Hel op aarde (XL)

832 52 4
                                    

POV: Louis
Als Niall de auto bij school parkeert horen we al een harde beat naar buiten komen die de grond bijna laat trillen. Harry pakt liefdevol mijn hand als we uitstappen en de discolichten naar buiten zien schijnen door de ramen. Lize stapt uit en geijkt direct de arm van Niall vast. Hij grijst even en drukt een kus op haar lippen. Ik moet het hem nageven.. Lize is een bijzonder mooi meisje. Haar goudblonde haar kleurde mooi bij haar blauwe ogen en haar witte huid. Ze passen qua uiterlijk in ieder geval al goed bij elkaar. De enige die er een beetje somber bij staat is Liam. Hij staart vol van angst naar de school waar ik over een paar dagen niet meer op zit. Hij is immers van deze school afgegooid en vals beschuldigd. Het is volkomen logisch als hij het onprettig vind om hier te zijn. Harry ziet mijn bezorgdheid en geeft een kort knikje. Ik leg even mijn hand op Liams schouder. 'Durf je het wel aan om naar binnen te gaan?'. Hij haalt zijn schouders op. 'Ik weet niet Louis. Vorige keer toen ik bij zoiets aanwezig was ben ik dronken gevoerd en in de gymzaal achtergelaten'. Ik verstevig mijn grip om zijn schouders. 'Dat gaat nu niet gebeuren. Wij zijn bij je dus alles komt goed'. Hij glimlacht zwakjes en zodra hij een knikje geeft lopen we met z'n vijven naar binnen.

Liams zorgen zijn al gauw verdwenen als hij met Niall en Lize staat te lachen aan de zijkant van de dansvloer. Niall heeft zijn arm om Lize heen geslagen en af en toe kijkt hij haar vol van liefde in haar ogen. Zo puur. Maar tegelijkertijd zo breekbaar.

Mijn gedachtes worden onderbroken door Harry's handen die me aan mijn middel naar zich toedraaien. 'Zullen we dansen?' Fluistert hij als een rustig nummer wordt opgezet. Voordat ik antwoord kan geven trekt hij me in soepele manier de dansvloer op. Zijn rechterhand legt hij op mijn rug en met zijn andere hand grijpt hij de mijne. 'Ik haat je' fluister ik. Harry grinnikt zacht. 'Je kan super dansen Lou'.

Als het volgende nummer begint slaak ik een kleine zucht. Harry merkt meteen dat dit geen zucht van geluk was. 'Wat is er lieverd?'. 'Ik ben nerveus voor morgen. Mijn auditie voor Juliard is morgen en de grote basketbalwedstrijd'. Harry tilt me even op en draait een rondje waarna hij me langzaam laat zakken.

Hij drukt zijn voorhoofd tegen de mijne. 'Alles komt goed morgen schatje. Vertrouw me maar' fluistert zijn stem in mijn oor. Het klinkt als zoete belletjes in de wind. Ik glimlach als ik voel hoe hij een kus op mijn voorhoofd drukt. Ik ga al met mijn lippen naar de zijne als opeens de muziek uitgaat. De dansvloer word vervult met het geluid van een  bezorgde niet-begrijpende roes van stemmen. Harry pakt mijn hand stevig vast als Zayn opeens aan de DJ tafel verschijnt.

Mijn hart klopt in mijn keel en mijn bloed lijkt wel twee keer zo snel te stromen. Ik kan het bijna niet aan om naar hem te kijken zo duister dat zijn ogen zijn. 'Sorry voor de onderbreking maar ik wil graag jullie aandacht vragen voor een bijzonder nummer. Kom allemaal dichterbij' klinkt zijn stem helder als kristal. Iedereen dringt naar voren en niet lang daarna voel ik hoe Harry's hand en de mijne uit elkaar worden gerukt. Alsof iemand hem bij me wegtrok. Maar door de opeens grote mensenmassa kan ik hem ook niet terugvinden.

'Het is een nummer wat ik samen met een dierbare vriend van mij heb geschreven en dat we door iemand hebben laten inzingen'. Op dat moment verschijnt Harry naast Zayn op het podium. Hij lijkt wel of hij door iemand word geduwd. 'Het is een nummer over de liefde tussen twee mensen in het o zo mooie Frankrijk. En ik en Harry hier hebben dat samen geschreven' zegt Zayn terwijl hij een hand op Harry's schouder legt. Mijn handen gaan al trillen en mijn hoofd word leeggemaakt door een gevoel van blinde paniek als ik mijn stem door de school hoor galmen. Mijn stem die de tekst van MIJN liedje zingt. Het liedje wat ik voor mij en Harry heb geschreven.

Tranen wellen zich op in mijn ogen als ik naar de DJ tafel kijk. Harry kijkt zoekend om zich heen maar hij zegt niets. Het is dus waar. Hij heeft 1 van mijn demo's gestolen en het aan Zayn gegeven. Nu doen zij alsof ze de schrijvers zijn van mijn lied. Het is gewoon te ziek. Harry's ogen worden groot als hij mij ziet. 'Louis!' Roept hij door mijn liedje heen maar ik schud mijn hoofd. Ik hoef zijn zogenaamde excuses niet te horen. Hij is de enige die mijn demo gepakt kan hebben. Dat maakt hem al automatisch schuldig. Ik voel mezelf met de seconde lichter worden en een golf van braaksel komt naar boven. Dit hele gedoe is dan ook misselijkmakend.

Ik ren zo hard als ik kan de dansvloer af. Mijn benen voelen aan als kauwgom en naar mijn gevoel kom ik nauwelijks vooruit. Toch blijf ik vechten en zodra ik bij de WC's ben braak ik ongegeneerd in pot. Ik laat mijn tranen de vrije loop en mijn harde onregelmatige ademhaling kan mij niets schelen. Langzaam maar zeker begint het besef mij te naderen
Dat mijn eigen vriendje mij bedrogen heeft. Ik dacht dat hij van mij hield. Maar het was allemaal 1 groot toneelstuk. Ik geef een harde schreeuw. De onbeschrijfelijke pijn die zich in mijn hart gevormd heeft gaat niet weg. Er ontstaat een groot gapend gat in mijn borst waarvan ik niet denk dat het ooit geheeld kan worden. Een gat dat brand en een groot vuur van verdriet aan woekert.

Mijn paniek wordt overspoelt door nog meer ellende als er op de WC deur wordt geklopt. 'Ga weg!!' Schreeuw ik. Ik schrik van mijn eigen stem. Hij heeft door het huilen en schreeuwen een heel andere klank gekregen. Zwak en klein.

Het is vast Harry die voor de deur staat. Maar zodra hij open gaat zie ik door een waas van tranen tot mijn verbazing iemand anders staan. Iemand waarvan ik zeker niet gedacht had dat hij zou komen: Luke.
-------------------------------------------
LoveYouu❤️❤️❤️

Secret Love Kiss|L.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu