MULTİMEDYADA YENİ COĞRAFYA ÖĞRETMENİ ALEV VAR.
İçeri girdikten sonra hemen lafa girdi.
-Merhaba arkadaşlar ben sizin yeni coğrafya öğretmeniniz alev.
Al işte bir kız sorunu daha . Songül bitmeden bu başladı. Allahım ya ben ne suç işledim de bunları benim başıma verdin.
-Bugün ilk günüm olduğu için ders işlemeyecekmiş.
Hah çokta umrumuzdaya sanki. Off ya genç bide. En fazla 27 vardır.
"Off yaa."
Sanırım bunu sesli söylemiştim. Bu yüzden aras bana bakıyordu. Hoca yine konuşmuştu.
-Arkadaşlar benim dersimde kendinizi kasmanızı yada sıkılmanızı istemiyorum. Bu yüzden rahat olabilirsiniz. Tabiki sizi serbest bıraktığım zaman.
-Ay çok teşekkürler yaa.
-Melisa bir şey mi dedin .
-Hayır sevgilim demedim.
-Güzel.
Hocanın gözleri arasın üzerindeydi ve bundan çok rahatsız oluyordum. Bu yüzden arası kendime çektim ve göğsüne yaslandım.
-Baş belam. Havada kıskançlık seziyorum. Gazabına uğrayacak ikinci kadın hocamız olabilir mi?
-Ne alakası var canım. Kamptan sonra seni özlemiş olamazmıyım.
-Bu özlemini sabah göremedik ama.
Beni nereden sıkıştıracağını gayet iyi biliyordu. Pislik şey. Yada pislik değil yaa. Sinir diyelim. Yanlış anlamayın lütfen arkadaşlar.
-Sabah huysuz oluyorum ondandır.
-Tamam hadi öyle olsun.
-Olsun.
-Off daha fazla dayanamayacağım.
-Neye birtanem.
-Bak aras eğer o kadına baktığını falan görürsem yada iletişim kurduğunu bozuşuruz bak
Bir kahkaha attı. Ve herkes bize bakmıştı. Sonra aras onlara ölümcül bakışlarını yolladığı için önlerini dönmüşlerdi.
-Bu dediğinin mümkün olmadığını biliyorsun değil mi.
-Nedenmiş o
-Çünkü alev bizim öğretmenimiz ve ben ona bakmak ve onunla iletişim kurmak zorundayım.
-Hemen alev oldu bakıyorumda.
-Off melisa başlama yine.
-Ben zaten hep susayım değilmi . Tamam aras susuyorum.
-Ya birtanem neden böyle yapıyorsun.
-Ne yapıyorum aras. Seni uyarıyorum. Bir kerede beni bozmadan dinlesen ne olur yani. Ben sana öylemi yapıyorum.
Yine gözlerim dolmuştu ve ağlamayacaktım. Onun yanında değil. Zil çalmıştı ve ben hemen dışarıya çıkıp lavaboya koştum. Yine ağlamıştım ve omzumda bir el hissettim. Başımı çevirdiğimde çok şaşırmıştım ve onun nasıl burada olduğunu anlamaya çalışıyordum.
EVET ARKADAŞLAR. ACABA MELİSANIN YANINA GELEN KİM. YENİ BÖLÜMDE ÖĞRENECEĞİZ TAHMİNLERİNİZİ BEKLİYORUM . VOTE VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYALIM. SİZİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞIMIN TATLI BELASI
Novela JuvenilZorlu bir yol ve hiç pes etmeyen bir kız. Onu deliler gibi sevecek bir adam. Ve mükemmel bir aşk.