Sude için yapıyorum tabii ki!

65 6 22
                                    

Hello readslove!

Nasılsınız?!

Multi Sıla...

Mutlideki şarkıyla...Başa sarıp sarıp...Eğer şarkıyı sevmiyorsanız dinlemeyin tabi...

Keyifli Okumalar...
👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽
Beyza Ritik...
Sarp'ı itip evden hızla çıktığımda otobüs durağına doğru koşmaya başladım...

Tabii ki otobüse binmeyecektim!

Ama o an Sarp'tan uzaklaşmak için ne yapacağımı bilemedim ve durağa koştum işte...

Banka oturdum ve derin nefesler alarak rahatlamaya çalıştım.

Omzumda bir el hissettiğimde irkildim ve bakışlarımı hızla elin sahibine çevirdim.Onu görmemle hızla ayağa kalktım ve yürümeye başladım.Daha doğrusu koşmaya başladım desek daha doğru olur!

Çünkü arkamda beni takip eden bir Eren vardı!

Ben koşarak yürümeye devam ederken onun peşimden geldiğine adım gibi emindim.Bu hangi cesaretle hangi yüzle geliyordu peşimden?! Bizim onlara yaptığımız o eziyetlerden sonra hiç görmemiştim...Demek ki akılları sıra intikam alacaklar!...

Korkmaya başlayınca önüme çıkan ilk mağazaya girdim.Bende, şansın ş'sinin noktası dahi olmadığı için mağazada kimse yoktu! Bir ben birde kasa görevlisi...
Haa birde peşimde deli gibi koşturan Eren...

Oflayarak tam mağazadan çıkacakken Eren tam önüme çıktı.
Ben sağa gidince o da sağa,ben sola gidince o da sola gitti!

En sonunda Akın'ın sesini duyduğumda rahatladım!

Rahatça bir nefes bıraktığımda Akın yanımıza gelmişti bile.Beni Eren'in o hayvan cüsessinden dolayı göremediği için anca görünce kaşlarını çatmıştı.

Ona göz devirip;
"Erenle karşılaştık da bende gidiyordum Akın." Dedim.
Kafasını anlamışçasına salladı.
Ben oradan uzaklaşırken Eren sapığı bana göz kırpmayı ihmal etmemişti...

Taksi durdurdum ve evimin adresini verdim taksiciye.
Camı biraz aralayıp Kulaklığımı kulağıma taktıktan sonra Emir Can İğrek Müzik Kutusu'nu açıp dinlmeye başladım. -Bu arada şarkı müthiş! Tabi söyleyen de 😉 Ve şarkı multide...-

Bu gece yağmurda camında bir damlayım...
Toprak kokusundayım...
Islanmış serenatım...

Şarkının nakaratını Emir Can'la beraber mırıldanırken taksi durunca eve geldiğimizi anlamıştım.

Parayı ödeyip eve yürüdüm.Şarkı bitmişti yerine başka bir şarkı başlamıştı.Sertap Erener Olsun...
Bu şarkı beni mi anlatıyordu ne?!
Acı bir şekilde gülümsedim kendi kendime.Acaba Sarp ne yapıyordu?!

Aman bana ne canım!

Hadi itiraf et! 20 dakika önce görmüş olsan da onu hem merak ettin hem de özledin!

Hiçte bile!

Tabi tabi!

Diyen iç sesime kafamı olumsuz anlamda sallayıp salona geçtim.
Telefonumu elime aldım.
İnstagrama girdiğimde etiketli olduğunuz fotoğraflar kısmında olan kırmızı halkayı ve içinde yazan rakamı görünce birden heyecanlandım.Acaba Sarp mı beni etkilemişti?! 3 fotoğrafta etiketliydim.

Kimin etiketlediğine baktığımda küçük dilimi yutacaktım az kalsın!

Eren Demir sizi bir gönderide etiketledi.

Düşman Dostlar-FİNAL OLDU-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin