YENİ OKUL

14.9K 575 17
                                    

Güneşin gözüme vurmasıyla yeni bir güne gözlerimi açttım. Hemen yataktan çıktım ve doğru duşa girdim. Duştan çıkınca saçlarımı tarayayım derken elimi masaya çarptım,ağzımdan acı bir inleme çıktı. Annem yanıma hızlıca geldi ve " Ne oldu Derin iyimisin " annemin endişeli olduğu belliydi daha çok meraklanmaması için "İyiyim anne kolumu çarptım sadece"   "Tamam birtanem hadi kahvaltı hazır işini hallet ve gel " . Anneme tamam dedikten sonra saçımı kuruttum ve dolaba yöneldim. Ne giyecektim ki her zaman ki gibi siyah cinimi ve mavi gömleğimi giydim, doğal bir makyaj yaptım. Aslında bu özende içimdeki heyecandan geliyordu. Annem gene seslendi "Derin hadi kızım" , annemi daha fazla bağırtmamak için aşağı indim ve kahvaltı yapıyorken telefonum titredi, gelene bakmak için açtım. Mesajda " Sayın Derin Işık yeni okulunuz GÜNGÖR KOLEJİ"  yazıyordu şaşırmıştım. Annemin yanağına küçük bir buse verdim ve yola çıktım. Durağa gittiğimde otobüs gelmişti,çok beklemeden otobüse bindim. Otobüsün içine girdiğimde her yer de erkekler vardı,ilk önce şaşırdım ve duraksadım. Yandan gelen bir sesle kendime geldim; " Buraya geç lütfen" çocuğa baktığımda yüzünde küçük bir tebessüm vardı.  "Teşekkür ederim " diyerek koltuğa oturdum. "Merhaba ben Murat" diyerek elini uzatmıştı. "Derin" diyerek elini sıkmıştım. Murat demek adı çok tatlı birine benziyordu esmer ve kaslı çok çekiciydi. Ben bunları düşünürken Murat bana;  " Niye erkek lisesine geliyorsun Derin " ne şimdi GÜNGÖR KOLEJİ erkek lisesimi olamaz yaa. Murat benim şaşkınlığımı seszmiş gibi "Derin iyimisin" "Evet iyiyim "   "Bilmiyor muydun erkek lisesi olduğunu". "Hayır ben bilmiyordum" dedim. Gerçekten şimdi erkek lisesine gidiyordum. Otobüs durduğunda Murat'la inmiştik. Okula giriş yaptığımızda müdürün odasına gitmem gerekiyordu Murat'a "Müdürün odası nerede" "ikinci kat seninle gelebilirim" "Olur" . Müdürün odasına gelmiştik,kapıyı tıklatıp içeriye girdiğimde " Aaa evet sen seni bekliyordum Derin di sanırım ismin" "Evet " "Derin sınıfın 11/A " tamam dedikten sonra odadan çıktım. Murat kapıda beni bekliyordu. Ona sınıfımı söyledim. Murat;" AA orası benim de sınıfım gel beraber gidelim " Murat'la yürümeye başladık. Sınıfın oraya gelince heyecanlanmıştım. Murat kapıyı çaldı ve içeriye girdik. Girdiğimizde herkes bize bakıyordu. Neyse ki hoca daha gelmemişti. Kapının orada duraksadım,çünkü herkes bana bakıyordu. "Hadi Derin gel" Murat bana işaret edince yanına gitmiştim." Arkadaşlar yeni arkadaşımız Derin" Murat çok rahat bir şekilde konuşunca ben de etrafıma bakınmaya başladım. Ama burda herkes çok taştı ya hepsi bir içim suydu en arkadaki çocuk zaten ona bitmiştim o neydi öyle yaa off. "Merhaba ben Serkan" elini uzatan çocuğa "Derin" diyerek karşılık verdim. "Ömer ben"  "Derin" "Burak" "Efe" "Can" "Berk" "Deniz" hepsiyle tanışmıştım. Deniz arkadaki çocuğa seslendi; "Arda gelsene abi ya" Arda demek adı bu çocuk çok tatlı. Arda yanıma gelip elini uzattı , "Arda " "Derin" diyerek elini sıktım. Burak'tan sonra ilk defa hoşlandım sanırım.  Biz muhabbet ederken içeriye hoca geldi. "Eyvah bugün edebiyat sınavı var ya lan napıcaz"  "oğlum Derin bilir ya " "ooo Derin yap bir güzellik artık" diyen Deniz'e döndüm "edebiyattan hep yüz alırım ". Tüm sınıf bana pis bir gülüş atınca önüme döndüm.  Bu halime tüm sınıf kahkahalarla gülüyordu. Hoca beni pek umursamadı bile sınav kağıtlarını dağıttı ve oturdu. Oo sınav çok basitti. Hemen hepsini yaptım. Altımdan birisi dürtüyor. Arkamı dönünce Deniz kağıdını bana verdi bende hemen yaptım ve Deniz'e verdim. Sonra herkes Deniz'den baktı Murat'ta benden baktı.  Sınav bitince zile kadar hoca sınavları okudu. Tüm sınıf yüz almıştı. Zil çalınca herkes yanıma geldi ve tek tek bana sarıldılar. Can;" ah Derin ahh" diye bana bakıyordu.  "Noldu Can" diye sordum.  Murat'ı yanımdan çekip yanıma oturdu ve elini omzuma attı. "Derincim sevgilin yoksa ben varım burda" diyerek komik bir şekilde gülüyordu. Murat bana göz kırpıp;" Can abi ben senin yerinde olsam Derin den uzak dururum. Çünkü sevgilisi pis kopat ve az buçuk katil" can bir duraksadı "Evet malesef Can sevgilim tam bir ruh hastası " diyince Can korkmuş  bir şekilde yanımdan kalkmıştı. Biz hep beraber Can'a gülüyorduk. Can gerçeği anlayınca bana pis pis baktı. Sınıfa iki kişi girdi ve okul tatil diye bağırınca herkes çığlık atarak sınıftan çıktı. Sınıfta ben, Can ,Arda,Deniz ve Murat kalmıştık. Hep birlikte okul çıkışına doğru yürüdük. Çıkışa gelince "Derin gel beraber takılalım bir yerlere gidelim " diyen Deniz'e döndüm. "Yok ya siz gidin ben mezarlığa gidicem" diyince hepsi bana şaşkınca bakıyordu."Neden" diyen Arda'ya döndüm ve hızlıca hareket ederek "sonra anlatırım " diyip. Koşmaya başladım.  Taksiye binip mezarlığı tarif ettim. Mezarlığa gelince taksiden inip parayı uzattım. Mezarlığa girince Burak'ın mezarına doğru gittim. Mezara gelince kendimi çok halsis hissedip yere hızlıca düştüm.  Toprağı okşamaya başladım;" Burak bak ben geldim bak sevgilin geldi. Bugün yeni arkadaşlar edindim. Burak ben seni çok özledim. " ağlamaya başladım . Bir ses duyunca önüme döndüm ve karşımda Deniz duruyordu. Bana doğru yaklaşınca "senin ne işin var  Deniz" "şey ben seni öyle görünce meraktan takip ettim" yanıma oturdu. "Çok mu seviyordun?" Kafamı sallayınca başka birşey demedi. Ayağa kalktığımda oda kalktı "bana anlata bilirsin "  "belki sonra" tamam dedi ve çıkışa geldiğimizde vedalaştık ve eve doğru yürümeye başladım. Eve geldiğimde annem işten gelmiş yemek yapıyordu. "Ah Derin geldin mi hadi üstünü çıkar ve gel yemek hazır " "anne  canım istemiyor ben yatıcam" annem kafasını salladı biliyordu Burağın yanından gelince yemek yemezdim zaten yiyemezdim ki odama girince direk yattım ve uyumaya başladım.

ERKEK LİSESİ ( KÖR AŞK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin