Sabah olmuştu ve ben o huzurlu kolların arasında uyanmıştım. Uyandığımda Aras beni izliyordu.
-Günaydın.
-Günaydın başımın belası.
-Bugün gidiyoruz değil mi?
-Evet hoca gelince gidecekmişiz.
-O zaman eşyaları hazırlayalım.
-Tamam.
Arasın yanından kalktım ve üstümü giyip eşyalarımı hazırladım. Dışarı çıkıp çadırıda topladıktan sonra bizinkilerle hocayı beklemeye başladık. Hava çok soğuktu ve rüzgar çok kuvvetli esiyordu. Yaklaşık 1 saat beklemiştik ama hoca hâla gelmemişti.
Sonra kamp başkanı Melihin telefonu çaldı ve arayan hocaydı. Hava çok soğuk olduğu için birazdan fırtına çıkacakmış ve o yüzden hoca gelemeyecekmiş. Bizede ileride bir dağ evi olduğunu orada kalabileceğimizi ve hava düzelince geleceğini söyledikten sonra telefonu kapattı.
Hava gittince kötüleşiyordu. Bizde zaman kaybetmeden yürümeye başladık. Yarım saattir yürüyorduk ama hâla hiçbir şey yoktu. Biraz dinlenmeye karar verdik ve bulunduğumuz yerde ateş yaktık.
-Aras ben çok üşüyorum.
-Tamam birtanem. Merak etme gel sarıl bana. Isınırsın birazdan.
Aras bana birtanem demişti. İnanamıyorum.
-Aras.
-Efendim.
-Bana çantamdaki ceketi verebilir misin?
-Tamam bekle... Al.
-Saol.
Arasın yanağına bir öpücük kattıktan sonra ona sarılmaya devam ettim.
Melih de Cansuya sarılmıştı. Onlar sevgililerdi ama hiç sevgili gibi durmuyorlardı. Cansu çok iyi bir kızdı ama Melih onu sevmiyor gibiydi ve muhtemelen onu üzecekti. Cansu Melihin yanında olduğu için mutluydu ama Melih değildi. Cansu Melihe aşkla bakarken Melihte bana bakıyordu. Ve bu durum beni çok rahatsız ediyordu. Böyle giderse Aras onu mahvederdi.Ateşi söndürdük ve yürümeye devam ettik. Sonunda karşıda bir ev vardı. Ve evin oraya geldiğimizde kapı açık değildi. Anahtarda filmlerdeki gibi saksının altından çıktı. Kapıyı açtık ve içeri girdik.
-Aras burası çok güzel.
-Evet ama senden güzel değil.
-☺☺☺☺
-Ya hemen cıvımayın
Diyen songülün sesi ile irkildim.Onu ne ilgilendiriyordu ki. Tek tek odalara baktıktan sonra herkes kalacağı odayı belirledi.
-Aras ben senin yanındaki odada kalıyorum.
-Hayır.
-Neden beni istemiyor musun?
-Hayır tabikide benimle kalacaksın.
-Ya Aras oda varken neden seninle kalayım?
-Çünkü ben öyle istiyorum melisa ve şimdi uzatma.
-Oh ya prensimiz her istediğini yapsın biz hiç bir şey yapamayalım.
Derken sesim biraz yüksek çıkmıştı ve pislik songülün bizi izlediğini farkettim. Bize gülüyordu kavga ettik ya. Bende hemen yumuşayıp arasın yanına gittim.
-Üzgünüm. Biraz sinirlerim bozuk.
Arasın yüzünü ellerimin içine alıp sevmeye başladım
-Bak melisa biz daha yeniyiz ve sen benim gerçek ilkimsin. Bu yüzden sana kızamıyorumda. Lütfen böyle şeyler yapma ve beni zorlama.
-Tamam. Söz veriyorum.
Arasta benim yüzümü kendi ellerinin arasına aldı ve alnını benim alnıma yasladı. Bir süre öyle durduktan sonra odalarımıza çıktık. Çok yorulmuştuk.
-Ben biran önce yatmak istiyorum. Çok yorgunum.
-Bende.
-Üstümü değiştiricem çıkabilirmisin.
-Ben böyle iyiydim.
-Yaa aras çık hadi.
-Tamam tamam.
Üstümü değiştirdim ve yatağa girdim. Sonra arasta geldi.
-Hemen yayılmışsın yatağa. Yer aç banada.
-Sanada derken.
-Koltukta uyumayacağım herhalde değil mi?
-Ben öyle düşünmüştüm.
-Off melisa zaten daha öncede birlikte uyuduk şimdi saçmalamayı kes lütfen.
Aras tişörtünü çıkardı ve yanıma uzandı. Elini de belime koyunca çok huzurluydum. Sonra saçımı geriye çekti ve boynuma öpücükler kondurmaya başladı.
-Ne yapıyorsun?
-Sevdiğim kadını öpüyorum.
Dedi ve beni kendisine çevirip üstüme çıktı.Çok tatlıydı. Ağzımı açamadan dudaklarını dudaklarıma yapıştırdı. Çok sert öpüyordu. Bir an dudağını çektiğinde nefes alabilmiştim. Aras üstümdeki tişörtü çıkardı ve boynumu öpmeye başladı. Eli tam pantolonuma gidecekken elini tuttum.
-Olmaz Aras.
-Neden bitanem?
Derken bir yandanda öpüyordu.
-Kendimi daha hazır hissetmiyorum ve en özel anımızın bize özel bir yerde olmasını isterim burada değil.
-Tamam birtanem haklısın seni asla zorlamayacağım ne zaman istersen.
Dudağına sevgi dolu bir öpücük kondurdum.
-Ama sen böyle yaparsan ben kendimi tutamam. Şimdi akıllı bir çocuk ol ve uyu.
-Ha ha çok komik tamam.
Ellerini beline sardı ve öyle uyuduk.
VOTE VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYALIM ARKADAŞLAR. SİZLERİ SEVİYORUM.♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞIMIN TATLI BELASI
Novela JuvenilZorlu bir yol ve hiç pes etmeyen bir kız. Onu deliler gibi sevecek bir adam. Ve mükemmel bir aşk.