Hi!
Arkadaşlar geçen bölüm yaptığım duyurumu sadece 2 kişi dikkate alıp yorum yapmış!
BraKeyik ve sarenarin...Ya madem okuyosunuz,oy veriyosunuz...Bi A ya da B'de yazıverseydiniz!
Hâlâ geç değil yorumlarınızı bekliyorum.
Bu arada farketmişsinizdir kullanıcı adımı değiştirdim.
Haberiniz olsun sonra bu kim falan demeyin 😂😂Multi Yaren iyi okumalar...
👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽
Sarp Öztekin...
"Yavaş! Acıyor!" Diye inledim elimi sarmaya çalışan hemşireye.
Kadın bana dik dik baktıktan sonra derin bi nefes alıp elimi gözüne sokarak sarmaya devam etti...Oflayarak diğer elimle cebimdeki telefonu çıkarttım.Tabii sol elimle çıkarmaya çalıştığım için zor olmuştu.
Bize Ne?!
Diyen iç sesime gözlerimi devirirken hemşireyle göz göze geldik ve bana uzaylıymışım gibi bakmaya başladı.Ne var canım?! Sanki o kendi iç sesine hiç göz devirmiyordu...
Telefonun kilidini açıp Çağan'ı aradım...
*Üvey Kardeşim :)* aranıyor...
5 ya da 6.çalışta açtı.
"Alo?"
"Napıyosun?" Dedim.Sesim çekingen çıkmıştı.Bana gelip o sözleri söylediğinden,Doruk'un bana yumruk atmasından ve Aras'ın yakamı tutup bana laf etmesinden sonra onlar bana tavır yaptıklarından dolayı konuşmazlarken ben onlarla konuşacak yüzü bulamadığımdan dolayı konuşmuyordum..."Beyzalardayız oturuyoruz..." dedi.Beyza ismini duyunca kalbim tekledi.Çok özlemiştim onu!...
"Daha doğrusu biz oturuyoruz.
Beyza ağladığı için odasından çıkamıyor o ayrı konu!" Dedi imayla.Gözlerimin dolmasına engel olamadım.Hemşire elimi sıkınca ağzımdan acıyla bi inleme çıktı.Çağan'ın duymaması için dua ederken,
"Noldu lan nerdesin?!" Dedi endişeyle.Beni sahiplenmesi...
Onu çok özlemiştim...Herkesi çok özlemiştim..."Yok bişey." Dedim hemşireye ölümcül bakışlarımı atarken.
Hemşire bandajın o bağlama şeysini -adını bilmiyorum- taktıktan sonra oturduğum yerden indim.Çağan derin bi nefes bıraktı.Bu 'Sarp hangi cehennemdeysen çabuk söyle! Yoksa ben seni bulmasını bilirim!' Demekti! Evet! Işte bu da benle Çağan'ın anlaşma şekliydi..."Tamam" dedim bıkkınlıkla."Hastanedeyim."
"Ne?! Ne hastanesi?!" Dedi telaşla.
O öyle dedikten 3 saniye falan sonra telefondan "Sarp!!!" Diye bi nida yükseldi.Beyza'nın sesiydi...Siktir!
Hastanede olduğumu duymuştu!
Herkes 'Beyza! Beyza noldu?! Beyza uyan! Beyza aç gözlerini! Noldu?! Bayıldı mı?!' Gibi sesler yükselince tüylerim diken diken olmuştu.Yine ona zarar vermiştim işte! Yine! Yine! Yine!
Allah kahretsin!
Hızla bumblebee'ye atlayıp Beyzalara sürdüm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Dostlar-FİNAL OLDU-
Teen FictionMelek küçük yaşta anne ve babasını kaybettiğini biliyor.Tam 15 senedir birlikte olduğu arkadaşıyla yaşıyor.Yakın bir arkadaşının ailesi onu evlerine aldı.Bu yüzden beraber yaşıyorlar.Liseye geçecek.Bakalım en yakın arkadaşı Beyzayla nasıl maceralar...