Hayatlar...

100 9 14
                                    

Canlarım canım sıkıldı,bende karakterler hakkında bilgiler vereyim dedim...
İlk olarak Çağanlardan başlayalım isterseniz...

Çağan TEKTAŞ...

Çağan, ailesiyle yaşıyor.Fakat onlarla pekte iyi anlaşamıyor!
Aslında annesiyle hiçbir sorunu yok,hatta ailesinde ablasından sonra en çok onu seviyor...
Ablasını daha çok sevmesinin nedeni de ablasının yanından hiç ayrılmaması,en kötü anında da,en güzel anında da yanında olduğu için...
Annesinin olmadığı zamanlarda ona annelik ettiği için...
Ablası babasının sahip olduğu bir holdingin patron yarısı yani varis bi nevi o gibi!
Varis? Yani o holdingin yarısı onun...
Ablasının adı Sena...Sena TEKTAŞ!!!
Çağan babasının gerçek mesleğinin silah kaçakçılığı olduğunu öğrendiğinde babasından soğumuştu...
Bide onu öyle görünce...
Yani...
Başka bi kadınla...Anladınız işte...
Babasından tamamen soğudu...
Ama annesine hiçbir zaman söylemedi,ablasına da...
Çünkü ablası hiç durmaz babasını vururdu...Bunu adı gibi biliyordu Çağan...
Annesi de çok üzülürdü! Bu yüzden bu büyük sırrı ikisinden de saklıyordu...
Ve bu olayı sadece Sarp biliyordu...
Arkadaşlarına bile söylememişti!
Melek'e bile...

Melek'e karşı duyguları vardı Çağan'ın...
Bunu kendi de biliyordu ama henüz hazır değildi...
Çünkü Melek'in o yaşta kimseyle çıkmayacağını adı gibi biliyordu!
Bu yüzden ne onu üzmek,ne de kendini üzmek istemiyordu...

Çünkü Melek'in o yaşta kimseyle çıkmayacağını adı gibi biliyordu!Bu yüzden ne onu üzmek,ne de kendini üzmek istemiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çağan TEKTAŞ...

Çağan TEKTAŞ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sena TEKTAŞ...

Melek KÖKSAL...

Melek doğduğundan beri annesini ve babasını tanımadı...
Onları hiç görmedi...
Ve onu o karanlığın içinden çekip kurtaran şey de yetimhanenin önüne battaniyeyle bırakılmış bu eli ayağı buz gibi çaresiz kız çocuğunu yetimhane görevlilerinden önce görüp kucağına alan Selcan Ritikti...
Yani Beyza'nın annesi...

Kadın henüz 8 aylık hamileydi!
Karnındaki bebeğe bir kardeş neden gelmesin diye düşündü ve onu sıcacık kucağına alıp ısıtmaya çalıştı...Eve götürdü ve iki kızı kendi büyüttü...
Sonra bu minik Meleğin ailesini araştırmaya karar verdi.
Kocasına yetimhaneye gönderdi ve kamera kayıtlarına bakmalarını rica etmesini söyledi...
Adam koşa koşa gidip kamera kayıtlarını izledi bi kopyasını da kendine istedi...
Evde karısına izletmek için...
Bi kadın görünüyordu ekranda ama adam çıkaramadı bu kadını...
O yüzden karısına göstermenin en doğrusu olduğunda karar kıldı!

Düşman Dostlar-FİNAL OLDU-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin