BAŞLANGIÇ

6.4K 290 9
                                    

Gözlerimi açtığımda yüzüm de bir gülümseme oldu. Çünkü dün Arda ile yatmıştım. Mutluydum ama tabi bir sorguya çekilicek. Kokusunu içime iyiyce çektim sanki bir daha sarılamıyacakmış gibi. Kafamı göğüsünden kaldırdım ve yüzüne baktım. Saçları dağınık yüzü fazla beyaz yeni çıkmış sakallarıyla fazla tatlı duruyordu.

Dakikalardır onu izliyorum ve yüzünün her bir köşesini zihnime tek tk işledim. Yatakta doğruldum ve saate baktım 9:00 dı yani daha erkendi. Yataktan kalktım ve duşa girdim. Ilık suda yıkandım. Banyodan çıkınca hemen Arda'ya baktım neyseki uyuyordu. Dolabı açtım ve iç çamaşırlarımı elime alıp kırmızı oduncu gömleği ve siyah dar pantolonu aldım hemen bonyoya yôneldim ve "benden mi utanıyorsun?" Soruyla duraksadım. Duymuştum ama hemen bonyoya girdim. Üstümü giyinip saçlarımı kuruttum ve tepeden at kuyruğu yaptım. Çıkınca Arda yarı çıplak duruyordu ne yani bôyle durması ayıp. Hemen arkamı döndüm "noldu?" "AYIP odada böyle durulmaz!" Dedim şakayla sitem ettim. Kollarımdan tuttu ve beni kendine döndürdü. Gözlerimi açmadım "hadi ama Derin aç gözlerini". Yavaşça açtım ve gözlerim direk baklavalarına kaydı çok güzeller hemen toparlayıp kollarından ayrıldım ve doğru odadan çıktım. Lisa mutfaktaydı "günaydın"
"Günaydın".
"Oo bakıyorum bu gün benden sonra kalktın" dedi ben o bakışkarı biliyorum 'ne iş?' Diye bakıyor.
"Saçmalama sadece gece geç yattık"
"Hmm" koluna vurdum "Lisa! Yok öyle birşey sadece yattık o kadar!" Sinirlenmiştim ve Lisa'ya kötü bakışlar atıyordum oda piçimseme attı ve salata etmeye devam etti. Bende omlet yapmaya karar verdim . Peynirli yapacaktım çünkü Arda peynirli severdi. "Hanımlar yardıma ihtiyaç var mı?" Arda mutfağa gelmişti ve ona bakmadım aklıma baklavaları gelince yutkundum. Kendine gel Derin! Diyen abuzettine hak verdim. "Arda ekmekleri sepete koyarmısın?" "Tabi" vay hemen anlaştılar.

Kahvaltının son hazırlıklarını yapıyorduk Lisa ve Arda eskilerden anlatıp gülüyorlardı "çok yakışıklıyım tüm kızlar halâ peşimde" diyen Arda' ya gözlerimi devirdim. Lisa da kahkaha atıyordu konumuz Arda ve eskileri. Bak sen hemde benim yanımda.

Masaya sonunda oturmuştuk nihayet. Güzelce kahvaltı yapıyorduk. Telefonuma mesaj gelince
'05******
Yemeye gidelim mi?'
Tanımadığım için bir şey demedim
'Ben;
Kimsiniz?'
Attım ve Arda'nın sert bakışları altında ezildim. "Kimdi!?" Dedi tıslayarak telefonum tekrar titreyince
'05*****
Kuzey'
Kuzeymiş . Arda'ya döndüm "Kuzey" dedim sakin olarak.
"Ne diyor!" Dedi sakin kalmaya çalışarak ama çatalı sıkıyordu gayet sakince "yemek yiyelim mi? Diyor". Derin bir nefes aldı
"Ne cevap verdin?"
"Cevap vermedim" dedim biraz rahtlamış bir şekilde gözleri parladı ama halâ kızgın duruyordu. Oysa ne vardı ki bu kadar kızıcak. Lisa ortamı rahatlatmak için konuştu "Arda var ya kardeşim diye demiyorum Derin bir kısır yapıyor yiyen parmaklarını da yiyor"
Anlaşılan Lisa' a Arda'yı kullanarak bana kısır yaptıracak. "Yaparsın dimi?" Diye yavru köpek bakışı atıyor. Ona baktım ve tek kaşımı kaldırdım ve gülümsedim "yaparım". Arda da bana bakıyordu. Bende ona bakınca gülümsedim. Bugün daha soğuk duruyordu neden böyleydi anlamadım.

Arda'dan

O Kuzey itinin Derin'e mesaj atmasına sinir olmuştum. Evet o iti tanıyorum liseler arasında kavga da hep Serkan o.ç nun yanında oluyordu. Şimdi de Derin'in yanında dolaşıyordu. Kim bilir kafaşında kaç tilki dolaşıyor it herifin. Derin bugün bana karşı soğuktu Tamam hemen beklemiyorum sıcam olmasını ama biraz sıcak olsaydık iyiydi. Çok özlemiştim onu gece o uyuyunca kokusunu içime çektim. Ben sadece GECEMİN yanında rahat oluyordum. Aa evet ona gecem diyorum zaten yakında öğrenirsiniz sebebini bilmediğiniz çok şey var yakında kokusu çıkar :D .

Kahvaltıyı bitirince kızlar masyı topladı bende oturuyorum. Yardım ediyim dedim de olmaz dediler. Derin yanıma gelip kendini koltuğa attı. Kendime çektim ve saçlarını öptüm.

ERKEK LİSESİ ( KÖR AŞK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin