#HUZUR#

116 10 0
                                    

Sabah olmuştu ve ben yine ama yine o huzurlu kolların arasındaydım. Cidden arasında dediği gibi ben tam bir baş belasıydım. Hemde tatlı olmayanından. Çocuğun başına bir iyi şey gelmedi yaa diye yüzümü buruştururken kulağımın orada bir nefes hissettim. Arkamı döndüm ve aras çoltan uyanmış meğersem.

"Napıyorsun sen?" dedim.

Hala canım onu sinir etmek istiyordu. Ama dün yaşadıklarımdan sonra asla.
Sonra arasa sarıldım ve arkamızdan ses gelmeye başladı. Döndük ve songül , barış , mislina , melis , melih ,cansu bize bakıyorlardı. Ben onlara tam ne bakıyorsunuz diyecekken melis ve mislina mı buradaydı. İnanamıyorum. En son gidişleri çol üzgündü ama şimdi mutlulardı en azından.

Onların yanına gitmek amacıyla yattığımız yerden kalkmak için bir hamle yaptığımda aras birden kolumdan tutup beni üstüne çekti. Ve bunu o kadar kişi odadayken yapmıştı. Ben yanaklarımın kızarıklıģıyla ağzımdan iki kelime çıkarabilmiştim sonunda.

"Ne yapıyorsun herkes burada?"

"Bu halde çıkmayı düşünmüyorsun herhalde" dedi.

Halime baktım ve haklıydı. Dün çabuk ısınabilmem için üstümdeki her şeyi çıkarmışlardı ve üstümde sadece sütyenim ve kısa şortum vardı. O yüzden onlara gülümsedim ve arasa sinirli bir bakış attım. Sonhnda birisi konuşmuştu.

"Hadi biz çıkalımda onlarda işini halletsin" dedi cansu.

Off ya ne iyi kızdı kurtarıcım benim. Cansuya göz kırptım ve onlar odadan çıktıktan sonra yastığı aldığım gibi arasın kafasına geçirdim. Arasda beni altına aldı ve ağzında birşeyler mırıldandı.

"Off şimdi hiç bir güç beni durdurmayacaktı da..."

Hemen ağzını elimle kapadım "şşt birisi duyacak"dedim.

"Off tamam hadi kalk giyinde bizde içeri geçelim"dedi.

Bende kalkıp üstümü giydim. Sonra içeriye geçtik. Melis ve mislina ne ara gelmişlerdi hiç bir fikrik yoktu.

"Bugün okula gidecekmişiz"dedi melih.

Sonunda gidecektik. Kahvaltı yaparken lafı açtım .

-Siz ne ara geldiniz buraya. Çok merak ettim. Ne olmuş.

-Merak edecek bir şey yok melisa yaa ailevi şeyler biz sana sonra anlatırız.

Mislina böyle deyince bende uzatmadım. Melis hemen ortaya atladı.

-Yakışıklı eniştemiz bu mu.
Dedi eli ile arası göstererek.

Arasta ben de gülmüştük. Ama ben daha çok yerin dibine girmiştim.

-Evet benim.
Dedi aras o sırada.

Kahvaltıyıda yaptıktan sonra okulun servis aracı geldi ve bizi okula götürdü. Okula gidene kadar arasın kollarınin içinde gitmiştim. Dün olanlardan sonra aras bana çok tedirgin yaklaşıyordu. Şikayetçi değildim tabikide.

Okula gelmiştik. Hocalar hemen bizim yanımıza geldiler.

-Siz evde dinlenin çocuklar . Kolay şeyler yaşamamışsınız duyduğuma göre.
Dedi beden hocamız.

Bizde onayladıktan sonra arasa kocaman sarılıp yanaklarını öptükten sonra ayrıldık ve melisgil ile eve gittik.

Eve geldiğimizde hemen mislina ve melisi tutup ne olduğunu sordum.

Hmm bide mislina ve melisin babaları ortaklardı. Ve batmışlar . O yüzden mislina ve melisin gitmesi gerekmiş.

-Çok üzüldüm canım benim. Ben her zaman sizin yanınızdayım.

-Biliyoruz melisa. Çok saol.

Çok yorulmuştum ve saat neredeyse akşam 6 ya geliyordu. Bu yüzden hemen yatmıştım.

ARKADAŞLAR VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. ACABA YARIN NELER OLACAK. ARAS VE MELİSAYI NE GİBİ SÜRPRİZLER BEKLİYOR. BEKLEYİP GÖRECEĞİZ. SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM.❤❤💋💋

BAŞIMIN TATLI BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin