# ŞİMDİ OLMAZ #

122 10 0
                                    

(ARAS👆👆👆👆👆)

Bu itiraflardan sonra Aras tekrar dudaklarımı öpmeye başladı ve bende ona karşılık veriyordum. Aras üzerimdeki gömleği çıkardı ve belimi tutup kendine daha çok yaklaştırarak
Boynumu öpmeye başladı. Bunun sonu çok iyi gözükmüyordu.

-Aras dur lütfen. Şu an olmaz.

-Biliyorum başımın tatlı belası.

-Tamam hadi giy üstünü yoksa durmam imkansız olacak.

Dudaklarına bir öpücük daha kondurduktan sonra üstümü giydim ve Arasta tişörtünü giymişti. Çadırdan çıkıp bizimkilerin yanına gidince songül bize pis pis bakıyordu. Bende ona gurula gıcık bir bakış attım ve Arasın elini tuttum. Bizimkiler kamp ateşi yakmışlar ve etrafında oturuyorlardı. Bizde yanlarına oturduk. Aras beni kendine çekip elini omzuma atarak bana sarıldı ve bende ona sarıldım. Melih gitar getirmişti ve müzik çalmaya başlamıştı. Çok romantikti. Aras bana baktı ve bende ona bakıp dudaklarına minik bir öpücük kondurdum.

Bizimkiler bunu görünce hep bir ağızdan "ooo siz sevgilimi oldunuz " demeye başladılar.

Bende Arasa bakarak"evet" dedim.

Songül kıskançlıktan çatlıyordu. Sonra Arasın omzuna başımı koydum ve bu anın tadını çıkarmaya başladım. Çok geç olunca herkes çadırlarına gitti ve bizde gittik.
Sonra Aras tişortünü çıkardı ve yattı.

Yattığı yerden bana bakarak "yatmıyor musun ?"dedi.

Güldüm ve arkamı dönüp gömleğimi çıkardım. Sonra üstüme tişörtümu giyecekken Aras beni kendine çekmişti.

Bende ona bakıp "çok gıcıksın Aras" dedim

-Nedenmiş o ?

-Çünkü beni zorluyorsun.

-Zorlanma o zaman.
Dedikten sonra beni öpmeye başladı. Öperken beni çıldırtıyordu ama şu anda olmayacağını biliyordum.

Sonra dudaklarını çekti ve "beni çıldırtıyorsun ve şu anda durmak zorunda olmamız beni çok sinirlendiriyor. Emin ol ki benden kurtulamayacaksın. "

Arasa gülümsedikten sonra kalkıp tişörtümü giydim ve kollarının arasında uyumaya başladım.

VOTE VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYALIM ARKADAŞLAR. SİZLERİ SEVİYORUM.♡♡♡

BAŞIMIN TATLI BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin