Kapcsolat

126 16 2
                                    

Mikor részegen szívod az utolsó cigidet, semminek nincs értelme, pedig azt kívánod legyen vége az estének.
Bocs, ha nem vagyok költői, de én jelentem az erős kontrasztot, mikor azt mondod, “Szoktam olvasni.” pedig életedben nem láttál még könyvet.
Azt mondod gyerekes vagyok, mert szeretem a rajzfilmeket, de én legalább nem pornón nőttem fel.
Lehet rózsaszín a szobám fala, de hiába mondom, hogy egy hete még a hugomé volt, neked az marad meg, hogy buzi vagyok.
Valamikor próbálod kimagyarázni a dolgokat, de rá kell jönnöd, hogy egyenest a görbére soha a büdös életben nem fogsz állítani. De ha sikerül akkor is fel fog borulni.
És az is baj, ha a sajt tömegét, A a négyzetennel akarom kiszámolni, vagy Pitagorasz tétellel. Mert épp unatkozom.
És még akkor is én vagyok a kontraszt amikor sütök neked mert éhes vagy, de megszólod a kaját, hisz “Tök csomós!”.
Nem kiszámítható a játékod, mert egyik pillanatban dúl a love, a másikban meg azon töröd a fejed, hogy ki is vagyok én. Persze ilyenkor csakis arra szabad gondolnom, hogy örökké szeretni fogsz.
Kontraszt vagyok mikor normálisan eszek, te meg asztal kendővel a nyakadban is leeszed magad.
És akkor is kontraszt maradok, ha akarom, de nem keltelek fel, te meg nem hagysz aludni csak azért, hogy jó legyen neked.
Kontraszt vagyok, mikor nem hívok senkit a randira, te meg odacsődíted negyven haverodat.
Kontraszt vagyok, ha szarul vagyok és mosolygok, de ha te akkor a bajaid szajkózod.
Kontraszt vagyok, ha szeretetre vagy éhes, de a kapuig nem jössz ki értem.
Mikor nem olvasok el dolgokat a kérésedre, te meg azért töreted föl a telómat.
Nem csókollak meg ha beteg vagy, te meg a bacijaid is átadnád, csak megkaphasd ajkaim.
Erős kontraszt vagyok mikor nem nézek meg senkit, te meg bárkivel ott helyben dugnál.
Tehát erre válaszolj. Mondd el minden hibám. Azt, hogy mekkora tapló voltam , hogy szegény kutyád nem hagytam szenvedni mikor a halálán volt és azt, hogy a halad véletlenül túletettem Tubifexxel, mert te egy hete felé se néztél. Azt, hogy a ruhád elpakolom helyetted és azt, hogy mennyire szeretlek.
Mondhatod, hogy a palacsintád megégett, de ki ápolgatott mikor a karod leégett? Persze a napon mert minek kend be magad naptejjel?
És mondhatod, hogy múltkor fogynod kellett hat számot, mert elállítottam a mosási programot, de mondtam, hogy veszek neked ruhát.
Azt is mondhatod, hogy a múltkor elfelejtettem kivinni az elfogott egeret és megdöglött a ketrecbe, de ha bezárnád az ajtót talán nem jönne be.
Miért lettem hirtelen utálatos? Miért lettél hirtelen áldozati bárány? Hisz úgy vártad ezt a beolvasást mint égből aláhulló mannát!

Elfolyt Idő /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now