ERKEK LİSESİ 1

6.2K 315 10
                                    

Arkadaşlar başlık bulamadım o yüzden bu başlığı attım
İyi okumalarr...

Kafmı kaldırınca yatak bomboştu. Ne yani ben uyurken gitmişmiydi. Yataktan kalktım ve banyoya girdim.

Banyomu yapınca çıktım ve daha rahat şeyler giyip saçımı tepeden topuz yaptım. Odadan çıkınca mutfakta Lisa'nın olduğunu görünce hemen daldım ve "Lisa!" Bağırınca korkup yerinde zıpladı. Onun bu haline kahkahalarla gülüyordum. "Of Derin korktum!" Diyip şakaya karışık sitem etti.

Oturduğum sandalyeden kalktım ve yanağına sulu sulu bir öpücük koydum "üzgünüm" diyip mahçupça dudak büzdüm. "O dudağı öyle büzme!" Arkamdan gelen sese baktım. Arda çatılmış kaşlarla bana bakıyordu. Ama ben ne yapmıştım ki şimdi.

Yavaş yavaş yanıma geldi ve kocaman gülümseyip "ben de istiyorum" eliyle yanağını gösterdi. Hemen yaklaştım ve daha sulu bir öpücük attım. Yüzünü buruşturdu gülmeye başladım evde sesim yankılanırken "kızım öp dedim yala demedim" diyip eliyle yüzünü sildi. Onun dediğine tekrar gülmeye başladım onun erkeksi gülüşü de bana eşlik etti.

Daha fazla durmayıp beni kendine çekti hemen kollarımı beline sardım ve huzurla gözlerimi kapattım. "Çook tatlısınız" diyen lisaya kıkırdadım. Arda'dan ayrılınca alnıma uzunca bir öpücük bıraktı . Mutfaktan çıkınca "Lisa?"
"Hı?"

"Ben galiba gerçekten aşık oldum."
"Yerim seni ya gel buraya" diyip kollarıyla beni sardı. Ayrılınca "şimdi yemek sonra bu konular açım ben kızım" diyen Lisa'yı onayladım ve ocağa doğru gittim.

"Ee ne yapıyoruz?"
"Sen kısır yap ben diğer yemekleri hazırladım"

Dolaba doğru yürüdüm.  Dolaptan domates, biber, soğan, salça, marul çıkardım ve musluğa tutup yıkamaya başladım. Yıkamayı bitirince sofra bezini yere koyup malzemeleri de üstüne koyup oturdum.

Yuğurma işlemi bitince yorulmuştum ve elinim tersiyle alnımı sildim. Kafamı kaldırınca kapıya yastlanmış ve çok sexsi duran Arda'ya baktım. Ne zamndır oradydı kim bilir. Kasları giydiği tişörten belli oluyordu. Ve benim ağzımın suyu akıyordu.

"Ne zamandır ordasın?"
"Sen başladığından beri" yuh ya o kadar izlemişmi beni ay o hallerimi gördümü yani. Hemen arkamı döndüm ve yerdekileri kaldırıp ellerimi yıkadım. Neden bilmiyorum ama burası bir sıcak oldu. Hemen tekrardan ellerimi ve yüzümü yıkadım. Arkamı dönünce Arda yoktu. Ben de oturma odasına doğru geçerken Lisa 'da telefonda konuşuyordu. Geçip koltuğa oturdum.

"Derin?!"
"Hı?"
"Bir şey diyicem ama kızmak yok"
"Gene ne yaptın Lisa?"
"Ama kızmak yok bak?"
"Tamam"
" Efe ve Kuzey'i yemeğe davet ettim"
"Lisa biliyorsun anlattım sana"
"Biliyorum canım ama Efe 'yi çağırırken oda vardı e bende onu da davet etmek zorunda kaldım"

Lisa'ya Arda'nın Kuzey'i sevmediğini anlatmıştım.
"O piç demi geliyor?" Arda Lisa'ya sormuştu.
"Hıhı" diyip oturdu koltuğa. Yerimden kalktım ve odama geçtim. E kim olsa üzerini değiştirir böyle pasaklı duramam ya yani ben dururum ama Lisa'ya ayıp olur.

Arda odadaydı ve yatağa uzanmıştı. Gözleri kapalıydı yanına yaklaşıp yanağına küçük bir buse koydum. Hemen gözlerini açtı ve o sempatik gülüşünü takındı.

"Gel buraraya" diyip yatağa yatırdı ve üzerime çıkıp beni öpmeye başladı. Allahım her tarafımı öpüyordu ve ben sadece gülüyordum. "Arda dur yeter hazırlanıcam daha"

"Ne yapayım ben tatlıyı çok seviyorum"
"Ben de severim yani sen bana çukolata mı alsan?"

"Bu tatlılığı başka tatlı birşeyle de giderebiliriz" ne demek istediğini anlayınca yanaklarım yanmaya başlamıştı hemen kolumu karnına geçirdim. Gülmeye başalyınca daha da çattım kaşlarımı. Tam yataktan kalkıyordum ki kolumu tuttup kendine çekti. "Niye hazırlanıyorsun ?"
Ciddi bir hal almıştı yüzü.

"Pasaklı çıkamam ya karşılarına Lisa'ya da ayıp olur"
"O siktiğimin Kuzey'ine hazırlanma lan !"

Sinirlerim tepeme çıkmaya başlamıştı. "Arda ne diyorsun sen?"

"O piç için hazırlanma diyorum"

"Onun için değil zaten kendine gel!"

Hemen banyoya gittim ve sıktığım göz yaşlarımı koyverdim. Bu adam beni mest ediyordu ama her kelimesiyle de canımı yakıyordu.

Elimi yüzümü yıkayıp odadan çıktım. Arda balkonda olmalıydı. Hemen dolabı açıp içinden siyah yüksek bel pantolon ve siyah Arda'nın tişörtünü aldım ve hızlıca giyindim. Tişört büyük olsada genede giymiştim saçalarımı da at kuyruğu yaptım kahküllerim önümde kalmıştı.

Arda içeriğe gelince bana baktı ve yanıma gelip kollarıyla sardı

"Özür dilerim, özür dilerim korkuyorum sana yeni kavuşmuşken beni bırakmandan köpek gibi korkuyorum affet sana bağırıyorum."

Kafamı kaldırdım ve gözlerinin koyulaştığını gördüm. "Sorun değil seni seviyorum"

"Seni seviyorum" diyip alnımdan öptü. Zilin çaldığını duyunca Arda'ya baktım ve "hadi çıkalım"

"Sen git ben geliyorum" dedi. Kapıya yönelirken küfür ettiğini duydum ama bir şey demeden çıktım.

Merhabaa
Ben geldim. Arkadaşlar biliyorum gıcığım çünkü burada kestim :D devam edicem durun bakalım daha yeni başladım ya. Siz niye oy ve yorum atmıyorsunuz bakayım. Okuyorsunuz ama oy ve yorum yok ! Okumanız çook güzel ama oy ve yorumda atın lütfen. Haydi daha heyecanlı bölümler için oy ve yorum attın.

Sizi çooookkk seviyorum...
İyi okumalar

ERKEK LİSESİ ( KÖR AŞK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin