Nog één dag

774 52 3
                                    

POV: Luke
Ik zit moedeloos op bed terwijl ik naar mijn vriendje staar. Zayn bekijkt aandachtig de demo van Louis. De demo waar zijn liedje op staat. Het liedje dat hij met hart en ziel voor hem en Harry geschreven heeft. Het liedje waarmee wij hem morgen mee gaan breken. Zayn zal iedereen laten geloven dat hij en Harry het samen geschreven hebben. Louis zal denken dat Harry zijn demo heeft gestolen en dat hij hem bedrogen heeft. Hun liefde zal verwoest worden door een orkaan van leugens. Mijn zelfbedachte woorden laten mij rillen van onwel. 'Zayn?' Vraag ik. Hij kijkt verstoord op. 'Ik ben best nerveus voor morgen'. Hij glimlacht even en staat op van zijn bureaustoel waarna hij naast mij komt zitten. 'Schatje alles komt goed'. Hij houd de demo ophoog. 'Morgen draai ik dit op het eindbal op school en dan zullen wij twee eindelijk rust hebben'. Ik zucht even en voel hoe Zayn zijn lippen op de mijne drukt. Het voelt niet goed. Voor het eerst voelen zijn zachte lippen aan als steen. Misschien nog wel van iets wat van iets stevigers gemaakt is. Ik moet nu toch echt een keuze maken. Ik moet beslissen of ik de relatie van Louis en Harry red.. of mijn eigen relatie. Want ik weet wel zeker dat als ik Louis vertel dat Harry niets met Zayns plannetjes te maken heeft.. Zayn mij nooit meer wilt zien. Dan is alles wat ik altijd al gewild heb weg. Dan raak ik de jongen die ik al mijn leven lief heb voorgoed kwijt.

POV: Harry
Het zweet staat op mijn voorhoofd en de zon brand op mijn huid terwijl ik nog een bal in de basket mik. Overmorgen is het basketbaltoernooi waarvoor ik al het hele jaar train. Als ik die studiebeurs wil moet ik doorgaan tot de laatste snik. Dit is mijn laatste kans. Morgen is het eindbal dus dan kan ik niet meer trainen. 'Harry?' Haalt de zachte stem van Louis mij uit mijn concentratie. Ik kijk zijn richting op en mijn mond valt open van pure verbazing. Daar staat hij in een zwarte smoking met zijn haar perfect in model. Zijn ogen lijken wel nog blauwer door de weerkaatsing van het egale zwart gecombineerd met wit. Dit is de smoking die we gister samen hebben uitgezocht toen we inkopen voor het bal deden. 'Is het wat?' Vraagt hij. Ik laat mijn basketbal uit mijn handen vallen en terwijl hij nog licht na stuitert neem ik mijn vriendje in mijn armen. 'Je bent perfect' fluister ik. 'Niet overdrijven Harry'. Ik houd zijn gezicht in mijn handen en duw mijn voorhoofd tegen de zijne. 'Ik overdrijf niet. Je bent de mooiste van iedereen'. Zoals ik al had verwacht kleuren Louis' wangen rood. 'Ik kan niet wachten totdat iedereen je morgen zo kan zien. Ik kan niet wachten op die je jaloerse blikken die ik morgen op mij afgevuurd zal krijgen. Dat iedereen je zo graag wilt maar wetend dat je de mijne bent'. Louis grinnikt zachtjes. 'Als we morgen worden aangestaard kijken ze naar jou'. Ik plaats mijn rechterwijsvinger onder zijn kin en onze ogen kruisen elkaar. 'Liegbeest' fluister ik waarna ik mijn lippen op de zijne plant. Een onheilspellend gevoel van geluk stroomt door mijn lichaam als bloed door mijn aderen. Als ik mijn lippen weer van hem afhaal grijnst hij even en kust me opnieuw. Na overmorgen wacht ons nog een heerlijke zomer samen waarna we op twee totaal verschillende scholen terecht komen als ik mijn beurs haal. Maar dat maakt nu even niets uit. Telkens als Louis me kust lijken mijn zorgen wel meegevoerd worden met de wind. Misschien heeft het lot ons daarom wel samen gebracht. Omdat we elkaar aanvullen en zorgen omzetten in kleine wereldwonderen.
---------------------------------------
LoveYouu❤️❤️

Secret Love Kiss|L.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu