ArDor!!!

128 9 28
                                    

Ayol hâlâ soru bekliyorum...

Neyse umarım yazarsınız...

Multiden de anlaşılacağı gibi bu bölüm Arya ve Doruk'un üzerine kurulu olacak!!!

Umarım beğenirsiniz!!!

İyi okumalar ❣❣❣
😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔
"Meleeeeek,Meleeek!!!"gözlerimi açtığımda bana seslenen kişinin Çağan olduğunu gördüm...Ne yani gördüklerimin hepsi...

RÜYA MIYDI?!!!

Ne Sarp Beyzaya 'benim olmanı isterdim!!!' dedi ne de Beyza Sarp'a 'artık seninim!!!' dedi öyle miiiiiiiii!!!!????

Bunların hepsi rüyaydı öyle miii!!!??

Yoook,hepsi rüya değilmiş...

Beyza hâlâ Sarp'a 'sen eş cinselsin!!!' dermiş gibi bakıyorsa ben Sarp'ın o 'Biz şimdi neyiz?!'
Sorusundan sonra uyuyakalmışım!!!

Ben bunları düşünürken Sarp gülerek;
"Ya varya benim sorduğum da soru!!! Tabii ki arkadaşız!!! Hem daha küçüğüz zaten!!!"dedi umursamazca...Çağan gözlerini pörtletip;
"Küçüğüz öyle mi Sarp Efendi?!
8.sınıfta biriyle çıktın ama-"
Dedi ve susarak elini ağzına vurdu! Sarp'ın gülen yüzü birden solmuştu.
Çağan ağzını aralayıp;
"Ka-kardeşim ben... Özür...Yani özür dilerim..."
"Noluyo yaaaa?!" Diyen Beyzaya içimden teşekkürler ettim... Çünkü iki saattir bu soruyu sormaya çalışıyorum!

Sarp gözünden akan yaşları umursamayıp bize doğru döndü;
"Noldu?! Anlatmamı istiyor musunuz?!" Dedi Sarp ciddi bir şekilde...Korkmaya başladım!!!

Beyza;
"Saarp, korkmaya başlıyorum!!!"
Dedi Sarp derin bir nefes alıp;
"Biz neden Ömerlerle düşman olduk, onların adını duyduğumuzda neden deliriyoruz hiç merak ettiniz mi?!"dedi merakla.

Ben;
"E-evet.Yani ben...gerçekten merak etmiştim.Ama sormaya çekinmiştim..."dedim masumca.
Sarp gülümseyerek;
"ÇÜNKÜ.ONLAR.BENİM. SEVGİLİMİ.ÖLDÜRTTÜLER!!!"
Diye bağırdı...Biz gözlerimizi korkuyla açarken Çağan yanımıza gelip;
"Korkmayın,ona destek olmalısınız!"dedi.Beyza kalkıp Sarp'ın yanına oturdu.Ve kafasının boynuna düşmesine izin verdi...Sarp Beyza'nın boynunda ağlamaya başladı! Beyza o ağladıkça ağlıyordu, ağladıkça ağlıyordu...
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Sarp sakinleştikten sonra Çağanları uğurlayıp ortalığı biraz daha topladık!
Sonra geç olduğunu farkettim...
Beyza'ya dönerek;
"Hadi artık yatalım bak şimdi düşüp bayılırım...Beni taşımak zorunda kalırsın!"dedim ciddi olmaya çalışarak ama beceremeyerek...
Beyza bu dediğime güldü ve;
"Seni ben niye taşıyayım kızım?!
Çağan'ı çağırırım,o seni taşır.Bende mışıl mışıl uyurum!"
Dedi.

Ben Beyzaya 'vicdansızsın be!' bakışımı atarken o omuz silkip odaya doğru ilerledi...
Bende lambaları söndürüp odaya ilerledim ve kendimi yatağa attım!!! Ooohhhh dünya varmış beeee!!!
🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛

Sabah kolumdaki acıyla uyandım,daha doğrusu sıçradım!
Öküz Beyza koluma maşayı değdirmişti!!!

Ona söverek banyoya ilerledim.
Saçımın kuş yuvasına döndüğünü bildiğim için umursamadım(!) Sadece saçlarımı yoldum!!!

Yüzümü yıkayıp üzerime birşeyler geçirdim...👕👖👗👚👛👜👝🎒👟👠👡👢👒

👕👖👗👚👛👜👝🎒👟👠👡👢👒

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Düşman Dostlar-FİNAL OLDU-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin