Omlouvam se ze je to tak pozde, ale prace je dulezitejsi tak nebyl cas. Tohle je jen kratka vsuvka.:)
Přepsání a korektura @Litchimacaroon7
Tai's POV
Týden uběhl od doby, co jsem si se Zekem začal oficiálně. Celý týden se choval naprosto vzorně. Byl chápavý, hodný a dokonce ani ne tak majetnický, což mě překvapovalo, ale byl jsem za to rád.
Všechno bylo naprosto ideální až do dneška. Po škole jsem měl jít na záskok do práce na tři hodiny a pak se sejít s Lily. Jenomže když už jsem s ní odcházel od Lososa, potkali jsme Zekeho.
Neříkal jsem mu, že s ní někam půjdu, takže asi proto mu ze tváře zmizel úsměv. Jen,co si jí všimnul, zůstal na ni zírat, než se znovu očima zaryl do těch mých.
Jeho pohled mi jasně naznačoval, že bych měl utýct, než po mně bude chtít hodit auto. Moje nohy se ale ani nehly.
Zeke's POV
Šel jsem do Lososa dát si kafe. Nezajímalo mě, že tam Tak nebude, protože má volno. Volno, které nechtěl trávit se mnou.
Bylo pro mě překvapení ho vidět vycházet z kavárny. Když už jsem se na něj usmát, vykoukla za ním hnědovlasá hlava a potom hned celá postava. Jeho úžasná kamarádka Lily.
Propaloval jsem ji pohledem tak jako i oni dva sledovali mě. Cítil jsem, že mi tuhne krev v žilách a že bych ji nejradši praštil, ale rozhodl jsem se místo toho otočit se na Taie.
V jeho tváři šlo vidět, že se bojí mojí reakce a taky pak šlo krásně vidět jeho překvapení, když jsem se na něj prostě jen usmál, kývl a vešel kolem nich dovnitř.
,, Páni" slyšel jsem Taie a bylo mi jasné, že se na mě otočil, nechápaje mou reakci. ,, To jsem nečekal." dodal. Dál už jsem neslyšel nic, protože se dveře za mnou zavřely.
ČTEŠ
Butterfingers
Romance"Jmenuju se Tai. Tai Yoshiki. Je mi 16, chodím do školy a přivydělávám si prací v kavárně u Modrého lososa. Jsem nešikovný. Jako vážně hodně. Nikdy mi nic nešlo ve škole, ve sportech natož pak třeba v umění. A věřte mi, být takový nešika se vážně ne...