Prolog

186 8 0
                                    

  Witam na początku chciałam poinformować że w III Tomie, w niektórych rozdziałach zaczną pojawiając się sceny dla czytelników od lat +15 a czasem nawet +17 już w pierwszym rozdziale będzie jedna z takich scen, dlatego na początku rozdziału będę informować o przedziale wiekowym. Czytacie więc na własne ryzyko.  

***


Minęło 7 lat odkąd Ja i Damon zostaliśmy małżeństwem, byliśmy naprawdę szczęśliwi nasz syn dorastał a my wciąż wyglądaliśmy na 20 latków, ludzie zaczynali plotkować więc musieliśmy się wyprowadzić z Mistyk Falls zamieszkaliśmy w Toskanii, dlaczego akurat tam wkrótce się dowiecie juniorowi nie podobał się ten pomysł ale jako niepełnoletni nie miał nic do gadania, lecz myślę że zaczyna mu się tu podobać. Co do innych Boni i Jeremy wciąż są parą i mieszkają teraz razem, obydwoje skończyli Princeton University lecz powrócili do Mistyk Falls co do Caroline i Klausa to szczerze nie wiem co u nich, no może poza tym iż wiem że też ponoć gdzieś wyjechali. Stefan zaś znikł ostatni raz widziałam go na moim ślubie, Alarick nadal mieszka w Mistyk Falls i naucza w tamtejszej szkole co do Sophie opowiem wam o niej później. A no i pewnie jesteście ciekawi co z Tristanem otóż od incydentu na moim weselu nie spotkałam go ale w głębi ducha czuje że on jeszcze stanie na mojej drodze. Więc jak widzicie zmieniło się to i owo w naszym życiu dlatego nim zacznę opowiadać nasze dalsze losy cofnijmy się 7 lat wstecz kiedy to Damon zabrał mnie w niewiadomym mi kierunku.  

Siła Miłości TOM IIIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz