// Heippa taas! Tässä uutta lukuu :3 Tos ylhäällä on tähä liittyvä biisi, joten kuunnelkaas ihmeessä 8) Se ei nyt sana sanalta sovi tähän lukuun ainakaan, mut se kuvaa hyvin Nicolen tunteita :'3 Täst luvust tuli omasta mielestä vähä hassu, mut en pidättele teit enempää :'D Enjoyy.
~NeaNicole:
Tunsin pehmeän suudelman kaulallani ja hymähdin edelleen ollen puoliunessa. Sen jälkeen tuntui toinen lähempänä leukaa ja sen jälkeen toinen korvan vierellä. Hengähdin hiljaa availlen silmiäni ja tunsin lämpimän käden kietoutuvan paitani sisälle, vartaloni ympärille ja vetäen minut lähemmäs häntä. Hymyilin ja käännyin kohdaten sitten Hunterin uniset, vihreät silmät, jotka katsoivat omiin silmiini. Kundi virnisti minulle ja minä hänelle. Hunterin tummat hiukset olivat komealla tavalla sekaisin.
>>Nukuiks hyvin prinsessa?, Hunter kysyi ihanan matalalla ja unisella äänellä.
Nyökkäsin vastaukseksi ja hymyilin jälleen.
>>Mä tiiän hyvän tavan alottaa aamun., Kundi virnisti.
Naurahdin tuolle, jolloin tuo painoi suudelman huulilleni. Vastasin siihen ja annoin käteni liukua tämän paljaalle ja lihaksikkaalle rintakehälle, joka sai kundin virnistämään jälleen. Yhtäkkiä Hunter pyöräytti minut ylitseen ja sitten olinkin hänen alla. Kundi piti painonsa käsillään, jotka olivat vartaloni molemmin puolin. Laitoin oikean käteni hänen niskansa taakse antaen käteni vilistää tämän hiuksissa suudellen kundia samalla.
Keskeytimme äkisti, kun ovelta kuului koputus. Hengitin kiivaasti äskeisen takia ja tuijotin Hunteria silmiin. Kundi naurahti ja siirsin käteni peittääkseen tämän suun.
>>Nicole? Oletko jo hereillä?, Äidin ääni kantautui oven toiselta puolen.
Purin huultani estääkseni naurun, joka meinasi kummuta sisältäni. Hunter siirsi oman kätensä minun suulleni.
>>Nicole? Kulta?, Äiti kysyi koputtaen kevyesti oveen uudelleen.
Sen jälkeen oven takana kuului kaikkoavia askeleita.
>>Tyttö nukkuu vielä. Jätän lapun keittiöön, että ollaan kaupassa., Äiti sanoi ilmeisesti Davidille alakerrassa.
Otin käteni kundin suun edestä ja tämä naurahti äskeiselle kohtaukselle ottaen myös oman kätensä minun suuni edestä pois. Pian kuului, kuinka ovi avattiin ja sitten suljettiin. Hunter virnisti ja suuteli minua uudelleen, vetäen sitten paitani pois päältäni. Naurahdin tälle ja tukistin pienesti kundia hiuksista.
***
Istuimme Hunterin kanssa keittiössä syömässä paahtoleipää. Kundi näppäili kiivaasti puhelintaan huolestunut ilme kasvoillaan. Söin hiljaa aamupalaani, en halunnut tunkeilla liikaa, mutta tätä oli jatkunut jo ainakin vartin ajan.
YOU ARE READING
Heartless: Väärin Ymmärretty
Romance"Hän oli astunut tähän pahaan maailmaan, minun maailmaani, tietämättä mihin joutuisi. Tämä maailma oli paljon monimutkaisempi ja tuhat kertaa vaarallisempi kuin hänen maailmansa. Etenkin kauniille tytölle kuten Nicole. Tämä maailma oli kaikkea sitä...