Moet ik liegen?!

1.4K 75 3
                                    

POV: Louis
Na dat vreselijke water incident hebben Harry en Niall me thuis gebracht. Voor het eerst in mijn leven waren mijn ouders thuis toen ik binnen kwam. Ze waren daadwerkelijk bezorgd om me geweest. Dat bezorgde me een grote ontlading. Ze weten echter nog niet dat Harry mijn vriendje is maar dat willen we ook nog even zo houden. Dat lijkt me voorlopig nog even het beste. Niall is direct naar huis gegaan maar Harry blijft nog even. Hij moest ook wel. Zomenteen moeten we met de politie gaan praten hoe ik ben gevonden maar bovenal waarom ik weg was. Harry gaf me de opdracht te douchen en wat droogs aan te trekken. Als de politie mannen er zijn worden we naar beneden geroepen door mijn ouders. Zodra ik mijn slaapkamer inloop zit Harry al op mijn bed te wachten. Hij leest mijn lied.. of eigenlijk een beetje ons lied door en ik zie hem bedenkelijk kijken. Zijn groene ogen staren serieus naar het papier en hij bijt op zijn onderlip. Op één of andere manier ziet het er sexy uit. Ik neem plaats naast hem en hij woelt lachend door mijn nog natte haren van de douche. 'Gaat het weer een beetje lieverd?' vraagt hij. Ik knik en laat mijn hoofd op zijn schouder rusten. 'Ik ben blij dat ik weer bij je ben' zucht ik. Harry drukt een kus op mijn voorhoofd en kijkt me diep aan met zijn vel groene ogen. Ze stralen zoveel liefde uit dat ik soms denk dat mijn hart de druk niet aankan. 'Heeft Luke je erg veel pijn gedaan?'. Ik schud mijn hoofd. 'Hij was enkel bang Harry. Bang en gefrustreerd'. 'Dat mag dan wel zo zijn maar dat geeft hem nog niet het recht om jou te ontvoeren en je bijna te laten verdrinken'. 'Je weet best dat dat een ongeluk was Hazz'. Hij draait even met zijn ogen en trekt me dichter tegen zich aan. 'En daarom.. wil ik dat je zomenteen niets tegen de politie zegt' zeg ik. Harry's ogen worden groot en hij houd me op armlengte. 'Louis ben je gestoord?! Ben je van plan om te liegen tegen de politie?'. Ik leg sussend een vinger op zijn lippen. 'Luke is niet gemeen. Hij is in de war en als hij gestraft wordt maakt dat het alleen maar erger. Hij heeft liefde nodig en die liefde moet van Zayn komen'. Harry staat op en houd zijn handen achter zijn hoofd. 'Lou ben je wel goed wijs? Die jongen die.. die heeft'. 'Harry ik weet wat hij heeft gedaan maar ik moet van je vragen om te liegen. We verzinnen wel wat'. Net als hij zijn mond wil opentrekken gaat de bel. Dat moet de politie zijn. Het is een aantal seconden stil waarna hij zuchtend voor hem ga staan. 'Je moet het beloven Hazz'. Hij twijfelt even maar geeft me dan een aai over mijn wang. 'Jij bent toch ook veel te goed voor dat snotjong hé.. goed dan ik zal liegen voor je'. Ik werp mijn armen in zijn nek en druk hem een kus op zijn mond. 'Dankje Hazz'.

POV: Luke
Moedeloos en met trillende handen rijd ik naar ik weet niet waar. Louis ademde niet meer. Als Harry zijn ademhaling niet op gang had gekregen dan.. dan was hij dood geweest. Dan was dat mijn schuld geweest. Ik wilde hem enkel laten boeten maar ik wilde zeker geen moord plegen. Daarvoor heb ik de kracht niet. Ik wil geen klevend bloed aan mijn vingers hebben. Ik wil niet de duistere kant van mezelf ontmoeten. De ware duistere kant dan. Ik kan nu niet naar huis. Mijn ouders zouden meteen merken dat er wat is. Nee er is maar 1 iemand waar ik nu heen kan. Iemand die ik zeker te weten wil zien. Ik keer om en rijd in hoge snelheid naar het huis van deze persoon. Ik weet zeker dat hij mijn binnenste wonden kan helen met woorden. Met slechts een enkele blik kan alleen hij mijn lijden verzachten. Zodra ik auto heb geparkeerd ren ik naar het huis. Zodra de deur open gaat kijk ik recht in zijn donkere verbaasde ogen. 'Zayn.. ik moet je iets vertellen'.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cliffhanger! ;)
Kijk trouwens ook naar mn nieuwe boek: Een verboden liefde in een kille oorlog
LoveYouu Xxx

Secret Love Kiss|L.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu