Geçen bölümün devamı (Heeehh bi siz eksiktiniz)

111 10 20
                                    

Arkadaşlar geçen bölüm duyuruda yazmıştım ya yayınlayamadığım bölümü yayınladım diye.Bu seferde eksik yayınlamış.O yüzden devamını yazıyorum... Hadi okuyun...
😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖

"İyi peki madem mutluluklar!" Dedim umursmazca Onur da;
"Güzeeeellll,Ortada bir sorun olmadığına göre vedalaşabiliriz."
Dedi

Neeeeee!!! Bu kadar çabuk muuuuuu?!

Murat bana sıkıca sarıldı ve;
"Ben nerde olursam olayım her zaman senin prensin olacağım prensesim!" Dedi. Ooooyyşş yerim...

Onurda sarıldı ve;
"Eğer bize böyle davranırsan ömür boyu vicdan azabı çekerim Meleğim!" Diye fısıldadı.

Oooffff bencede yeter artık bu kadar trip...
Herkesle vedalaştıktan sonra havalanına doğru yola çıktık.
Eeeeeee bilin bakalım orda bizi kimler bekliyordu?!

Doğru bildiniiiiiiiiiz!

Ömer ve Çetesiiiiiiiii!!!

E bu normal.Çünkü Demet ve Aslı onların kuzenleri.Onlarında yolcu etme hakkı var.İzmir yolcularını uçağa bindirdikten sonra kavgasız gürültüsüz sağ salim evlere dağıldık...

Saate baktığımda 17:54'tü.Babam birazdan gelir...

Haaaaaaa bu arada şöyle bişey düşünmüş olabilirsiniz:

'Bu Murat ve Onur annelerini koca şehirde yalnız bırakıp başka şehire taşındı. Yazık değil mi kadına?!'

Evet bıraktılar ama annelerinin ısrarıyla bıraktılar.Halam onların mutlu olmalarını istedi...
Canım benim...

Hem yalnız değil ki! Biz varız... Bunları düşünürken yemek sofrası kurulumuş hatta yemeğimi bitirmiştim bile.Sofrayı toplayıp odama çıktım.Biraz sosyal medya,biraz Teen Wolf derken uyuyakalmışım...
😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣
Uyandım uyanmaz olaydım...Bu güneş gözümü kör edecek! Şu ufacık açık kalmış perdenin arasından sızıp benim gözüme denk gelmeyi nasıl başarıyor acaba?!!!

Böyle sinirli bir şekilde paytak paytak ilerlerken çok kötü bişey oldu...

Bedduam bana sekti...

Serçe parmağımı masaya vurdum...

O acıyla birde güneş ışığına sinirle banyoya seke seke yürüdüm.Bide banyo aynasında saçımın kuş yuvasına dönmüş olduğunu görmek sinir katsayımı arttırdı!!!

Yüzümü yıkadım ve üzerime birşeyler giydim...

Yüzümü yıkadım ve üzerime birşeyler giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kızların giydikleri...

Ben bu sabahki huysuzluğumla yüzüme renk katacak birkaç makyaj malzemesini elime sıralarken telefonumun mesaj melodisini duydum.Telefonumun destan türünden olan şifresini girip mesajı açtığımda Çağandan olduğunu gördüm...

Düşman Dostlar-FİNAL OLDU-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin