Tai's POV
V kapse mi zacal zvonit telefon. Vytahl jsem ho a prejel ocima jmeno na displayi, nez jsem hovor prijmul. Vsiml jsem si, jak se na me Zeke podival. Jeho jinak jasne modre oci byly ted tmave a primhourene. Peclive naslouchal memu hovoru.
"Ahoj, Lili." rekl jsem a oplatil Zekovi pohled pred tim, nez svuj zrak vratil zpatky k silnici.
"Tai! Dlouho jsme se nevideli, nemas cas?"
"Vlastne, mam. Co zitra?"
"Pokud az tak kolem seste, tak klidne."
"To mi vyhovuje, nemam nic v planu." Zeke se na me znovu kratce podival. Vedel jsem, ze mel plany, ale ja s nicim nesouhlasil.
"Dobre, vecer si jeste zavolame a domluvime se?"
"Zavolam ti, tak zatim." rekl jsem a s tim hovor ukoncil a telefon schoval zpatky. Zeke mi polozil pravou ruku na stehno a pevne stiskl. Povytahl jsem nad tim oboci.
"Nikam s ni nejdes," rekl potichu, ale jasne. Neveril jsem vlastnim usim.
"Prosim?"
"Rikam, ze nikam s zadnou Lili nejdes."
"Vis, kdo to je? vzpominas si na tu holku z moji prace?" usmal jsem se na nej i kdyz se na me nedival.
"Nepokousej me." Vsiml jsem si, jak pevne drzel volant. Klouby na prstech mel bile a jeho tvar naprosto bez vyrazu. To bylo mozna jeste desivejs nez kdyz se mraci. Protocil jsem oci a podival se ven z okna. S povzdechem jsem se odebral do svych myslenek a premyslel nad tim, jake by to asi bylo kdyby nebyl tak majetnicky. Ani spolu nechodime, tak o co jde?
Byl jsem tak zahrabany v myslenkach ze jsem si ani nevsiml ze auto uz zastavilo a ze jsme pred Zekovym domem. Probral jsem se az kdyz mi Zeke znovu stiskl stehno. Otocil jsem k nemu hlavu a pak se podival z okynka.
"To uz jsme tady?" rekl jsem spis sam pro sebe a odpoutal se. Kdyz jsem vylezl z auta a Zeke odemykal dvere, rozhlizel jsem se kolem sebe. Zahlidl jsem cernou kocku pres ulici a chtel si ji jit pohladit, ale to uz me Zeke zatahl dovnitr a prirazil na dvere, ktere za nami s hlasitou ranou zabouchl.
Dival jsem se do jeho oci a on mi pohled oplacel. To ticho mezi nami bylo neprijemne, ale nevedel jsem co bych mel rict. Takhle pres caru se ke me jeste nechoval, i kdyz. Vlastne se nikdy nechoval normalne a uz vubec to nvypadalo jako by vedel jak ma vubec vztah vypadat, ale zase - my spolu ve vztahu nejsme. Mozna proto se ke me choval jako k veci.
Po nejake chvili jsem uz to vazne nemohl vydrzet a se sklopenym pohledem se ho pokusil od sebe odrstrict, ale misto toho me jen chytil pod krkem a druhou rukou kolem pasu. Vydesene jsem se na nej dival a lapal po dechu. Presunul jsem obe svoje ruce na jeho pravacku kterou me skrtil a snazil se ji dat pryc, ale marne.
"Proc me nutis zarlit, Tai?" zaseptal a lehce zavrtel hlavou. "Nemyslis si snad, ze te jen tak necham jit nekam s holkou co po tobe jede, ze ne?"
"Nh~" chtel jsem neco odpovedet, ale on zesilil stisk svoji ruky na mem hrdle.
"Vis prece," naklonil svou hlavu bliz k te moji a prejel mi rty po tech mych. "Ze jsi muj." Stisk jeho ruky pomalu zacal povolovat az me pustil uplne a presunul ji k te druhe kolem meho pasu. Pomalu me zacal libat, nehlede na to, ze jsem na to nijak nereagoval. Po nejake dobe mu to nejspis zacalo vadit, protoze se odtahl a zacal si zouvat boty a kabat. Porad jsem se na nej dival a drzel se za krk.
"Vyzuj se, Tai."
Nic jsem nerekl a udelal to, co po me chtel. Nechtel jsem aby po me zase vyjel, nejsem si jisty, ze bych to znovu prezil. Zeke sel do kuchyne a ja ho nasledoval. Radsi. Posadil jsem se na barovou stolicku a dival se na svoje ruce.
"Na co mas chut?"
Neodpovedel jsem.
"Tai."
Znovu nic.
"Jsi na me nastvanej?"
Zvedl jsem k nemu pohled.
"Vis prece, ze vztah se sklada ze dvou lidi. My jsme ti dva."
"Ale my spolu zadnej vztah nemame!" vykrikl jsem. "Nebo jsem to snad zaspal? Jednoho dne sis me proste vzal domu protoze jsem ti zaspinil obleceni a od te doby si myslis, ze jsem nejaka tvoje hracaka." zavrtel jsem hlavou. "Nemuzes se tak ke me chovat."
"Tai," Zeke se posadil na stolicku vedle me a otocil me celem k nemu na te na ktere jsem sedel ja. Nechtel jsem se na nej divat, ale prece jsem to udelal aby videl, ze si za tim stojim. "Vis moc dobre ze to takhle neni. Nevzal jsem te sem jen proto, ze jsi mi neco znicil. Vzal jsem te sem, protoze jsem vedel ze mezi nama neco muze byt. A taky ze je. To ze jsme to nerekli nahlas neznamena, ze to tak neni."
"Jsi sobeckej, Zeke."
"Protoze mi na tobe zalezi. Jen se snazim ti to ukazat."
"Tim ze mi zakazujes kamarady?"
"To ji vazne tolik chces videt?"
"A co kdyz ano? Co kdyz je mi s ni dobre a bavim se s ni?"
"Vidis v tom neco vic?" poprve za celou tu dobu se na me Zeke prestal divat.
"Jako co? jestli s ni chci spat? o tohle ti jde?"
"To taky."
"Nechci sukat s kazdym s kym se vidim."
"Dobre. Muzes se s ni na chvili sejit."
"Diky. Moc tezky?"
Zeke mi polozil ruku na tvar a palcem me po ni pohladil. "Neumis si predstavit jak moc." Naklonil se ke me a oprel si svoje celo o to moje. "Nesnasim tu predstavu se o tebe delit."
????????????????????????????????? :OOOOOOOOOO MY POOR BABY MY POOR ZEKE :'(((((((((((((( FCK U LILI
ČTEŠ
Butterfingers
Romance"Jmenuju se Tai. Tai Yoshiki. Je mi 16, chodím do školy a přivydělávám si prací v kavárně u Modrého lososa. Jsem nešikovný. Jako vážně hodně. Nikdy mi nic nešlo ve škole, ve sportech natož pak třeba v umění. A věřte mi, být takový nešika se vážně ne...