Een hart vol verlangen

1.9K 86 11
                                    

POV: Louis
Harry en ik zijn na onze kus op bed naast elkaar gaan zitten zonder een woord te spreken. Sommigen zouden dit ongemakkelijk willen noemen maar eerlijk gezegd was het het helemaal niet. Het was een prettige oase van rust waarin tijd was om na te denken. Het is wel zeker dat Harry mij gekust heeft op Prom Night. Alles was exact hetzelfde. Alles voelde hetzelfde. Alsof het zo hoorde te zijn. Uiteindelijk is het Harry die onze eeuwigdurende stilte met een zucht verbreekt. 'Hoe gaan we nou verder Louis?'. Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee.. zeg jij het maar'. 'Ik voel wel degelijk veel voor jou maar ik voel ook nog steeds iets voor Zayn.. ik kan hem niet zomaar aan de kant zetten.. dat zou hem breken' zegt Harry. Zonder dat ik er controle over heb schieten de woorden van Zayn weer door mijn hoofd. 'Blijf uit Harry's buurt.. Ik waarschuw je!'. 'Je hebt gelijk Harry. Het is misschien maar beter als we dit gewoon vergeten en jij bij Zayn  blijft. Dat is waar jij hoort te zijn'. Terwijl ik deze woorden uitspreek voel ik de pijn die mijn hart bij elke klank een stukje meer open rijd. Maar ik moet ze wel zeggen. Zayn vilt me levend als hij hoort dat Harry het met hem uitmaakt voor mij. Harry kijkt verbaasd op van de grond waar hij al die tijd naar heeft gestaard. 'Vergeten? Denk je dat ik dit zomaar kan vergeten?'. Ik bijt op mijn lip en wend mijn blik van hem af. Hij draait mijn hoofd echter weer terug en drukt een korte kus op mijn lippen. Hij heeft mijn hoofd stevig in zijn handen zodat ik recht in zijn groene kijkers staar. Ze zijn zo mooi van kleur en vorm dat ze bijna een soort van kracht hebben. Men beweerd wel vaker dat je ogen kracht hebben maar die van Harry beschikken over een speciale vorm. Dat is zeker. 'Louis ik weet gewoon even niet wat ik moet doen.. Ik heb al die tijd gedacht dat ik Zayn gekust heb die avond. Opeens was alles weer goed tussen hem en mij en niks kon dat breken. Ik ben gewoon verbaasd dat hij niets gezegd heeft over dat hij het niet was. Wat zou hij wel niet hebben gedacht.. ik schaam me dood'. Ik druk nu een snelle zoen op Harry's wang. 'Je moet daar niet bang voor zijn Harry. Zayn begrijpt het heus wel. Misschien was hij ook gewoon een beetje in de war. Dat zijn we eigenlijk allemaal'. Harry's handen glijden naar de mijne waarna ze ze stevig vastgrijpen. 'Louis ik..'. Ik onderbreek hem door een wijsvinger op zijn lippen te leggen. 'Ssshhh.. Harry je hoeft niets te zeggen. Ik begrijp het wel'. Hij glimlacht en geeft nog een extra kneepje in mijn handen die bijna in brand staan door de liefde die Harry uitstraalt. Althans.. ik hoop dat het liefde is. Harry staat langzaam op van het bed en trekt zijn grijze shirt rechter. 'Louis?'. 'Ja?'. 'Zullen we dit alles voorlopig nog even verzwijgen? Ik wil eerst een aantal dingen op een rijtje zetten'. Ik knik. 'Tuurlijk Harry. We kunnen ook nog steeds doorgaan met de bijlessen als je wilt'. Harry grinnikt even en loopt nog een keer mijn richting op. 'Graag, maar als we dan ook jouw lied samen afmaken'. Ik grijns even kort en geef hem een knipoog. Harry geeft me nog een snelle zoen waarna hij naar de deur loopt. 'Ik bel je snel' zijn zijn laatste woorden nadat hij mijn kamer verlaat. Ik moet me maar aan Zayn's woorden houden.. omdat ik anders in elkaar geslagen word maar bovenal.. omdat ik anders hopeloos verliefd op deze jongen word.

POV: Zayn
Luke gooit nu al de zoveelste bal in de basket. Het begint bijna te vervelen. De school is allang dicht maar aangezien wij alle drie in het basketbalteam zitten mogen we tot 8 uur s'avonds doortrainen. Ashton en Luke zijn nu al een half uur bezig terwijl ik nog een sigaret opsteek. Ashton de betweter begint zoals gewoonlijk weer meteen de ''leraar'' uit te hangen. 'Zayn doe eens niet'. 'Wat?' vraag ik alsof ik van niks weet. 'Dat gerook van je. We zijn aan het trainen en roken tijdens trainen is heel slecht. Luke rolt geïrriteerd met zijn ogen. 'Laat hem toch lekker! Dat jij nou niet durft te roken! Watje!'. Luke gooit hard de bal naar Ashton die hem maar amper kan vangen door de pure snelheid. Luke neemt naast mij plaats en zijn blonde haren hangen voor zijn gezicht. Het zweet glimt op zijn huid en voor een moment zou ik hem zelfs aantrekkelijk willen noemen. Maar hij haalt het niet bij Harry. Dat doet me meteen denken aan onze zoektocht. 'Hé jongens.. wat doen we als die Tomlinson zijn mond niet kan houden tegen Harry?'. Ik zie Luke grijnzen vanonder mijn wimpers. 'We stoppen hem levend in een ton en rollen hem zo van een berg af'. Ik stoot hem zuchtend aan. 'Even serieus Hemmings'. 'Ja heb jij een beter idee dan?'. 'Nee maar ik wel' zegt Ashton met als gevolg dat Luke en ik als 1 man zijn richting opkijken. 'We doen niets.. Louis heeft het recht om Harry de waarheid te vertellen.. daarnaast kun je liefde niet afdwingen'. Dat is weer zo'n typische Ashton reactie. Ik loop dreigend op hem af en sla in een snelle beweging de basketbal uit zijn handen. 'Jij idioot! Louis heeft dat recht dus NIET en iedereen kan liefde afdwingen! Ik ben daar al helemaal majesteit in!' sis ik. 'Zayn wees nou stil! Zo hoort iemand het nog' zegt Luke die me van Ashton vandaan trekt. 'Tss.. niemand volgt dit gesprek'. 'Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn'. Ik draai me om naar de deur en zie daar Harry staan. Hij leunt tegen de deur aan en zijn groene ogen staan feller dan ooit. 'Vertel me eens Zayn.. wanneer wou je me vertellen dat Louis degene is waarmee ik gekust heb op Prom night in plaats van jou?'. Mijn blik verstrakt en ik voel hoe mijn handen zich tot vuisten maken. Hij weet het dus.. dit was het ergste wat er kon gebeuren.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

LoveYouu Xxx

Secret Love Kiss|L.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu