Seni seviyorum!

48 4 1
                                    

Halo!

Duyurumu okumuşsunuzdur canlar...

Şimdi de yeni bölüm...

Heyecanlı bir yerde bırakmıştım geçen bölüm.

Hadi bakalım devam.Multideki şarkıyla...🎵🎶🎧🎵🎶🎧🎵🎶🎧

Hayırlı Okumalar...📖📖📖📖📖
👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽
Melek Köksal...
"Oofff!"
"Kızım yeter! Sabahtan beri of puf! Bu ne?! İçim şişti be!" Diye isyan etti oflamalarıma karşı Arya.

Bugün nedense canım çok sıkılmıştı.Bizim kızlar da mal mal oturuyorlardı! Yani o kadar canım sıkılıyordu ki bir ara Aleyna Tilkinin Sen Olsan Bari şarkısını bağıra bağıra söylemiştim hatta koltuğun üstüne çıkıp dansını bile yapmıştım.Sonra da Arya beni ensemden tutup yere indirmişti.

Beyza bu hareketime göz devirmiş Rüyada;
"Ay Aleyna Tilki zehirlenmesi geçiriyorum!" Diyip koşarak odama çıkmıştı.

Rüya odama çıkalı nerdeyse bir dakika bile olmamıştı ki tekrar koşarak aşağı indi ve kendini koltuğa attı.Kulaklarını sıkıca kapatmıştı.Beyza gülerek;
"Noldu sarı cadı?" Dedi.Rüya gözlerini sıkı sıkı kapatmıştı.
Açmadan;
"Yan taraftaki komşu kız yok mu,o da Aleyna Tilki dinliyordu! Az kalsın zehirleniyordum Beyza!" Dedi.Sonunda gözlerini açmıştı.
Ona gülerken aklıma gelen müthiş fikirle gözlerim heyecanla açıldı sonra bu fikir neden sabahtan beri aklıma gelmedi diye kafama vurdum.Arya bana korkuyla bakıp;
"Yok yok.Bu kıza can sıkıntısı yaramıyor!" Dedi.

Gözlerimi devirip heyecanla;
"Ben alışverişe çıkıyorum!" Diye çığırdım.Koşarak odama gittim.
Üstüme birşeyler geçirdim.

Pantolonumun renginden bir sırt çantası taktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pantolonumun renginden bir sırt çantası taktım.Anahtarı da alıp evden çıktım.Kızların hiçbiri gelmek istemedi.Neymiş efendim hava çok sıcakmış!Evde ne yapıyorsak...

Alışveriş merkezine gitmek için bir metroya atladım.Yaklaşık 15 dakika sonra falan alışveriş merkezi tüm çekiciliğiyle karşımda duruyordu! Resmen 'gel benden alışveriş yap!' Diyordu yaaa!!!

Karşıdan karşıya geçmek için yaya geçidine geldim ve etrafıma baktım yayalara yeşil
yanıyordu.Tam yolun ortasındaydım ki aniden duyduğum fren sesiyle donakaldım.Vücudum zangır zangır titriyordu.Birden koluma dokunan biz gibi bir elle kendime geldim!

Kafamı kaldırdığımda Ömer şaşkın ve üzgün gözlerle bana bakıyordu.Ağzıma gelen tuzlu tatla ağladığımı anladım.
Korkudan hiçbirşeyin farkında değildim ki!

Beni kolumdan tuttu ve arabaya bindirdi.O an ne yaptığımı,ne olduğunu hiçbir şekilde idrak edemiyordum.Ve hâlâ titriyordum.Birden Ömer ellerimi ellerinin içine alınca irkildim ve istemsizce ellerimi çektim.

Düşman Dostlar-FİNAL OLDU-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin