#ÖZÜR DİLERİM#

59 4 0
                                    

-Aras

Şu an tüm hücrelerim korku ile dolmuştu. Aras her şeyi duymuştu. Ama zaten söyleyecektim. Duyması bir nevi işime yarar.

-Duyduklarım doğrumu melisa. Sercan senin eski sevgilin mi.

-Ş.. şey . Evet ama ben sana söyleyecektim.

-Ne zaman söyleyecektin melisa. Ayrılınca falan mı söylemeyi planlıyordun.

-Hayır . Bak ben onunla çok kötü şeyler yaşadım. Ve bunu anlatmak zor. O yüzden biraz zaman gerekti. Bugün anlatacaktım zaten.

-Ne olmuş olabilirki melisa. Bana anlatamayacak kadar ne olmuş olabilirki. Ben duymasam belki bugün de söylemeyecektin. Şimdi beni sakinleştirmek için böyle konuşma.

-Asıl sen böyle konuşma tamam mı. Sonradan pişman olacağın şeyler söylüyorsun.

-Sana inanamıyorum melisa. Ben seni hayatımın merkezinde tutarken sen. Sana sordum bugün . Kim dedim. Sen bana eski bir arkadaşım dedin. Neden yalan söyledin.

-Çünkü korktum anladınmı. Ona bir şey yapıp başını belaya sokmandan korktum.

-O zaman şimdi daha çok kork.

Arkasını döndü ve çekip gitti. Beni öylece bırakıp hiç dinlemeden çekip gitti. Beni nasıl dinlemezdi. Bana nasıl inanmazdı aklım hala almıyor.

-Melisa. İyi misin canım. Bak ben özür dilerim. Ben onun geldiğini görmedim.

-Önemli değil melis. Onun hatası. Senin hiç bir suçun yok.

Gözlerim dolmuştu ve ne yapacağımı bilemiyordum. Sonunda tutamadım gözyaşlarımı. Ve ağlayarak odama koştum.

-Melisa. Melisa dur.

-Yalnız kalmak istiyorum. Rahat bırakın beni.

Kendimi yatağa attım ve ağlamaya başladım. Bana inanmadı. Dinlemedi bile. Neler yaşadığımı bilmiyor. Telefonumun sesi ile yataktan kalkıp telefonuma baktım.

Aras arıyordu. Biraz düşündükten sonra sinirle açtım.

-Ne oldu. Şimdi bağırdıkların yetmedi yine mi bağıracaksın.

-Beni dinle melisa. Neler yaşadın bilmiyorum. Ama şu an bana anlatmanı istiyorum.

-Neden anlatayım. Bana inanmayan , dinlemeyen birisine neden çektiğim acıları anlatayım.

-Uzatma melisa. Dinliyorum işte . Anlat.

-Hayır aras. Sana yaşadığım şeyleri anlatmayacağım.

Telefonu suratına kapadım. İlk beni yargıla sonra da ne oldu de. Oldu canım yaa.

~10 GÜN SONRA~
Arası yaklaşık 10 gündür görmüyordum. Ve 10 gündür küsüs. Hiç okula gelmedi ve benimle konuşmadı bile . Tamam suçlu ama özledim yaa.

Kendine gel melisa. O seni suçladı.

Ama bilmiyordu ki neler yaşadığımı. En iyisi konuşmak bence.

Hayır melisa. Süründür.

Sen kimsin yaa.

İç sesin bebeğim.

Off tamam haklısın. O bana böyle davranamaz. Süründüreceğim seni ARAS.

Eve doģru yürüyordum ve karşımda elinde içki şişesi ile bana doğru gelen bir adet aras gördüm. Ayy ne hale gelmiş. Canım ya.

Kendine gel. Sen daha kötü durumdasın.

Off iç ses seni dinledimde ne oldu kusura bakma.

-Aras . Ne oldu sana . Bu halin ne.

Birden beni kendisine çekip sarıldı. Bende ona sarıldım. Hiç bırakmamak üzere. Yüzünü bana dönüp baktığında gözünden bir damla yaş aktığını gördüm. O benim için ağlıyormuydu. Aras ağlıyordu.

-Özür dilerim.

Sesi fısıltı şeklinde çıkmıştı ama yalvarır gibiydi.

-Düşünme lütfen şimdi. Ne oldu sana.
Neden böylesin.

Offf kızım salakmısın yaa. Bide soruyorsun ne oldu diye. Ne olacak kavga ettiniz ya.

-Çok özür dilerim melisa. Sana sormadığım için çok özür dilerim. Senin ne yaşadığını sorgulamadan seni yargıladığım için üzgünüm.

Gözünden bir damla yaş daha aktı. Sonra yine konuşmaya başladı.

-Ama şimdi biliyorum. O **** nın sana ne yaptığını biliyorum. Ve onu gebertecegim. Ama beni affet nolur.

Ne yani aras ögrenmişmiydi. Şimdi benim yaşadıklarımı biliyormuydu. Off inanamıyorum. Ama daha onemli bir sey var aras bana yalvarıyor muydu?

Ama bunlar öğrendikten sonra oldu. Yoksa seni hep suçlayacaktı.

Off iç ses sus lutfen seni dinledim ve bu haldeyiz. O yüzden kalbimi dinleyeceğim.

-Se..sen bunları nereden b.. biliyor..sun?

Sesim çok titrek çıkmıştı. Utanıyordum çünkü.

-Melisden öğrendim.

2 GÜN ÖNCE

ARAS'IN AĞZINDAN

-Aras sana bir şey anlatacağım ama sakin ol tamam mı?

-Ne anlatacaksın melis. Anlat hadi.

-Tamam. Hani sercan varya.

-Şimdi melisayı savunmaya mı geldin bana.

-Hayır bilmediğin şeyler var.

-Tamam anlat.

-Şimdi melisa ile sercan sevgiliyken sercan melisaya tecavüz etmeye çalışmış.

-Nee . Nasıl olabilir böyle bir şey. Bana hiç bir şey söylemedi. Yoksaa. O gece bana bunu mu anlatacaktı.

-Evet sen öküzlük yapıp kızı suçlamasaydın ama tabiki edememiş. Melisa kaçmış.

Şu an kendimi öldüresim geliyor. Benim birtanem neler yaşamış ben ona neler yaptım. Of allahım of. Ama o sercanı geberteceğim.

-Tamam melis.

ŞİMDİKİ ZAMAN

Of melis nasıl söylersin ya . Neyse şimdi bunun bir önemi yok.

-Hadi gel oturalım şuraya.

-Melisa ben gerçekten çok üzgünüm. Çok öz....

Lafını kesip dudaklarına yapıştım. Şok olmuş olacakki ilk başta tepki vermedi. Sonra o da karşılık vermeye başladı. Artık hiçbir şeyin önemı yoktu. Dudaklarimı çektiğimde alnını alnıma yasladı.

-Artık özür dileme. Artık kalp kırıklığı olmayacak.

-Seni seviyorum.

-Seni seviyorum.

SELAM ARKADAŞLAR. UZUN BİR ARADAN SONRA TEKRAR BERABERİZ. HİÇ VOTE VE YORUM GÖREMİYORUM . LÜTFEN VOTE VE YORUMLARIMIZI YAPALIM. YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE.

BAŞIMIN TATLI BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin