Merhaba canlarım.
Hiç yorum yapmıyosunuz aşk olsun 😔😔😔😔
Bu bölüm ve gelecek bölümler yorum bekliYORUM!!!
▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶
"Ya bi susun da nerden geldiğimizi hatırlamaya çalışalım!"
"Valla hiç istemeyerek söylüyorum;Ömer haklı!"
"Kes Aras!"
"Tamam Doruk aga!"
"Yok! Yok abi! Nerden geldik biz lan?!"
"Ya offf kısılıp kaldık mı şimdi buraya?!"
"Ayça bi ağzını hayra aç lütfen!"
"Üff ne be?!"
*****
"Ya yeter! Benim daha şurdan şuraya adım atacak halim yok yemin ederim! 3 saattir yürüyoruz!"
"Aga Melek haklı! Lan biz salak salak yürüyoz ama...Ya kamp yerinden daha çok uzaklaştıysak?!"
"Kamp Yeri mi?!"
"Evet..."
"Nasıl yani?!"
"Ne nasıl yani Mira?!"
"Siz kampa mı geldiniz?!"
"Evet ne var bunda?"
"Yaaa bak görüyor musunuz?! Bunlar bile kampa gelmiş biz niye gelmiyoruz?!"
"Pardon da...'Bunlar bile' derken?!"
"Nasıl yani!?"
"Bak kızım! Bizim sizden fazlamız var eksiğimiz yok! 'Bunlar bile' neymiş lan?! O söylediğin 'bunlar bile' kelimesini alırım-"
"Arya! Yeter!"
"Bi dakika Doruk! Alırım senin münasip bi yerlerine münasip bi şekilde yerleştiririm!"
"Yalnız varya çok açıklayıcı oldu!"
"Eeee yani koçum..."
"Bu kadar zevzeklik yeter.Devam edelim."
"Çağan ben cidden yürüyemiycem!"
"Tamam! Ona da çözüm var..."Çağan & Melek hayal edin...
Tabii Melek bu kadar mutlu değil...
Şaşkın bir şekilde hayal edebilirsiniz..."Ç-Çağan! Indir! Indir beniii!"
"Melek yürümemiz gerek.Ve sen yürüyemeyeceğini söylüyosun! Napabilirim?!"
"Tamam! Indir yürüycem.
Gerçekten...Çağan indir beni.!..!"
"Melek biraz daha konuşursan seni popo üstü yere atmak zorunda kalıcam!"
"Tamam at!"
"Meleeeeekk!"
"Çağaaaann!"
"Hayır sus! Böyle yürüycez!"
"Of Yaaa!!!"
*******
"Ömeerr!"
"Ebenin...Efendim Sılacım(!)"
"Sende beni kucağına alsanaaa!"
Yok abi bu kadar yüzsüz bi kız olamaz! Benim acilen buna bi son vermem lazım!...
"SILA!!! YETER! YAPTIĞIN BU KADAR KAŞARLIK YETER! BEN! SENİ! SEVMİYORUM! BENİ! ARTIK! RAHAT!BIRAK!!!"
"Kimi sevdiğini de söylemek ister misin?!"
"SÖYLE! SÖYLE LAN! SENDE KURTUL BENDE KURTULAYIM! YETER AMK!"
"MELEK! Gözün aydın! Ömer Seni seviyor! Hatta ne sevmesi aşık sana...!"
"Sıla sen ne saçmalıyosun?!"
"Ben bişey saçmalamıyorum! Ömer'e sor bence!"
"Bana bak lan Ömer!"
"Çağan! Melek sadece senin değil!"
"Ne diyon olum sen?!"Çağan'ın ağzından...
"Ne diyon olum sen?!"Sıla'nın o dediğinden sonra Meleği incitmeden yere bıraktım...Sonra şaşkın ve kızgın bi şekilde Ömer'e bakmaya başladım...
Cidden ne diyo lan bu salaklığına ekmek bandığımın torunu?!
Ne demek lan Meleği sevmek?! Öldürcem lan! Öldün lan sen kuzen bozuntusu!Kendimi tutamayıp yumuşak ama etkili bi yumruk attım. Evet sert değildi ama o bunu beklemediği için yere kapaklanmıştı.Ben ona o bana öldürecekmiş gibi bakarken Melek gelip elimi tuttu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Dostlar-FİNAL OLDU-
Dla nastolatkówMelek küçük yaşta anne ve babasını kaybettiğini biliyor.Tam 15 senedir birlikte olduğu arkadaşıyla yaşıyor.Yakın bir arkadaşının ailesi onu evlerine aldı.Bu yüzden beraber yaşıyorlar.Liseye geçecek.Bakalım en yakın arkadaşı Beyzayla nasıl maceralar...