Nicole:
Availin silmiäni unisena ja haukottelin. Katsoin eteeni ja näin Hunterin makaavan vieressäni tuhisten pienesti. Verhojen raoista tuleva aamuauringon valo paistoi meitä kohti ja korosti Hunterin komeita kasvonpiirteitä ja paljasta kroppaa. Hymyilin itsekseni ja kurotin kädelläni kohti kundin kasvoja. Silitin hieman tämän poskea kuljettaen sormeni sitten tämän täyteläisille huulille ja siitä kundin leualle. Hunter huokaisi pienesti ja avasi sitten omia silmiään. Hänen unisissa, vihertävissä silmissään loisti onnellisuus. Pystyin näkemään, miten paljon hän oli muuttunut tapaamisestamme.
Heräsin ajatuksistani tämän ottaessa omalla kädellään minun kädestäni kiinni ja ristien ne sitten yhteen. Hunter katseli käsiämme, niin kuin minäkin. Oma pieni käteni sopi täydellisesti hänen hieman isompaan ja lämpimämpään käteen. Oli hiljaista. Mutta se ei ollut kiusallinen hiljaisuus, vaan tuntui siltä, että sanoja ei tarvittu.
Hunter siirsi oman kätensä kaulani kautta pääni taakse ja piti hellästi minua hiuksistani vetäen itseään samalla lähemmäs ja painaen sitten suudelman huulilleni. Hymyilin vasten tämän pehmeitä huulia.
>>Huomenta., sanoin sitten kundille, joka hymyili minulle takaisin vastaukseksi.
***
Heitin Hunterin antaman t-paidan sängyn laidalle ja puin ylleni mustan kerrostetun hameen ja valkoisen topin ja lisäsin vielä mustan ketjukorun kaulalleni. Kävelin kylpyhuoneeseen ja harjasin sinertävät hiukseni laittaen hieman meikkiä. Pörrötin hiuksiani hieman ja hymyilin itsekseni peilikuvalleni, jonka jälkeen astelin pois huoneesta portaikon kautta alas. Katsahdin olohuoneessa nuokkuvia kundeja ja virnistin itsekseni. Mickey tervehti minua keittiössä ja ojensi kahvikupillisen.
>>Huomenta., Hymyilin ja otin kahvikupin kundilta ja nojasin sitten vasten keittiötasoa.
>>Huoment., Kundi virnisti unisena.
>>Onks kaikki valmiina tän päivän keikkaa varte? Sanoin katsoen Mickeytä, joka istui vieressäni keittiötasolla.
>>Joo ainaki melkein., Tuo vastasi jälleen virnistäen ja antaen toisen kätensä vilistää tämän oransseilla hiuksilla.
Nyökkäsin pienesti ottaen uuden kulauksen kahvistani ja siirtäen katseeni olohuoneessa oleviin kundeihin. Osa nukkui vielä sohvalla ja lattialla. Ray pelasi heti aamusta Xboxilla jotain peliä Luken kanssa.
Kuulin askeleita portaikosta ja näin Hunterin tulevan haukotellen keittiöön.
>>Moi., Hunter sanahti väsyneen matalalla, mutta iloisella äänellä katsoen Mickeytä.
Mickey nyökkäsi tälle ottaen samalla kulauksen kahvistaan.
Hunter tuli sitten luokseni ja kietoi kätensä lantioni ympärille ja painoi pusun otsaani.
>>Ei meiän ois tarvinnu vielä nousta., Kundi kuiskasi vihjaillen ja virnisti sitten.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Heartless: Väärin Ymmärretty
Romance"Hän oli astunut tähän pahaan maailmaan, minun maailmaani, tietämättä mihin joutuisi. Tämä maailma oli paljon monimutkaisempi ja tuhat kertaa vaarallisempi kuin hänen maailmansa. Etenkin kauniille tytölle kuten Nicole. Tämä maailma oli kaikkea sitä...