Merhabaaa...
Kaldığımız yerden aynı enerji,
yorum ve votelerle devam...
😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
Melek'ten...
"3,2,1 çek!!!"
"Aağğğhhh!!!"Hıh şuan ne mi yapıyoruz?! Ağda!
Eren'den başladık...Bacaklardan!
Şu an 4.Ağdayı çektik.Ve bu kadar yeter dedik.
Yaren Hanım'a hızlı geçiş yaptık!
Baktık Yaren'in kollarının Ağda zamanı gelmiş,hemen koyulduk işe...Aslında varya biz bi nevi iyilik ediyoruz.Kızın ağda masraflarını karşılıyoruz işte daha ne?! Yanlış mıyım?!
Yaren'i çığırta çığırta çektik bütün kolunu...
"Öff sıkıldım."
"Napalım bunları?"
"Bence ahıra kapatalım!"
"Burda ahır mı var?!"
"Buluruz..."Beyzayla Akın'ın bu konuşmalarını dinlerken Yarenle Eren'in gözleri korkuyla açıldı.
"Ya bence bırakalım gitsinler.Hem
almışlardır alacakları dersi! Dimi?!"
Dedim Erenle Yaren'e imalı bi bakış atarak.
Onlarda korkuyla hızlı hızlı kafalarını aşağı yukarı salladılar.Sarpla Doruk bi kahkaha attılar.
Sonra Doruk;
"Bencede.Yeterince korkutmuşuz."
"Aynen.Bi daha bıraksınlar bizden birini kaçırmayı,yanımıza bile yaklaşamayacaklarını öğrenmiş olmalılar!" Dedi Sarp.Sonra Rüya Yaren'in saçından tuttu -bu şerefi ona vermek istedik!- Arasla Çağan da Eren'i tuttular -sürekli tepindiği için 2 kişi tutmak zorunda kaldı- Ve kapının dışına çöp atarmış gibi salladılar,sonra da kapıyı yüzlerine kapattılar.
***
"Ya bişey diycem...Biz kaç gündür okula gitmiyoruz?!"
"Valla 1 hafta oldu herhalde."
"E kampa falan gittik?"
"Ya onda izinimiz vardı."
"Nasıl yani?!"
"Çağan halletti onuuu!"
"Evet.Ufak bi izin aldım sadece."
"8 kişiye birden mi?!"
"Eveeett?"
"Vay beee! Keşke benim babam da okul sahibi olsaydı lan!"Aras'ın bu dediğine gülümserken Çağan'a bir kez daha hayranlıkla baktım.
Aşkım benim.Sırf bi kamp için 8 kişiye birden izin almıştı.Kim bilir
-arası zaten iyi olmayan babasıyla- kesin arası bozulmuştur!"Lan artık okula gidelim!" Dedi Sarp.
"Aşkım? Sen okula gitmeye bu kadar hevesli miydin yaa?!"
"Aşkım! Benim zaten 8 gün devamsızlığım vardı! Bide üzerine 1 hafta daha!" Sarp elleriyle birşeyler sayarak devam etti;
"Tam tamınaaa 15 gün oluyo!"
"Yok artık Sarp! 8'le 7'yi toplamak için mi parmaklarını kullandın?!"
"Matematik özürlüsüyüm!"
"Neyse kapatın konuyu! Hadi okula!"
"E öğlen oldu?"
"O zaman yarın..."
"Tamam."******
Melek'ten...
Sabah tüm rutinliğiyle devam etti.
Yüz yıkamak,tuvalete girmek,
çantayı hazırlamak,Giyinmek ve makyaj...
Beyza'yı alıp okula doğru her zamanki gibi yürümeye başladık.
Vardığımızda okulu özlediğimi farkettim ki 2 hafta sonra okullar kapanıyordu.Bizimkiler bizim banka oturmuş bekliyorlardı.
Karşıdan Aryayla Rüya'nın geldiğini gördük.Ve birlikte banka doğru yürüdük.
Orada azıcık sohbet ettikten sonra Çağanla ben kantine diğerleri de bizi yalnız bırakmak istedikleri için sınıfa gitmek istediklerini söyleyip yukarı çıktılar.
Biz Çağanla oturup sohbet ederken karşıdan gelen Sılayla Ömer'i görünce istemsiz kaşlarım çatıldı.Çağan beni öyle görünce bakışlarımı takip etti ve o da çok geçmeden Sılayla Ömer'i gördü.
O ayaklanacakken ben kolunu tuttum ve oturmasını işaret ettim.
Sılayla Ömer birkaç saniye sonra yanımızda bittiklerinde gözlerimi devirdim.Çağan yumruğunu sıkıyordu.
Ben elimi yumruğunun üstüne koyunca birden gevşedi yumruğu.
Bana baktı.Ve gülümsedi.Ömer'in o dillere destan(!) Kahkahasıyla kendimize geldik.
Çağan dik dik bakıp;
"Ne anırıyon lan gerizekalı?!"
Dedi.
Ömer sesine sinir bozucu alay ve aşağılayıcı bir ton koyup;
"Ayy kıyamam ben sizeee.Bak nasılda sakinleştirirmiş sevgilisiniiii..."dedi.Ben telaşla;
"Az daha bağırda gerizekalı herkes duysun!" Dedim.Aahh lanet olsun! Pot kırmıştım!
"Vaaaayyy! Demek herkesin duyması istenmiyooorr!"
Işte bundan bahsetmiştim!!!"Millet Çağanla Mel-"
"Kes lan sesiniiii!!!" Diyerek Ömer'in üstüne atladı Çağan.
Bende önce kendimi Sıla'nın üstünde sonra da müdürün o muhteşem(!) Odasında buldum!Sılayla Ömer'e en ölümcül bakışlarımı atmaya çalışıyordum.
Hatta çalışmıyordum,atıyordum!Müdür hepimize acayip kızgın ve bıkmış bi şekilde bakıyordu.
Biz öyle bakışırken içeri sert bi şekilde Ömerlerin müdürü girdi.
Sılayla Ömer'e dönüp;
"SİZ NE YAPTIĞINIZI SANIYORSUNUZ?! BAŞKA OKULA GELİPTE KAVGA ÇIKARMAKTA NE DEMEK OLUYOR?! YÜRÜYÜN! BUNU OKULDA KONUŞUCAZ!!!"
Dedi ve müdürümüze mahcup bi bakış atarak odadan çıktı.Valla adamın gözlerinden ateş çıktığını bizzat gördüm!Allah'tan böyle bi müdürümüz yok haa! Gerçi bizde başka okula gidip kavga çıkarsak bizim müdür de farksız olurdu herhalde!"Eveeett! Sıra geldi sizin cezanıza!"
Neee?! Onlar bizim okula gelip kavga çıkartıyor bide biz mi ceza alıyoruz?!
"Ama hocam..."
"Efendim Çağan?! Bu arada Çağan! Sanırım okul size ait diye kendini saldın.Ama o kadar da rahat olma derim evlat!"
"Ben rahat değilim! Sadece hakkımızı arıyoruz!"
"Pardon ama ne hakkı?!"Bu sefer ben girdim söze;
"Hocam,onlar gelip bizim okulda bizi kışkırtıyor! Sonra biz hakettiklerini veriyoruz! Ve suçlu biz oluyoruz!"Hakettikleri kelimesine vurgu yapmıştım tabii ki.
Müdür sinirle soludu ve;
"Hakettikleri derken?! Ulan adamların kaşını gözünü patlatmışsınız!"
"Yok hocam bi tanesi kızdı." Dedim hocayı sınamak istermiş gibi.
"Yeter! Evet! Ne ceza almak istersiniz?!"
"Ayy hocaaam! Ne cezaymış yaa?! Yani...Bize temizlik yaptıracak haliniz yok herhalde?!"
"Hmm...Güzel fikir!"
"NE?!" dedik Çağanla aynı anda. Hay benim dilimi eşek arıları soksun emi!"Yok hocaaamm! Ben yapamam!"
"Yalnız Çağancığım! Sana yapmak ister misin? Diye bişey sormadım.
Yapacaksınız!"
"Ama-"
"Aması maması yok! O temizlik yapılacak! Tüm okul! Şimdi başlayın! Akşam çıkış saatine kadar her yeri pırıl görücem! Bende temizlikçilere bu günlük izin veriyim bari..."
"Hocam...Tuvaletler de dahil mi?!"Aklımı kurcalayan o soruyu sormuştum işte...
"Evet Melekciğim! Her yer!!!"
Işte şimdi yandık!
Bölüm biitiii...
Valla bilerek kısa yazıyorum.
Nasıldı?!
Bakalım bundan sonra neler olacak?!
Yorumlar ve voteler...😇😇😇😇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Dostlar-FİNAL OLDU-
Ficção AdolescenteMelek küçük yaşta anne ve babasını kaybettiğini biliyor.Tam 15 senedir birlikte olduğu arkadaşıyla yaşıyor.Yakın bir arkadaşının ailesi onu evlerine aldı.Bu yüzden beraber yaşıyorlar.Liseye geçecek.Bakalım en yakın arkadaşı Beyzayla nasıl maceralar...