ERKEK LİSESİ 8

4.8K 254 3
                                    

Derin'imi kaybetmekten çok korktum.

Anlattıklarıma hepsi şaşırmışlardı. Çünkü bunları daha önce hiç kimseye anlatmamıştım. Sadece annemin mezarına anlatmıştım.

Yere çöktüğümde daha fazla dayanamayıp ben de ağlamaya başladım. Artık dayanacak gücüm yoktu. Sanki kalbimi parçalıyorlardı.

"Yeter, yeter artık "

Sesim kısık ve sitem dolu çıkmıştı. Şuan hiç bir şey umrumda değildi kim neder ne demez umrumda değildi.

Benim Derin'e ihtiyacım vardı.

"Dayan kardeşim sen çok güçlüsün"

Bana dayan diyip kendi de ağlıyordu.

Deniz de benim yanıma oturdu. Dizlerimi kendime çektim ve ağlamaya devam ettim.

"Ona bir şey olmaz dimi?"

"Olmaz kardeşim o Derin Işık o asla ışığını kaybetmez."

Olmazdı ona bir şey olmazdı.

Amalyathaneden doktor çıkınca direk ayağa fırladım ve doktorun yanına gittim.

"Siz Derin Hanımın yakınları olmalısınız geçmiş olsun bu kadar ağır bir amalyattan güçlükle çıktı. Çok güçlü bir kız durumu iyi ama ufak sorunlarımız var bir kaç testten sonra tekrar size haber veririm. Tekrardan geçmuş olsun"

"Doktor görebilirmiyim onu?"

"Tabi ama bir kişi ve çok az bir süre durun"

Olumlu anlamda kafamı salladım.

Deniz daha fazla durmayıp sarıldı ben de ona sıkıca sarıldım.

"Hayatta lan o "

"Evet kardeşim evet"

Ayrıldık ve direk nakledildiği odaya doğru koştum.

Şuan çok mutluydum neredeyse ağzım kulaklarıma varıyordu.

Odaya gelince direk pat diye daldım. Oradaydı yeşil elbiselerin içinde yatıyordu kıpırdamadan yatıyordu.

Yanına doğru yavaş adım ilerledim.

O en sevdiğim mavileri kapalıydı.

Yanına oturdum.

Öylece bakıyordum o kapırdamıyordu ama belki beni duyardı.

"Derin'im aşkım ben geldim"

"Beni duyuyorsun değilmi bebeğim. Neden beni bırakıp gittin ha!? Bir uyan varya sana neler yapacağım. (Gülümsedim)
Hadi aç o mavi gözlerini gecem kokunu ôzledim bir tanem sensiz nasıl yaşarım ha nasıl!?  Sana yeni kavuştum ben. Bırakma beni Gecem bırakıpta gitme ,beni sensiz koyma Gecem. "

Gözlerim bulanık görmeye başlayınca ellerimle gôzlerimi sildim.

Ellerini tuttum ve dudaklarıma götürdüm. Uzun uzun öptüm o yumuşak ve ince ellerini.

Ellerini ellerime kenetledim.

"Bu eller hiç ayrılmasın ha olmaz mı?!"

"Sen benim 15 yaşımsın ben seni tam üç senedir tek başıma sevdim. Tam dedim oldu bu sefer benim oda beni seviyor ama sen beni gene bırakıp gittin!"

"Gitme beni bırakıp gitme"

"Dudaklarının tadını bile özledim "

Gülmeye başladım. Şimdi uyanık olsaydı bana kızardı ve sapık derdi.

"Uyan hadi bu sözüme kızman gerekiyordu. Sapık demen , o yüzünün kızarması gerekiyordu"

Yüzüne dokundum ve yavaşça dudaklarına masum bir öpücük koydum.

Neredeyse yarım saattir öylece bakıyordum. Belki açar gözlerini diye . Yüzünün her santimini her noktasını ezbere biliyordum ve bugün de tekrar etmiş oldum.

"Lan kalk artık çocuk gibi ağlattın lan beni hadi Gecem aç gözlerini !"

Yatağın diğer tarafı boştu ve ben de otarafa doğru uzandım. Onu kendime çektim ve sıkıca sarıldım. İlaç kokusunu bile bastırmıştı portakal çiçeği kokusu.

Ah be Derin ne hala getirdin beni.

"Arda kalk lan !"

Kolumun dürtülmesiyle hemen yerimden fırladım. Bir sürü doktor vardı.

Ve kalp makinesi kırmızı yanıyordu.

"Derin derin"

Kolunu sarstım.

"Arda bey dışarıya çıkın hemen!"

"Ne oldu lan ona ne oldu!"

"Derin, Derin'im !"

Merhaba arkadaşlar ben geldim.

Bölümleri uzatmaya karar verdim bu son kısa bölümümdü.

Siz ne zaman oy ve yorum atarsanız ben de o zaman yeni bölümler yayımlayacağım.

3 bin kişi olmuşuz teşekkür ederim sizi seviyorum.

Bakalım yeni bölümde DERİN'E ne olacak? Hepimiz görücez.

İyi okumalar...

ERKEK LİSESİ ( KÖR AŞK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin