#KARAKTERLERLE RÖPORTAJ#

36 3 3
                                    


ARAS DİNÇER

SORU 1 : Melisadan ilk ne zaman etkilendin?

ARAS : Sınıfa ilk girdiğinde pek ilgimi çekmemişti ama verdiği cevaplar ve yaptığı hareketler beni ona çekti.

SORU 2 : Şu olursa melisadan vazgeçerim dediğin bir konu varmı?

ARAS : Evet var. Eğer melisa beni bilerek aldatırsa ondan tamamen vazgeçerim.

SORU 3 : Hayatta en nefret ettiğin şey nedir?

ARAS : Yalan hayatta en nefret ettiğim şey.

SORU 4 : Peki yalan en nefret ettiğin şeyse melisa sana yalan söylediğinde neden onu affettin?

ARAS : O konu farklıydı. Okuduysanız biliyorsunuzdur zaten. Ben olsam bende aynı şeyi yapardım.

SORU 5 : Son sorumuz ise annen ve baban neredeler ?

ARAS : Bu konuya çok girmek istemiyorum. Annem ve babam ayrılar ikiside yurt dışında şu an.

ARAS DİNÇERE SEVGİLERİMİZİ YOLLUYORUZ. VE MİKROFONUMUZU MELİSA AKKAYA 'YA ÇEVİRİYORUZ.

MELİSA AKKAYA

SORU 1 : Arastan ilk ne zaman etkilendin?

MELİSA: Sınıfa girdiğimde görüş alanıma girdiği an ondan etkilenmiştim ama o görünüşten dolayıydı sonra onu tanıdıkça ve gizemli hallerini çözmeye çalıştıkça büyüsüne kapıldım.

SORU 2 : Ne olursa Arastan vazgeçersin?

MELİSA : Beni aldatırsa onu asla affetmem.

Arasta aynı şeyi söylemişti.

MELİSA : Hmm öylemi bu konuda aynı fikirdeyiz demek ki.

SORU 3 : Hayatta en nefret ettiğin şey?

MELİSA : Salak yerine koyulmak.

SORU 4 : Sercan sana onu yapmasaydı ve siz farklı bir sebepten dolayı ayrılsaydınız ve sercan siz arasla birlikteyken gelseydi onunla olurmuydun. Ama sercanla ayrılırken onu çok severek ayrılıyorsun ?

MELİSA : Şu anda hiç bir güç beni arastan ayıramaz.!!

MELİSA AKKAYA'YA DA TEŞEKKÜRLERİMİZİ İLETİYORUZ.
İLERLEYEN GÜNLERDE DİĞER KARAKTERLERDEN DE RÖPORTAJLAR GELECEKTİR. TAKIPTE KALIN.

BAŞIMIN TATLI BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin