Home

742 63 3
                                    

Tai's POV

Vzpominky na vcerejsi den, kdy jsem se vyspal se Zekem me pronasledovaly celou dobu. Ve skole jsem se naprosto nesoustredil a ucitele si toho bohuzel pro me, vsimali. Byl jsem otraveny, bolelo me cele telo a hlava mi trestila jako snad nikdy. Lepsi uz to asi ani byt nemohlo.

Kdyz jsem po skole utahany chtel jit domu, vsiml jsem si pred skolou nemileho faktu. Zeka. Stal pred branou a cekal na me. Pred tim, nez jsem si v hlave dokazal usmyslet unikovy plan, si me vsiml. Usmal se na me a cekal, az k nemu prijdu. Slysel jsem par holek, jak se o nem bavi a slo videt, ze se jim libi. Kdybych byl holka, asi bych i videl proc. Byl elegantni.

"Tai," znovu se na me usmal kdyz jsem k nemu prisel. Naklonil se ke me a dal mi pusu. Pred celou skolou. Lepe receno, pred vsemi studenty co se nasim smerem zrovna divali. Ale i tak to pro me bylo trapne a priserne.

"Co to sakra delas?" zavrcel jsem na nej skrz zatate zuby.

"Privadi te to do rozpaku?"

"Ne. Do rozpaku me privadi to, ze jsi me donutil mit ten debilni obojek i ve skole. Myslis si, ze si ho nikdo nevsiml? protoze vsiml. A taky se me na to kamosi porad vyptavaji. Nemusi jeste videt tohle."

"Nevi, ze jsi gay?" Zeke povytahl oboci a rozesel se k autu. K me smule otevrel dvere spolujezdce a cekal, nez nastoupim. Nechtel jsem delat jeste vetsi scenu a tak jsem nastoupil. On za mnou zavrel dvere a sam si sedl za volant.

"Nejsem gay." rekl jsem a podival se na nej.

"Ovsem ze ne," pohled mi oplatil a pripoutal se. Ja udelal to same a zbytek jizdy jsem s nim nemluvil.

Kdyz jsme prijeli k jeho domu, beze slova jsem vystoupil z auta a cekal na nej az odemce dvere. Byl jsem unaveny a chtel si dat sprchu. Kdyz jsem se konecne dostal dovnitr, sundal jsem si boty a vybehl nahoru po schodech do koupelny.

Zeke's POV

Pomalu jsem si sundal kabat a zul boty. Tai vybehl po schodech jako by mu za patama horelo. Slysel jsem tekouci vodu a sel za nim. Vsiml jsem si, ze dvere koupelny jsou pootevrene. Asi si toho nevsiml. Vesel jsem dovnitr a videl ho stat zady ke me.

Pomalu jsem si sundal obleceni a otevrel sklenene dvere sprchoveho koutu. Tai se na me s leknutim ve tvari otocil. Porad mi unikalo, jak nekdo muze byt tak rozkosny. Musel jsem si ho pritahnout k sobe.

"Myslim, ze na tobe zacinam byt zavisly." rekl jsem potichu.

Tai nic nerikal. Jen zustal stat, ruce podel tela. Natahl jsem se za nej pro sprchove mydlo a pak si trochu vmackl do druhe dlane. Polozil jsem lahvicku zpatky a zacal mu myt zada. Po nejake chvili jsem citil jeho ruce obmotavajici se mi kolem pasu.

"Ja,.." zacal a odtahnul se ode me, aby mi videl do obliceje. "Jsem zmatenej." pokracoval, ted ale slkopil pohled. Pozorne jsem se na nej dival a poslouchal. Mozna se konecne nekam dostaneme. "Nevadi mi s tebou bejt,.. mozna si to i uzivam, nekdy… ale vadi mi byt tady. Chci jit domu. A pak se s tebou vidat, ale takhle me to porad mate. Nevim, jestli jsem tu veznenej, nebo ne."

"Tai,.."

"Jesti me jen nevyuzivas aby sis mohl uzit, tak me ted pochopis. A tim myslim, ze me pustis domu." s tim se mi pevne podival do oci a ja na par sekund nevedel, co rict.

a/n: tak ja vam tak nevim, jestli ho domu pustit nebo ne. docela se vyzivam v tom ho mit "uvezneneho", ale to jsem asi jen ja, co? .D

ButterfingersKde žijí příběhy. Začni objevovat