga geçerek;
"Ulan Eren! Ne uyudun bee! Bende uyuma rekoru ben de sanıyordum.Gerçi Aras'ım nasıl bi yumruk attıysa artık..." dedi ve Aras'a göz kırptı.Arasta sırıtarak karşılık verdi.
Önce Sarp yanlarına eğildi ve;
"Şimdi size işkencenin alâsını yapıcaz! Ve azıcık ucundan (!) Canınız acıyabilir..." dedi.Sadist sevgilim benim😍
Sonra Aras'a dönerek;
"Kanka,2 tane sandalye getirsene dedi.Aras koşarak gitti.Sandalyeleri getirdiğinde Doruk ve Çağan onları sandalyeye oturttu ve bide sandalyeye bağladılar.Yani anlayacağınız belki onları biz bile kurtaramıycaktık iplerden! Ama olsun haketti şerefsizler!
Doruk Eren'in ellerini öne aldı ve kerpeteni eline yaklaştırdı.
Hepimiz sırıtıyorduk!
Eren'in baş parmağının tırnağını çekince öyle bi anırdı ki bandın altından bile anladık.Tabi birazda tepindi ama...Sonra 2.parmağını çekti!
Aynı şekilde 3. Ve 4. Sonra 5.
Eren'in gözlerinden yaşlar boşaldığına yemin edebilirdim...
Yaren de zaten ağlamaktan bitkin düşmüştü ve şuan tepkisiz oturuyordu.Ben daha fazla dayanamadım ve Doruk tam Eren'in diğer eline geçecekken;
"Dur! Yeter bence.Şimdi Yaren'e geçelim!" Dedim.
Doruk tamam anlamında başını salladı ve Yaren'e geçti.
Yaren hiç itiraz etmeden elini verdi.Doruk ilk tırnağı çektiğinde çığırdı! Evet! Hemde bandın altından...3. tırnağı çektikten sonra Yaren bitkin düştü ve bayıldı.
"Bu kadar yeter!" Dedim.Sarp bana döndü ve;
"O zaman ellerini tuzlu suya batıralım!"
"Hayır! Hayır! Bir an önce ağdaya geçelim!" Dedi Rüya heyecanla...
Aras onun bu hareketine sırıtarak karşılık verdi.
Sarpta;
"Yol bunları Rüya!!!" Dedi.Hepimiz gülerken o iki şerefsiz ağlıyordu! Evet! Yüreğim acıyordu ama...Bunları hakettiler!
Bence çok sadistçe bi bölümdü!
Beğendiyseniz çok sevinirim...
Sizce abarttılar mı?! Yoksa az bile mi?!
Yorumlarınızı bekliyorum...
Sizi seviyorum 💜💜💜💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Dostlar-FİNAL OLDU-
Genç KurguMelek küçük yaşta anne ve babasını kaybettiğini biliyor.Tam 15 senedir birlikte olduğu arkadaşıyla yaşıyor.Yakın bir arkadaşının ailesi onu evlerine aldı.Bu yüzden beraber yaşıyorlar.Liseye geçecek.Bakalım en yakın arkadaşı Beyzayla nasıl maceralar...