# KAÇIRILMA #

35 3 7
                                    

HEPİNİZE MERHABA ARKADAŞLAR. AKSİYON DOLU BİR BÖLÜMLE SİZLERLEYİM İYİ OKUMALAR.

MELİSA ' NIN AĞZINDAN

Gözlerimi çok büyük bir baş ağrısıyla araladım. Etrafıma baktığımda burası bir odaydı ama benim odam değildi. Neresiydi burası !!!

Ayağa kalkmak için hareket ettim ama başarılı olamadım çünkü ellerim yatağa bağlıydı. Ben kaçırılmıştım. Aman Allahım ben kaçırılmıştım. Peki beni kim kaçırmıştı. Ben düşünürken içeriden ayak sesleri gelmeye başladı. Ve kapı açıldı.

İçeriye 25 yaşlarında genç bir çocuk girdi.

- Ne istiyorsun benden sende kimsin?

- Sakin ol bebeğim.

-Kes çeneni ve bana kim olduğunu söyle neden buradayım ben?

- Bunu öğrenmek gerçekten istiyormusun?

-Evet. Lütfen bırak beni neden buradayım ben.

-Öncelikle adım Mertcan. Hani senin eski sevgilin sercan vardıya onun abisi işte.

Şok olmuş bir vaziyette onu dinliyordum. Sercan mı kaçırtmıştı beni. O bu kadarını yapamazdı ki.

- Peki sen neden burdasın onu da biliyormusun bebeğim?

Titreyen sesimle " Ha.. hayı... hayır" diyebilmiştim sonunda. O cesur kız şimdi nerelerdeydi.

-Ben anlatayım sana o zaman. Sercan öldü anlıyomusun o öldü!!!!

Şok olmaya devam ediyordum. Ama benim onunla ne alakam vardı bunu çözemiyordum.

-Be..benim suçum ne peki

-Senin suçun ne biliyormusun küçüğüm. Aras gibi bir ***in sevgilisi olmak. Kardeşimi o *** öldürdü lan. O öldürdü.

Aklım almıyordu. Aras yapmazdı böyle bir şey. O yapamazdı.

-Hayır . Hayır . Hayır. Yalan söylüyorsun. O yapmaz öyle bir şey.

-Ama yaptı.

-Peki benden ne istiyorsun. Sende beni mi öldüreceksin.

Pişkince sırıttı.

-Hayır bebeğim daha da kötüsü. Bir daha arası göremeyeceksin. Ölmeyeceksin ama burada kalacaksın.

-Hayır lütfen aras perişan olur lütfen yapma bunu yalvarırım.

-Amacım bu zaten . Arası yaşarken öldürmek.

Ne biçim bir adamdı bu böyle.

-Lütfen . Lütfen yapma.

-Artık çok geç. Benimle kalacaksın. Aras senin öldüğünü sanacak ama sen burada benimle kalacaksın.

-Ben . Ben istemiyorum.

-Başka şansın yok bebeğim. İstersen seni bırakırım ama bu seferde arasın canını alırım.

Böyle diyince tırsmadım değil bu pislikten beklenirdi. Ama ben arassız yapamazdım. Onsuz olmazdı.

-Hayır. Nolur ona zarar verme ne dersen kabul. Ona bir şey yapma.

-Ne kadar da romantik gözlerim yaşardı doğrusu. Neyse aras senin öldüğünü sanacak ve sen burada kalacaksın. Sonra da 1 ay sonra benimle düğünün var hazır ol bebeğim.

Bu dediklerinden sonra kapıyı açtı ve çıktı. Neler olmuştu böyle. Aras nasıl boyle bir şey yapardı. Peki ben arassız ne yapardım. Ve benimle evleneceksin dedi. Ben bunu arasa yapamam. Ama yapmazsam bir aras olmayacak zaten.

Yarım Saat Sonra

Bana anlattığı şeylerden sonra odayı terk etmişti. Ne mi anlattı. Arasa bir mektup yazacakmışım. Mektubu yazmaya başladım.

Sevgili Aras,
Biliyorum bu anlattıklarımdan sonra beni asla affetmeyeceksin ama zaten affedebileceğin bir ben bile olmayacağım. Çok sarhoş olduğum bir zaman da birisiyle birlikte olmuştum ve hamile kaldığımı öğrendim. Sana söylemek istedim fakat olmadı. Bu yüzden oyununda bahanesiyle evden kaçtım. Ben böyle yaşayamam. Seni hep sevdim . Özür dilerim. Elvedaaa.
                                                 MELİSA

Mektubu yazarken ağlamaktan şişmiş gözlerime aynadan baktım. Bunu nasıl yaparım ben arasa yalan söylemek çok acı verici. Ama aras için zorundayım.

Mektubu Mertcana verdim ve yatağa yatıp ağlamaya başladım.

ARAS'IN AĞZINDAN

Bir gündür melisayı arıyorduk. Ama hiç bir yerde yoktu. Ben onsuz yapamazdım. Beni değiştirmişken böyle bırakıp beni gidemezdi.

Barış : Hiç bir iz yokmuş abi.

-Nasıl yok lan. Nasıl. Kuş olup uçmadı ya kız. Nasıl yok.

Mislina: Sakin ol aras. Onlarda işlerini yapıyor. Eninde sonunda bulunacak.

Sinirlerime artık hakim olamıyordum. Delirmek üzereydim. Nereye giderdi bu kız ya da kim kaçırmıştı.

Kapıyı açınca postacı bana mektup olduğunu söyledi. Mektubu alıp içeri geçtim.

Emre: Kimden abi.

-Bilmiyorum bakacağım.

Mektubu açtım ve melisadandı. Okumaya başladım okudukça kanım çekiliyordu. Mektup bittiğinde herkes benim gibi şok olmuştu. Melisa bunu yapmazdı. Asla bana bunu yapmazdı. Yada ben kendimi böyle avutuyordum

Melis: Hayır hayır. Melisa boyle bir şey yapmaz. Yapsa bile bizi terk etmez . Baksana intihar edecek. Neler yazmış . Belkide... aman Allahım belkide etti bile.

- Sus. Sus boyle konuşma. Melisa ölmedi anlıyomusun. Bana böyle bir şey yapmaz. Susun . Yapmaz boyle bir şey. Gidemez. Gidemez . Gidemez...

Delirmiş gibi aynı şeyleri tekrarlıyordum . "Yapamaz. Gidemez"
Daha fazla delirmemek için evden dışarı çıktım ve sahile gittim.

SELAAM. ÇOK AKSİYONLU BİR BÖLÜMDÜ. BU BÖLÜMDE SİZE SORULARIM VAR CEVAPLARSANIZ SEVİNİRİM.

SORU 1 : Sercan gerçekten öldümü yoksa bu bir oyunmu?

SORU 2: Sercan öldüyse onu aras mı öldürdü?

SORU 3: Aras melisayı bulabilecek mi?

SOEU 4 : Melisa Mertcan ile evlenecekmi?

CEVAPLARINIZI VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. BYE BYE.

BAŞIMIN TATLI BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin