Be mine

568 55 2
                                    

Přepsání a korektura @Litchimacaroon7

"Vážně si myslíš,že jsem s ní spal?" nevěřícně se na Zeka dívám a nemůžu uvěřit vlastním uším. "Myslíš si,že jsem takovej? Nebo ona?"

Jako bych kladivem uhodil hlavičku hřebíku, jeho výraz se změnil. Už se na mě nedívá tak naštvaně a atmosféra mezi námi se trochu uvolní. Zeke ode mě poodstoupí a smutně se na mě podívá.

"Není to tak, že bych ti nevěřil. Ale lhal jsi mi, Tai."

"Protože jsem věděl, jak bys vyváděl  kdyby jsi věděl, že jsem šel k ní domů."

"Neměl jsi k ní chodit." řekne chladně a znovu mezi námi překoná tu dálku. "Jedinej, s kým máš být přes noc jsem já." položí mi ruku na tvář a palcem mi po ní přejíždí. "Pro teď ti to odpustím. Potřebuješ disciplínu a já mám spoustu cest, jak tě ji naučit." jeho rty se zvlnily do mírného úsvu. Nevím jestli bych měl být rád, nebo být vyděšený z toho zbytku, co řekl.

"Sundej si oblečení." zašeptá mi do ucha a moje tváře jako na povel zrudnou přívalem krve. Cože? Mírně zavrtím hlavou. "Nestyď se." dodá když vidí, že se k ničemu nemám. "Nikdo ti nechce ublížit,tak dělej."

"Zeke,..." začnu, ale on mi položí ukazováček na rty aby mě umlčel.

"Chceš, aby nám to klapalo?" zeptá se a já jen pomalu kývnu. Nevím, co přesně s ním chci mít, ale určitě nechci, aby na mě byl znovu naštvaný. Upřímně, ještě jsem nad tím pořádně nepřemýšlel. Nevím jestli ho vůbec vidím ve své budoucnosti, ale něco mi říká, že on mě v té svojí vidí.

S povzdechem se začnu pomalu svlékat. Zeke trpělivě čeká a sleduje každý můj pohyb, což mě znervózňuje, ale radši mlčím. Když si sundávám kalhoty, podaří se mi zakopnout o jednu nohavici a než stačím spadnout, Zeke mě chytí.

"D-děkuju,.." řeknu a oddychnu si. Naražená kostrč docela bolí a já nemám náladu na to tu bolest snášet. "Můžu si na sobě aspoň nechat tohle?" rukou se zatahám za lem spodního prádla. Zeke chvíli přemýšlí před tím, než kývne a chytí mě za ruku.

Přes rameno se ohlédnu na hromádku oblečení, která leží na zemi. Zeke mě odtáhne do svého pokoje a ani se neobtěžuje za námi zavřít dveře. Smykne mnou na postel a rovnou si vyleze nade mě. Chvíli mi jen propaluje obličej, než zavrtí hlavou a začne mě líbat.

U mých rtů se zdrží jen chvíli před tím, než se přes moji čelist přesune na můj krk. Cítím, jak mě do něj kousne a pak nasává mou kůži. Po nějaké době to už začne bolet a proto se od něj chci odtáhnout, ale on mě nenechá a mně až teď dojde, co dělá.

"To si děláš srandu!" vyjeknu. Nemůžu do školy přijít s cucflekem. A do práce už vůbec ne. Ve škole to ještě nějak můžu zakrýt oblečením, ale v práci mám přesně danou uniformu, kterou musím mít. "Přestaň." řeknu potichu, ale vážně.

A on přestane, k mému údivu. Zvedne hlavu tak, aby se na mě mohl podívat a pak se začne smát. Nesměje se ale dlouho, hned poté co přestane mě chytí pod krkem pravou rukou a vrátí se k sání mojí kůže na krku, ale tentokrát na druhé straně, kde má palec takže má pořád i spoustu volného místa.

Nemůžu přesně říct, jak dlouho jsem pod ním takhle ležel a čekal, než přestane zohyzďovat můj krk, ale když konečně přestal a slezl že mě, chtěl jsem utéct. Nechtěl jsem si ani představit, co dalšího bude chtít dělat, aby si vynahradil to, že jsem ho včera zazdil.

"Nepřeju si, aby ses s ní stýkal."

"O tom nerozhoduješ."

"Tai." řekne a pevně mě k sobě přitiskne. "To,co je mezi námi je víc, než to co máš s ní."

"Tohle po mně nemůžeš chtít." trvám si na svém.

"Ta-"

"Ne, Zeke. Můžeš mě trestat jak chceš, ale to nezmění fakt, že ti není nic po tom s kým se stýkám."

Zeke's POV

Kurva. Má pointu. Není moje hračka. Nemůžu mu říkat, s kým se může a nemůže bavit, ikdyž je tak očividný, že ona nám neprospívá. Jenomže jak ho o tom přesvědčit?

"Dobře." zamumlám a povolíme objetí, ve kterém ho pořád držím. "Budu se snažit."

Tai se usměje a kývne.

Jo, budu se snažit si ho k sobě víc citově připoutat dřív, než to stihne ona a pak pro něj bude snadné být jenom můj. Prostě musím nějakou dobu vydržet to, že se s ní bude stýkat. Což prostě nevydržím. To nepůjde.

"Můžeš se s ní bavit." řeknu.

"Jsem rád, že ti to došlo."

"Takže ,Tai." začnu a opřu se čelem k to jeho. "Říkal jsi, že spolu nemáme vztah. Takže, budeš můj? Oficiálně?"

ButterfingersKde žijí příběhy. Začni objevovat